make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik vind het poeder van Make Up Studio wat ik nu met smal kwastje gebruik (precision shader van Zoeva) zo fijn he, werkt goed en perfecte kleur en lekker snel.
Had het twee weken terug op een "kut-verslapen-even-ultra-aids-snel-make-up-op-flatsen" moment alleen bij een wenkbrauw scheef gedaan, collega wees me er gelukkig opDus even snel bijgepoetst in de spiegel, hehehehe
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb tegen de 60 uur gewerkt afgelopen week, Gerda heeft me net krassen op mijn tetten bezorgd toen ik haar wilde aaien, Koos is kleding shoppen met een vriendin van mij en ik zit te fokken op de bank
FML
ik heb geen idee, maar ik heb het hier besteld, daar hebben ze ook zoeva dus kwastje erbij gekauft toen. Bevalt goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?
ik had bij mac gekeken maar kan niet echt een kleur vinden die mooi bij mijn wenkbrauwen past, bij mij is t echt moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, das waar hoor, ben ook echt zwaar gesloopt, maar het voelt zo sufquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zitten
en waarom gaat koos met een vriendin van jou shoppen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Die had in Breaking Bad als crackwhore moeten zitten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik de vorm wel, maar ik vind het te egaalquote:
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
Ik had van de week geen make up op i.v.m. allergie-zwelgje-hoofd. Meteen allemaal mensen vragen of ik ziek was
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
Als ik naar het werk ga draag ik meestal foundation, mascara, wenkbrauwen potloodje, en blush, thats it. Mocht ik een keer een toffe bui hebben oogschaduw maar meestal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegen![]()
Maar op mijn oude werkplek waren het idd ook altijd de mannen die het vroegen. Of die complimenten gaven als ik opvallende ooglooks maakte of ineens ander geurtje op had ofzo![]()
1 keer zei eentje (schatje en goeie gozer, geen engerd ofzo) "godver Molo, je hebt echt sexogen zo"
![]()
Hier hou ik het meestal wat rustiger qua ogen, maar das vaak ook gewoon luiigheid want vroeg op moeten
Dat is omdat ze het echt niet snappen. Vrouwen wèten dat het komt omdat je geen make-up op hebt, een man heeft geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
dan zou je op mijn werk instant de meest gemake upte persoon zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik naar het werk ga draag ik meestal foundation, mascara, wenkbrauwen potloodje, en blush, thats it. Mocht ik een keer een toffe bui hebben oogschaduw maar meestal niet
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is omdat ze het echt niet snappen. Vrouwen wèten dat het komt omdat je geen make-up op hebt, een man heeft geen idee
Yepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
als je een man vraagt om een foto van een mooie vrouw zonder make-up laten ze je geheid een zeer gephotoshopte foto zien van ene vrouw met make-up in natureltinten
ik kijk gewoon alleen zo:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houden
en ik kan er heel slecht tegen danwant als k geen makeup draag is het dus omdat lichaam slechte dag heeft en ik niets wil of kan, en dan krijg je dat ook nog es te horen
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houden
en ik kan er heel slecht tegen danwant als k geen makeup draag is het dus omdat lichaam slechte dag heeft en ik niets wil of kan, en dan krijg je dat ook nog es te horen
incl. moeilijke blik en nuut lipstickquote:
eencellige amoebes, klaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zin![]()
Ik heb echt super donkere kringen onder mijn ogen en hele gezicht zit onder de rode vlekken. Een vriendin van mij heeft bijna hetzelfde, ik heb het net iets erger, maar die had de oogcreme van la mer geprobeerd en t was echt super hoe goed dat voor je huid is en de roodheid was gewoon stukken minder. Ik heb reviews gelezen van de dagcreme mara die schijnt niet zo goed te zijn. Ik zoek nu nara een nieuwe dagcreme en de prijs maakt niet heel veel uit als het maar wel het geld waar is maar t is nog best lastig zoeken. Ik gebruik nu de makeup remover en tonic van chanel en mijn huid vind het al stuk fijner maar ook hun dagcreme schijnt niet t geld waard te zijn, die van laura mercier wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zou je op mijn werk instant de meest gemake upte persoon zijn
Is niet zo "gewoon" op mijn werkplek, meesten lopen au naturel rond. Maar ja, ik heb dan grijsblonde doorzichtige wimpers en wenkbrauwen en blauwe wallen, das niet zo charmant au naturel![]()
Stunten met oogschaduw vind ik zo tof, maar meestal te weinig tijd voor
Oh nee absoluut hoor, maar ik merk gewoon dat ik mij dan wel gelijk kut voel. Ik word ook zeker niet boos op ze ofzo, alleen van binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zin![]()
maar in creme de a mer zitten toch helemaal niet zulke bijzondere shizzle dingen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt super donkere kringen onder mijn ogen en hele gezicht zit onder de rode vlekken. Een vriendin van mij heeft bijna hetzelfde, ik heb het net iets erger, maar die had de oogcreme van la mer geprobeerd en t was echt super hoe goed dat voor je huid is en de roodheid was gewoon stukken minder. Ik heb reviews gelezen van de dagcreme mara die schijnt niet zo goed te zijn. Ik zoek nu nara een nieuwe dagcreme en de prijs maakt niet heel veel uit als het maar wel het geld waar is maar t is nog best lastig zoeken. Ik gebruik nu de makeup remover en tonic van chanel en mijn huid vind het al stuk fijner maar ook hun dagcreme schijnt niet t geld waard te zijn, die van laura mercier wel.
Ja die heb k gehad maar mijn gezicht is super oily en daar hielp t niet echt tegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
maar in creme de a mer zitten toch helemaal niet zulke bijzondere shizzle dingen?
Niet de 2 x goudprijs waard in ieder geval vind ik.
Heb ej de Ultra Calming lijn van Dermalogica weleens geprobeerd? die vond ik heel fijn, voor mijn trouwen tijdje gebruikt, werkte goed alleen ik vind het te duur voor mijzelf
oh ja dat heb ik dan weer niet, mijn huid is wat rood maar verder heel makkelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die heb k gehad maar mijn gezicht is super oily en daar hielp t niet echt tegen.
En daarom zeg k ook dat het t geld niet waard is, misschien haal k wel alleen een keer die oogcreme want die was super fijn
ik ben ook (weer) begonnen met gezonder eten maar pas echt net dus ik moet t ff gewoon volhouden nu maar k ben een kutwijf waarbij t nooit luktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik dan weer niet, mijn huid is wat rood maar verder heel makkelijk.
En ik heb nu weer minder puisten en blauwe kringen omdat ik weer vrijwel gekapt ben met suiker (koekjes, cake, chocolademelk, dat soort spul) en gezonder eet. Dat helpt ook altijd wel voor mijn gevoel
waarom die?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil eigenlijk dit proberen
http://www.katesomerville.com/
heb je mijn fatass weleens gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben ook (weer) begonnen met gezonder eten maar pas echt net dus ik moet t ff gewoon volhouden nu maar k ben een kutwijf waarbij t nooit luktMAAR DIT KEER WEL
schijnt heel goed te zijn en oil freequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom die?
Ik ken het niet hoor, vraag het me daarom af
ja samples zijn dan wel beter ja. Zul je als je online fullsize bestelt net zien dat je vet allergisch bent of weet ik het watquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schijnt heel goed te zijn en oil free
maar ik lees nu weer wat berichten van mensen die zeggen dat t echt drama is, dus dan ga ik de gok niet nemen om online te bestellen
kan beter maar richting de bijenkorf of douglas gaan en wat samples vragen want ik wil wel eerst proberen voordar ik teveel geld uitgeef voor nix
dat dus, geld uitgeven is prima mara t moet wle werkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja samples zijn dan wel beter ja. Zul je als je online fullsize bestelt net zien dat je vet allergisch bent of weet ik het wat
Waar had jij die extra afleveringen van The IT Crowd gekocht? Koos beweerde van de week dat hij ze niet kon vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus, geld uitgeven is prima mara t moet wle werken
Het is 1 extra lange eps. Heb je torrents of nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar had jij die extra afleveringen van The IT Crowd gekocht? Koos beweerde van de week dat hij ze niet kon vinden
nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het is 1 extra lange eps. Heb je torrents of nieuwsgroepen?
en mixen met paar dupjes olie? Avocado of jojoba?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik zie trouwens dat de sensitive lijn van Burts bees ook weer te vinden is, die was een tijdje weg. Kan die wel weer nemen voor zolang k nog niets anders gevonden heb want mijn spullen zijn bijna op. Alleen is t niet goed genoeg voor de winter straks
neeee juist geen oliequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
en mixen met paar dupjes olie? Avocado of jojoba?
ik zal het doorgeven aan mijn faalnerd als hij thuis komtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
er staan er genoeg
http://www.nzbindex.nl/se(...)=0&hidespam=1&more=0
ik snap 'm. Maar olie hoeft niet per se vette huid te geven he. Verschillende oliën hebben evrschillende eigenschappen en werkingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het moet mijn huid meer verzorgen maar t moet het niet vettiger maken
cheap ass zooi werkt bij mij niet, vaak wordt mijn huid er niet erger maar ook niet rusiger van en in de middag drijft mijn makeup van mijn gezichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
ik snap 'm. Maar olie hoeft niet per se vette huid te geven he. Verschillende oliën hebben evrschillende eigenschappen en werkingen.
Ik gebruik nu de cheap ass dagcreme van DM sinds paar dagen, voelt wel als lekker spul aan
Yffusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
eeuwige jeugd voor maar 150 eu!
http://www.debijenkorf.nl(...)-in-creme-2164090021
Tof! Have fun!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:06 schreef Mss het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/film/17009/halloween-horror-show-2013
BESTEL DAAR NIKS DIE MAILEN 3512.13254 X VOOR REVIEW ACHTERLATEN WAT EEN AIDSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik heb het hier besteld, daar hebben ze ook zoeva dus kwastje erbij gekauft toen. Bevalt goed
http://www.themakeupspot.(...)io-Brow-Powder-Blond
Ik had laatst alleen transparant poeder op en verder niks.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
als je een man vraagt om een foto van een mooie vrouw zonder make-up laten ze je geheid een zeer gephotoshopte foto zien van ene vrouw met make-up in natureltinten
is maanden geleden al dat ik daar besteld hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
BESTEL DAAR NIKS DIE MAILEN 3512.13254 X VOOR REVIEW ACHTERLATEN WAT EEN AIDS
heb je koekjes in zijn neus gestopt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had laatst alleen transparant poeder op en verder niks.
Vraagt Brum serieus of ik velen makeup op haderm
jouw huid is zo mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik had laatst alleen transparant poeder op en verder niks.
Vraagt Brum serieus of ik velen makeup op haderm
De laatste tijd niet hoorquote:
JA DAAAAAAAGquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
De laatste tijd niet hoorrode vlekken olé, het wordt weer winter.
Vergeet de faalplek op mijn kin niet
Jij met je foto's altijdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
JA DAAAAAAAG
Doe eens een foto van je aidskin dan?
En dit jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
JA DAAAAAAAG
Doe eens een foto van je aidskin dan?
ik ben al wat ouder, dan spreken foto's meer dan woorden. Die onthoud ik namelijk nietquote:
Ik heb 10 euro bij besteding van tenminste 50.. heb je daar iets aan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
mweh geen zalando kortingscode gevonden
Yes pleasequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef princess-a het volgende:
Hi babes!
[..]
Ik heb 10 euro bij besteding van tenminste 50.. heb je daar iets aan?
Hij ziet er uniek uit dus ik DM je even!quote:
Thanks babe!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hij ziet er uniek uit dus ik DM je even!
Wat ga je shoppen?quote:
welke docs?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb er ook nog 2.. zit te twijfelen om die Docs te falen
leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mint-berry-trui-groen-m3221i05m-603.html
deze besteld!
Pretty! mooi lang ook!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.zalando.nl/mint-berry-trui-groen-m3221i05m-603.html
deze besteld!
ik wil alleen maar lange kleding, ik haat het als iets niet lang genoegi s en je dan ff armen iets omhoog doet en je buik ziet enzoquote:
Helemaal mee eens, houd ik ook niet vanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik wil alleen maar lange kleding, ik haat het als iets niet lang genoegi s en je dan ff armen iets omhoog doet en je buik ziet enzo
lange kleding
NICE! PM maar wat je krijgt enzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IJs ook, ik zie net dat als we met 3 personen bestellen dat we geen shipping betalen
erm sorry, toch geen free shipping, er stond eerst 8,50, toen koos ik 3 setjes toen stond er 0, maar uiteindelijk is het toch 8,50quote:
Ik wil lakdocsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
welke docs?
Ik heb die van mij terug gestuurd, waren toch net te klein
Ik wil nieuwe maar duur en aanbieding is uiteraard voorbij
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Molo het volgende:
[..]
welke docs?
Ik heb die van mij terug gestuurd, waren toch net te klein
Ik wil nieuwe maar duur en aanbieding is uiteraard voorbij
Ja maar die hadden ze maar tot maat 42 en voor Docs moet ik 43quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die onderste had je kunnen kopen voor onder de 70 euro toen met die karmaloop sale
Die kosten nu 170? 180? bij sacha enzo?
ohquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar die hadden ze maar tot maat 42 en voor Docs moet ik 43
quote:dr martens
beoordeeld op 5-Nov-2012
Hallo Zalando,Els,me dochter was jarig(13j),en wou perse dr martens zwarte lak boots hebn ,nergens te krijgen,levertijd ,niet op voorraad, moeilijk model enz ,enz ,toen bij jullie besteld binnen 3 dagen geleverd,pasvorm,model alles 100% naar tevredenheid,Els helemaal happy, pappa ook! bedankt en tot volgende keer ,mvg tevreden klant !!
na-aperquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Dezon vind ik ook velen tof
Daar heb ik het vandaag pas 5x overquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:28 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Dezon vind ik ook velen tof
ja jonge weet ik veel ik had een leven vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb ik het vandaag pas 5x over![]()
hoaxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja jonge weet ik veel ik had een leven vandaag
Oooh is goed johquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
erm sorry, toch geen free shipping, er stond eerst 8,50, toen koos ik 3 setjes toen stond er 0, maar uiteindelijk is het toch 8,50
maar dan wel gedeeld door 3 personen
owkie?
Ik denk omdat ze als slogan "eerlijk over bjoetie" heeft en niet eerlijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom krijgt lipglans eigenlijk allemaal aids over haar heen omdat ze bij de zooi die ze krijgt niet vermeld dat het gratiz is, maar wordt het van Masja en Sjena gewoon gepikt dat ze nergens vermelden dat ze net zo hard alles gratiz krijgen?
Ik niet snap
ik ben er nu toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil de FOK-definitie van "korte tijd" weten... Ik vind dat een onduidelijk begrip
Maar iedereen gaat dood omdat lipglans een koffer van 500 euro krijgt, maar Sjena krijgt 100 miljoen euro Primark-tegoed en Masja gaat een fucking opleiding van 5000 euro doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze als slogan "eerlijk over bjoetie" heeft en niet eerlijk is.
En die anderen, daar valt het minder bij op ofzo?
Ja maar als je zo twee berichten wilt plaatsen en dan drie keer die "berichteninkortetijd"disclaimer moet lezen.. Dan denk ik "die tijd is heul niet kortquote:
gaat lipglans een opleiding doen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar iedereen gaat dood omdat lipglans een koffer van 500 euro krijgt, maar Sjena krijgt 100 miljoen euro Primark-tegoed en Masja gaat een fucking opleiding van 5000 euro doen.
Ik snap soberso niet waarom ze dat er gewoon niet allemaal even bij vermelden.
Kutbloggers![]()
ja dat is gewoon een aids garpje van Danny ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar als je zo twee berichten wilt plaatsen en dan drie keer die "berichteninkortetijd"disclaimer moet lezen.. Dan denk ik "die tijd is heul niet kort"
Neen, Masja!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Molo het volgende:
[..]
gaat lipglans een opleiding doen?sorry, ik kom niet meer bij
![]()
![]()
![]()
Ja dat heb ik ook zo vaakquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar als je zo twee berichten wilt plaatsen en dan drie keer die "berichteninkortetijd"disclaimer moet lezen.. Dan denk ik "die tijd is heul niet kort"
sorry, ik bedoelde Masja, beetje moequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, Masja!
Een haaropleiding.. Want ze is al sociaal dus nu wil ze weten hoe je haar opsteekt. a 5000 euro
HOEREN!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:04 schreef Molo het volgende:
Maar het is 1 grote nepperij, al die blogs. Mooie goeienkopen marketing/reclame voor fabrikanten/productbureau's. Eerlijk, helemaal eerlijk bestaat niet als je spullen of geld ervoor krijgt.
Maar ze hoeven niks te vermelden in Nederland, dus ja, ze maken gewoon gebruik van de ruimte die ze gegeven wordt. En dan ze zelf zo gek zijn om zich te laten misbruiken voor zoiets, ach ja... dat moeten zij weten. Zijn gewoon reclamehoeren
jouw spelling gaat er in ieder geval met drank op niet op vooruitquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan de illusie wekken dat ze dat er zelf voor betaald en zelf gekozen heeft voor dezen school omdat het zulks een bazenschool is..
NEEN MASJA, ZET ER GEWOON BIJ DAT JE ZE ZO FANTASTISCH VIND OMDAT HET GRATIZ IS EN JE GOED GEÏNTEGREERD BENT
Ja want ik had geen disclaimerquote:
Maar zeuren ze er nu dan bij meerdere berichten over of wat?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch fascineert het me allemaal. Ligt het dan alleen aan die slogan? Zo van "zij hebben nergens gezegd dat ze eerlijk zijn over bjoetie, dus logisch dat ze dat niet zijn?"
Godver, ik dacht dat jouw bericht een aankondiging was, maar zie nu dat het al 12 uur is geweestquote:
misschien schrijft ze te doorzichtig? Als in, dat zelfs de 15-jarigen op haar blog het snappen en er doorheen kunnen prikken? Die andere bedekken dat misschien meer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
En toch fascineert het me allemaal. Ligt het dan alleen aan die slogan? Zo van "zij hebben nergens gezegd dat ze eerlijk zijn over bjoetie, dus logisch dat ze dat niet zijn?"
Lipglans heeft meerdere rellen op d'r blog gehad omdat ze niet vermeld dat dingen gratis zijn (begonnen met die koffer waarbij ze zei dat ze de prijs liet meetellen in haar keuzequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar zeuren ze er nu dan bij meerdere berichten over of wat?
nee die heeft ook een blog waarin ze zichzelf hoereertquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja want ik had geen disclaimer
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat jouw bericht een aankondiging was, maar zie nu dat het al 12 uur is geweest
die hema luchtjes heeft ze vast ook niet zelf betaald hoorquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Lipglans heeft meerdere rellen op d'r blog gehad omdat ze niet vermeld dat dingen gratis zijn (begonnen met die koffer waarbij ze zei dat ze de prijs liet meetellen in haar keuze.. En daarna die haar-extentions (het boeit me nu echt niet hoe je dat woord hoort te schrijven). Dus nu zet ze het er steeds bij
Ook datquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:08 schreef Molo het volgende:
[..]
nee die heeft ook een blog waarin ze zichzelf hoereert
Ik vind parfum-reviews echt zo onmenselijk kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
die hema luchtjes heeft ze vast ook niet zelf betaald hoor
Zo velen informatie over waar het niet naar ruiktquote:Marvelous is alles behalve zoet. Als je níet van zoete geuren houdt, ga zeker eens aan Marvelous snuffelen in de winkel. Deze geur is inderdaad glamourous en chic, en niet te opvallend en zwaar. Het is niet een heel uitgesproken geur, fijn voor dames die niet al te sterk of opvallend willen ruiken. Daardoor ook niet mijn favoriet – ik houd van sprekende, duidelijke, sterk ruikende geuren.
precies, allemaal!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook dat
Net als LinEn Debs
en Taart
en Spees. ALLEMAAL HOEREN
![]()
![]()
Spees is zelfs een bingohoer
En mijn blog begint nu ook steeds meer vorm te krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, allemaal!![]()
En Priem en SQ hadden ook een blog maar die doen er niks meer mee volgens mij. EN JIJ OOK, VUILEN SCHAGELNAARTJEHOERRRRR
ja kansloos he, en het zijn er ook altijd zoveel, die parfum reviewsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind parfum-reviews echt zo onmenselijk kut. Daar heb je toch niks aan?
[..]
Zo velen informatie over waar het niet naar ruikt
ja dit dusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef megamandy het volgende:
Naja ik vind het sowieso wel netjes dat je gewoon erbij zet hoe je eraan komt
Komt 'ie, speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
En mijn blog begint nu ook steeds meer vorm te krijgen
Ik ben een advieshoerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
precies, allemaal!![]()
En Priem en SQ hadden ook een blog maar die doen er niks meer mee volgens mij. EN JIJ OOK, VUILEN SCHAGELNAARTJEHOERRRRR
Nu pas een blog? Gij matige hipster!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
En mijn blog begint nu ook steeds meer vorm te krijgen
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt 'ie, speciaal voor jou:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dankjewel
Overigens mag ik van Megatoby niet patsen met dingen want dan wil hij mij niet meer helpen![]()
Hij heeft een intense haat aan shoplogs
Onee ik heb ooit eens een blog met 5 posts gehad ofzoquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu pas een blog? Gij matige hipster!
En dan velen gratis troep krijgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
Onee ik heb ooit eens een blog met 5 posts gehad ofzoMaar nu wil ik het anders aanpakken
![]()
En omdat ik voor school toch veel dingen moet bezoeken en revieuwen (ja echt :v ) kan ik dat meteen ook op een blog pleuren als soort dagboek![]()
ermahgerd geheim!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef Puckzzz het volgende:
Priem heb je een ander nummer? WA komt niet door
o.a.quote:
preciesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zat te denken dat ik ook een blog wilde, maar dan niet over bjoetie want daar heb ik helemaal geen zin in.
En toen dacht ik "wat vind ik nou boeiend genoeg om dagelijks over te bloggen"..
Enige onderwerp waar ik op kon komen was de hont. En dat vind ik dan weer een beetje triest
leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
o.a.
Meer lifestyle, zoals speeskees
Dus ook musea/tentoonstellingen, uit eten, stedentrips, en mode ja en daar wil ik het wat meer over materialen ofzo hebben ipv KIJK IK HEB DIT GEKOCHT!
Als ik nou echt matig doe, dan maak ik een blog voor m'n hont geschreven vanuit de hont.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:18 schreef Molo het volgende:
[..]
precies
Gewoon lekker fokken, das triest zat toch?![]()
Ik doe vrolijk met je mee!
En zwaai ondertussen even naar alle lurkers en blog-maker-lurkers![]()
![]()
Bwhehehehe, das in ieder geval een blog die ik dan NIET ga volgenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik nou echt matig doe, dan maak ik een blog voor m'n hont geschreven vanuit de hont.
Dus zo van
"vanmorgen lekker wakker geworden in de mand. Kieken of de baasch al wakker is zodat ik kan gaan plassen"
INSTANT AIDS
Ja ik vind dat dus ook leukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:19 schreef Molo het volgende:
[..]
leuk
en hendig met school.
Ik vind Spees d'r blog zo leukik ben net zo'n mongool als zij met eten enzo (behalve velen geld uitgeven) dus dat spreekt mij snel aan
Ga je dan uit eten?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus ook leukvind het jammer dat ik de laatste tijd zelden nog zelf fatsoenlijk de tijd kan nemen om te koken
Of ik ben er vaak te moe voor.
Dus we gaan de laatste tijd best vaak uit eten
He meisje? HE HOER!quote:
die tijd komt wel weer johquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat dus ook leukvind het jammer dat ik de laatste tijd zelden nog zelf fatsoenlijk de tijd kan nemen om te koken
Of ik ben er vaak te moe voor.
Dus we gaan de laatste tijd best vaak uit eten
Brood heb ik niet in huis en kant en klaar weiger ik te etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je dan uit eten?
Ik ben regelmatig te lam om te koken... Maar dan wordt het dus brood.. Of kant-en-klaar
ga je morgen nog de halve marathon van Monster doen?quote:
Is dat nie duur dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Brood heb ik niet in huis en kant en klaar weiger ik te etenDus ja dan gaan we uiteten
![]()
tegen een roestige spijker aan wiegenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik bedenk me net hoe bijzonder praktisch het is om te krassen en wiegen tegelijk.. Scheelt een beweging
hoeft niet duur te zijn in A'dam, maar Toby verdient natuurlijk ook gewoon geld, dat scheelt zo maar denk ikquote:
Steek een pen in je oor en dan heen en weer wiebelenquote:
Mja ligt eraan. Op dit moment konden we het beiden nog steeds missen. En dan heb ik het er graag voor over.quote:
ik wil eigenlijk Koos naar boven sturen om oorstokjes te gaan halenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Steek een pen in je oor en dan heen en weer wiebelen
Dan gewoon niet meer etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ligt eraan. Op dit moment konden we het beiden nog steeds missen. En dan heb ik het er graag voor over.
Vanaf deze maand krijg ik stukken minder loon dus het zal nu wel minderen
Godver, ik heb het gevraagd en hij gaat ze nog halen ookquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk Koos naar boven sturen om oorstokjes te gaan halen
Ik heb de pen-truc echt genant vaak uitgehaald omdat ik zo vaak instant oorjeuk/hoofdjeuk krijg als ik net m'n nagels heb gelaktquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:31 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk Koos naar boven sturen om oorstokjes te gaan halen
Ik heb vandaag al een kilo macaroni voor 58 cent gekochtquote:
Kan je 2 weken van etenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een kilo macaroni voor 58 cent gekocht
Normaal neem ik 70 gram pasta per keer
Jij kunt vast wel wat bijverdienen als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja ligt eraan. Op dit moment konden we het beiden nog steeds missen. En dan heb ik het er graag voor over.
Vanaf deze maand krijg ik stukken minder loon dus het zal nu wel minderen
Hoezo weiger je kant en klaar te eten? Er zijn best kwaliteit maaltijden toch?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
Brood heb ik niet in huis en kant en klaar weiger ik te etenDus ja dan gaan we uiteten
![]()
ik heb ook geen pen in de buurtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb de pen-truc echt genant vaak uitgehaald omdat ik zo vaak instant oorjeuk/hoofdjeuk krijg als ik net m'n nagels heb gelakt
Noem je Mandy nou een hoer?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij kunt vast wel wat bijverdienen als je begrijpt wat ik bedoel![]()
![]()
[ afbeelding ]
niet te vreten die zut en ik krijg vaak last van ingrediënten ervan. En ongezond, veel vet, veel smaakversterkers, veel zout etc. Vind ikquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo weiger je kant en klaar te eten? Er zijn best kwaliteit maaltijden toch?
Culisnobsquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoezo weiger je kant en klaar te eten? Er zijn best kwaliteit maaltijden toch?
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Noem je Mandy nou een hoer?
tuurlijk. Doe de knoflook dan wel poffen/smoren, anders krijg je snel spijtquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou ik zelf knoflooksoep kunnen maken? Dat lijkt me tof
Ditquote:
Ik ben al recepten aan het zoekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:36 schreef Molo het volgende:
[..]
tuurlijk. Doe de knoflook dan wel poffen/smoren, anders krijg je snel spijt
kan, maar lijkt me een wat saaie bedoening.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou dit wat zijn?
http://www.ah.nl/allerhande/recepten/597280/gepofte-knoflooksoep
Graag, want ik heb geen idee wat nou een goed recept isquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:42 schreef Molo het volgende:
[..]
kan, maar lijkt me een wat saaie bedoening.
Zal ik even zoeken? (sorry, als ik irritant ben moet je het zeggen)
maar toch een hoertje, bingo hoertjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS ik iets krijg, dan staat het erbij
ik ben makkelijke, maar lekkere dingen aan het zoekenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Graag, want ik heb geen idee wat nou een goed recept is.
Ik ben dus alleen wel een nitwit, dus ik raak een beetje in de war van te ingewikkelde recepten
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ben makkelijke, maar lekkere dingen aan het zoeken
Zolang je blogt ben je een HOERRRRquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bingo tags:
Advertorial, Bingo, Games, Online
Ik heb al tijden niet gezeikt over bjoetieblogs terwijl er zat te zeiken valt. En nu heb ik drank dus nu boeit het me nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind jullie eerder grote hoeren dat jullie steeds moeten zeiken over niks qua beautyblogs. Dus
truestory.gifquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Schaar is een aspergerhoer bij deze.
voel je nou niet zo aangesproken wijffiequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bingo tags:
Advertorial, Bingo, Games, Online
damn wat treurigquote:
1. je noemt mijn naamquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:50 schreef Molo het volgende:
[..]
voel je nou niet zo aangesproken wijffie
heb je wel een update gedaan dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1. je noemt mijn naam
2. je zegt dingen die niet kloppen.
Best vreemd dat ik reageer ja
Je beledigd me niet, maar ik kan er niet tegen als je mijn naam roept in combinatie met dingen die niet kloppen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:53 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je wel een update gedaan dan?
Maar als ik je persoonlijk beledigd heb, bij deze mijn excuses, neem het alsjeblieft nou niet zo serieus, het gaat nergens over hier
ze vergeten te kijken naar meerder posts met "zo'n leuke blog"quote:
ok je bent geen hoer, goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je beledigd me niet, maar ik kan er niet tegen als je mijn naam roept in combinatie met dingen die niet kloppen.
ja dat dan weer wel...quote:
Anders moet je ook in de disclaimer van Mssquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh kut ik wil toch een hoer zijn anders hoor ik er niet bij
Cognitieve dissonantie fml.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:55 schreef Molo het volgende:
en je hipster zijn dan?
to hoer or not to hoer
weet je nog die keer dat ik dat had?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik bleef gisteren met mijn kleine teen achter de trap hangen, dat was echt fantastisch. Nu heb ik heb vastgetaped aan mn andere teen
Maar hoezo nagel eraf? Mijn nagel heeft er toch niks mee te maken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik dat had?
Ik had dus een gekneusde teen en mijn nagel ligt er al weken volledig af
Hoop dat het bij jou beter gaat![]()
Aids tenen, veel te tere dingen zijn dat, en wat een pijn doen ze bij zulke dingen
wel slim van tapen (= spalkfunctie), dat is prima behandeling
Dat heb ik gehad, dat is echt garpigquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo nagel eraf? Mijn nagel heeft er toch niks mee te maken?
Ik dacht eerder dat mn teen in een hoek van 45 graden zou staan maar hij is dik en doet velen pijn
Nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat heb ik gehad, dat is echt garpig
ik ramde met mijn teen met de nagelkant tegen mijn koffer aan, 3 sneeën in mijn teen, bloeden als een gek, 3 dagen mank gelopen en paar dagen erna bleek mijn nagel los te zittenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar hoezo nagel eraf? Mijn nagel heeft er toch niks mee te maken?
Ik dacht eerder dat mn teen in een hoek van 45 graden zou staan maar hij is dik en doet velen pijn
Ik had toen wel pijn, maar moest ook wel lachen want toen ik hem zag dacht ik echt "ow.. dat hoort volgens mij niet"quote:
over de wattus?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Molo moet ik over the butcher bloggen?
ik had de laatste week geen zin om foto's te bewerken (of ook om maar iets te doen eigenlijk, depri faseyay ) dus ik heb niets gedaan
Oh zo, nee mn hele teen bleef hangen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ramde met mijn teen met de nagelkant tegen mijn koffer aan, 3 sneeën in mijn teen, bloeden als een gek, 3 dagen mank gelopen en paar dagen erna bleek mijn nagel los te zitten
Staat je teen nu niet in gekke stand? Want die dingen breken wel vrij gauw, faalontwerper die god
ik heb nu een HELE GROTEquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had toen wel pijn, maar moest ook wel lachen want toen ik hem zag dacht ik echt "ow.. dat hoort volgens mij niet".
Maar het was 11 uur en ik was gaar dus ik dacht "ach, morgen staat hij ook nog wel raar" en ben gewoon naar bed gegaan.
Dat was geen succes trouwens
Ja, gewoon nergens zin in, het is nu wel bijna overquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef Molo het volgende:
[..]
over de wattus?
Je hebt toch net koekjes gemaakt? Das toch ook tof?
DANKZIJ MIJ JONGE!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
weet je nog die keer dat ik dat had?
Ik had dus een gekneusde teen en mijn nagel ligt er al weken volledig af
Hoop dat het bij jou beter gaat![]()
Aids tenen, veel te tere dingen zijn dat, en wat een pijn doen ze bij zulke dingen
wel slim van tapen (= spalkfunctie), dat is prima behandeling
Sowieso kunnen ze met een gebroken teen niet veel meer doen dan spalken, dus als hij gewoon recht staat is dat een prima beslissingquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh zo, nee mn hele teen bleef hangen.
Geen idee er zit een deuk in maar ik heb besloten dat het maar een teen is en dat ik niet naar de dokter ga
Skjoerquote:
schoerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Skjoer![]()
(hihi ik maakte en kruising tussen skjoe en hoer)
ok ik hou al op
dat helpt ook niet echt nee.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, gewoon nergens zin in, het is nu wel bijna overIk werd ook ongesteld dus olé
ja vanmorgen toen jij nog in je nest lag te rotten kut!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HEB JIJ AL LAARZEN BESTELD?
gewoon filter overheen donderen, leuk verhaaltje erbij en posten die hapquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum had een minikikker gevangen in het bos en daar heb ik nu 5315 foto's vanMaar mijn iso stond op standje mongool dus 99% van de foto's is niet goed. Oja en zo'n beest beweegt
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben aan het twijfelen of ik naar bed ga of dat ik nog meer drank neem omdat het kan
BURGERSquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:04 schreef Molo het volgende:
[..]
dat helpt ook niet echt nee.
Maar wat si The Butcher? Of bedoel je egwoon de slager?
gewaagd hoor, op jullie leeftijdquote:
Het is geen instagramquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:05 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon filter overheen donderen, leuk verhaaltje erbij en posten die hap
foto van Brum erbij dan?quote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb eens hetzelfde gehadDat was niet zo heel grappig
Je vergeet het toefje slagroomquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik weet dat het een rare afwijking was van ons gebruikelijk glaasje advocaat
loller!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ik weet dat het een rare afwijking was van ons gebruikelijk glaasje advocaat
HOWquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:07 schreef Molo het volgende:
Vraag Brum of hij een soort Badger style filmpje maakt van je kikkers
weet je HOE lekkerquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je vergeet het toefje slagroom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |