Done, was racenquote:
Is cool, thanks manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Grielen het volgende:
ik ben er uit
het is ook wel weer mooi geweest, ik gaan op stro![]()
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
volgens mij ben ik m'n adder al kwijt ookhij stond bij de impound dus ik bel de mechanic om een auto te brengen om er heen te rijden...maar nu zie ik de adder niet op de map staan
dan staat i weer in je garage, dus geen paniekquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
volgens mij ben ik m'n adder al kwijt ookhij stond bij de impound dus ik bel de mechanic om een auto te brengen om er heen te rijden...maar nu zie ik de adder niet op de map staan
maar dan moet mijn mechanic hem weer kunnen komen brengen? hij staat namelijk niet meer in dat lijstjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:08 schreef kawa4 het volgende:
[..]
dan staat i weer in je garage, dus geen paniek
dan hebben ze hem al gewrecked.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef kamikazebanaan het volgende:
verzekeringquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar dan moet mijn mechanic hem weer kunnen komen brengen? hij staat namelijk niet meer in dat lijstje
nee hij kan hem idd niet brengen want hij staat bij de impound, maar omdat je maar 1 auto in de map kan hebben, verdwijnt de adder van de impound naar je garagequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
maar dan moet mijn mechanic hem weer kunnen komen brengen? hij staat namelijk niet meer in dat lijstje
da gi krekquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:24 schreef BramPowert het volgende:
Een tank in m'n garage
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |