Ik kan me gelukkig aansluiten bij suiker.
Rosalie slaapt lekker vanaf een uur of 20.00. Om 23.00 krijgt ze nog een fles en dan is het tussen 07.00 en 08.00 voordat ze weer een fles krijgt. We moeten nu wel af en toe naar haar toe voor dr speen, dat was tot voor kort ook niet nodig.
En genieten doe ik zeker hoor meiden.
Maar ik ben nog steeds een emotioneel wrak dus zulke berichten komen heel hard bij me binnen. Ik denk juíst omdat ik me erg bewust ben van dat grote geschenk dat boven in hun bedjes liggen te slapen
Ik ga trouwens maandag de huisarts weer bellen. Wilde vanmorgen al doen, maar hij is (uiteraard

) met vakantie.
Ik ben er een maand of 2 geleden geweest en toen kwam er niks uit het bloedonderzoek. Afspraak was dat ik terug zou komen als het niet beter ging.
Dus maar weer terug. Het gaat ook echt niet beter. Ik hou het nog steeds op een hormonale disbalans. Ik wil met hem overleggen of het zou helpen om aan de pil te gaan.
Na de geboorte van eva ben ik daar even mee begonnen maar werd ik zo hormonaal dat ik ermee gestopt ben.
Maar ik twijfel nu of dat wel door de pil kwam. Dus het overleggen waard. Daarbij kan het mijn menstruatie hopelijk ook weer op orde krijgen. Mijn vorige cyclus duurde 7 weken. Ik zit nu ook alweer op 7 weken en nog niks.....zucht......