quote:Op zondag 27 oktober 2013 22:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wrom wil je man dat? Wat naar lijkt me dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Shandaly op 27-10-2013 22:53:03 (toch maar in spoiler... erg persoonlijk) ]Mama van Lars & Femke
Het moet nu stoppen. Nu is het goed geweest hoor. Ik heb mijn portie weer gehad afgelopen jaar voor de komende jaren. Ze is vannacht om kwart voor drie heen gegaan. Van wat ik weet in haar diepe slaap. Hopelijk heeft ze er weinig van mee gekregen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
Sterkte Tally. Je vraagt je soms af wanneer die ellende eens stop he...
Het is altijd triviaal om over je kind te klagen na zoiets, maar het moet me toch van het hart. Dit is een van de weinige keren dat man en ik er beiden even klaar mee waren. Echt lastig, meestal kan tenminste 1 van ons het prima handelen, maar Isa wilde vandaag gewoon Niet Slapen. Echt NIET. Ze heeft tot 8 uur nieuwe tijd wakker gelegen en begint as we speak weer te huilen... zuchtOverdag wil ze ook al een paar dagen niet meer slapen... het is een sprong en een fase en blaaa... maar gewoon wel even goed vervelend.
Ze was vreselijk moe en huilen was een understatementquote:Op zondag 27 oktober 2013 21:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Spirit, en was ze wel moe en daardoor huilerig?
Slaapt ze tussen jullie in? Hopelijk krijgen jullie wat slaap vannacht!
Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt dramaquote:Op maandag 28 oktober 2013 07:42 schreef Tally het volgende:
Ik ben gewoon enorm verwend met een oudste die overal sliep. Daar hoefde we niet te kijken naar de tijd want die regelde dat zelf. En dan ook echt overal.
Nu is het ontzettend wennen met een kindje dat thuis wil slapen.
Het gekke is dat als ze samen uitlogeren gaan dat Fee nergens last van heeft. Tenminste dat word mij verteld.
Tandjes?quote:Op maandag 28 oktober 2013 07:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nah het stomme is dat Isa altijd heel goed sliep! Wel eens wat minder, maar zo bizar slecht als nu is het nooit geweest. Ze slaapt ook altijd gewoon overal, maar sinds een paar dagen is het echt dramahopelijk dus een sprong en wordt het snel weer normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks de storm (de tuinstoelen vliegen hier door de tuin heen) slaapt T. al 1,5 uur![]()
Sparkling, succes bij de HA zo beide.. klinkt erg pijnlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |