Hij laadt de members nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:09 schreef Painore het volgende:
[..]
Start-> online -> crews -> view members -> join iemand
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:10 schreef kamikazebanaan het volgende:
dit hele kanjer spel is godverdomme zo slecht voor m'n zelf beheersing he...gewoon al 3 kwartier bezig om panini te joinen en ik ben nog niet verder gekomen dan even hallo en doei zeggen
M'n arme entitity opgeblazen voor m'n eigen garagequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef Grielen het volgende:
[ afbeelding ]
Een duidelijke waarschuwing aan het adres van panini dat hij voortaan zijn rekeningen op tijd moet betalen
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Painore het volgende:
[..]
M'n arme entitity opgeblazen voor m'n eigen garage
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe. Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan."
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalomanie
en nee Panini... ik blijf je nog steeds een homo vinden.
Wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Wie megalomaan is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe. Soms is megalomanie een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan."
quote:
Acting like a Godfather and shit... blowing up cars, making fun of people...quote:
Weet ik mop, heb meerdere updates gekregen van je woede-uitbarstingen en klaagsessies. Toch hou ik van je!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
best veel, ik, pico, arsenaljack, div, niels etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini wie zitten er nog meer bij jou? ik probeer je al een uur te joinen maar het lukt niet
ikke raze, divhh, pico arsenaljackquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
panini wie zitten er nog meer bij jou? ik probeer je al een uur te joinen maar het lukt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |