make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik vind het poeder van Make Up Studio wat ik nu met smal kwastje gebruik (precision shader van Zoeva) zo fijn he, werkt goed en perfecte kleur en lekker snel.
Had het twee weken terug op een "kut-verslapen-even-ultra-aids-snel-make-up-op-flatsen" moment alleen bij een wenkbrauw scheef gedaan, collega wees me er gelukkig opDus even snel bijgepoetst in de spiegel, hehehehe
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb tegen de 60 uur gewerkt afgelopen week, Gerda heeft me net krassen op mijn tetten bezorgd toen ik haar wilde aaien, Koos is kleding shoppen met een vriendin van mij en ik zit te fokken op de bank
FML
ik heb geen idee, maar ik heb het hier besteld, daar hebben ze ook zoeva dus kwastje erbij gekauft toen. Bevalt goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?
ik had bij mac gekeken maar kan niet echt een kleur vinden die mooi bij mijn wenkbrauwen past, bij mij is t echt moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, das waar hoor, ben ook echt zwaar gesloopt, maar het voelt zo sufquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zitten
en waarom gaat koos met een vriendin van jou shoppen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Die had in Breaking Bad als crackwhore moeten zitten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik de vorm wel, maar ik vind het te egaalquote:
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
Ik had van de week geen make up op i.v.m. allergie-zwelgje-hoofd. Meteen allemaal mensen vragen of ik ziek was
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
Als ik naar het werk ga draag ik meestal foundation, mascara, wenkbrauwen potloodje, en blush, thats it. Mocht ik een keer een toffe bui hebben oogschaduw maar meestal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegen![]()
Maar op mijn oude werkplek waren het idd ook altijd de mannen die het vroegen. Of die complimenten gaven als ik opvallende ooglooks maakte of ineens ander geurtje op had ofzo![]()
1 keer zei eentje (schatje en goeie gozer, geen engerd ofzo) "godver Molo, je hebt echt sexogen zo"
![]()
Hier hou ik het meestal wat rustiger qua ogen, maar das vaak ook gewoon luiigheid want vroeg op moeten
Dat is omdat ze het echt niet snappen. Vrouwen wèten dat het komt omdat je geen make-up op hebt, een man heeft geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
dan zou je op mijn werk instant de meest gemake upte persoon zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik naar het werk ga draag ik meestal foundation, mascara, wenkbrauwen potloodje, en blush, thats it. Mocht ik een keer een toffe bui hebben oogschaduw maar meestal niet
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houdenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is omdat ze het echt niet snappen. Vrouwen wèten dat het komt omdat je geen make-up op hebt, een man heeft geen idee
Yepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Stormqueen het volgende:
als je een man vraagt om een foto van een mooie vrouw zonder make-up laten ze je geheid een zeer gephotoshopte foto zien van ene vrouw met make-up in natureltinten
ik kijk gewoon alleen zo:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houden
en ik kan er heel slecht tegen danwant als k geen makeup draag is het dus omdat lichaam slechte dag heeft en ik niets wil of kan, en dan krijg je dat ook nog es te horen
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
exact, als k geen makeup op heb dan zeggen vrouwen er nix van en mannen kunnen hun muil niet houden
en ik kan er heel slecht tegen danwant als k geen makeup draag is het dus omdat lichaam slechte dag heeft en ik niets wil of kan, en dan krijg je dat ook nog es te horen
incl. moeilijke blik en nuut lipstickquote:
eencellige amoebes, klaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zin![]()
Ik heb echt super donkere kringen onder mijn ogen en hele gezicht zit onder de rode vlekken. Een vriendin van mij heeft bijna hetzelfde, ik heb het net iets erger, maar die had de oogcreme van la mer geprobeerd en t was echt super hoe goed dat voor je huid is en de roodheid was gewoon stukken minder. Ik heb reviews gelezen van de dagcreme mara die schijnt niet zo goed te zijn. Ik zoek nu nara een nieuwe dagcreme en de prijs maakt niet heel veel uit als het maar wel het geld waar is maar t is nog best lastig zoeken. Ik gebruik nu de makeup remover en tonic van chanel en mijn huid vind het al stuk fijner maar ook hun dagcreme schijnt niet t geld waard te zijn, die van laura mercier wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Molo het volgende:
[..]
dan zou je op mijn werk instant de meest gemake upte persoon zijn
Is niet zo "gewoon" op mijn werkplek, meesten lopen au naturel rond. Maar ja, ik heb dan grijsblonde doorzichtige wimpers en wenkbrauwen en blauwe wallen, das niet zo charmant au naturel![]()
Stunten met oogschaduw vind ik zo tof, maar meestal te weinig tijd voor
Oh nee absoluut hoor, maar ik merk gewoon dat ik mij dan wel gelijk kut voel. Ik word ook zeker niet boos op ze ofzo, alleen van binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar die man weet dat dus niet, dat is geen kwade zin![]()
maar in creme de a mer zitten toch helemaal niet zulke bijzondere shizzle dingen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb echt super donkere kringen onder mijn ogen en hele gezicht zit onder de rode vlekken. Een vriendin van mij heeft bijna hetzelfde, ik heb het net iets erger, maar die had de oogcreme van la mer geprobeerd en t was echt super hoe goed dat voor je huid is en de roodheid was gewoon stukken minder. Ik heb reviews gelezen van de dagcreme mara die schijnt niet zo goed te zijn. Ik zoek nu nara een nieuwe dagcreme en de prijs maakt niet heel veel uit als het maar wel het geld waar is maar t is nog best lastig zoeken. Ik gebruik nu de makeup remover en tonic van chanel en mijn huid vind het al stuk fijner maar ook hun dagcreme schijnt niet t geld waard te zijn, die van laura mercier wel.
Ja die heb k gehad maar mijn gezicht is super oily en daar hielp t niet echt tegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
maar in creme de a mer zitten toch helemaal niet zulke bijzondere shizzle dingen?
Niet de 2 x goudprijs waard in ieder geval vind ik.
Heb ej de Ultra Calming lijn van Dermalogica weleens geprobeerd? die vond ik heel fijn, voor mijn trouwen tijdje gebruikt, werkte goed alleen ik vind het te duur voor mijzelf
oh ja dat heb ik dan weer niet, mijn huid is wat rood maar verder heel makkelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die heb k gehad maar mijn gezicht is super oily en daar hielp t niet echt tegen.
En daarom zeg k ook dat het t geld niet waard is, misschien haal k wel alleen een keer die oogcreme want die was super fijn
ik ben ook (weer) begonnen met gezonder eten maar pas echt net dus ik moet t ff gewoon volhouden nu maar k ben een kutwijf waarbij t nooit luktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja dat heb ik dan weer niet, mijn huid is wat rood maar verder heel makkelijk.
En ik heb nu weer minder puisten en blauwe kringen omdat ik weer vrijwel gekapt ben met suiker (koekjes, cake, chocolademelk, dat soort spul) en gezonder eet. Dat helpt ook altijd wel voor mijn gevoel
waarom die?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil eigenlijk dit proberen
http://www.katesomerville.com/
heb je mijn fatass weleens gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben ook (weer) begonnen met gezonder eten maar pas echt net dus ik moet t ff gewoon volhouden nu maar k ben een kutwijf waarbij t nooit luktMAAR DIT KEER WEL
schijnt heel goed te zijn en oil freequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef Molo het volgende:
[..]
waarom die?
Ik ken het niet hoor, vraag het me daarom af
ja samples zijn dan wel beter ja. Zul je als je online fullsize bestelt net zien dat je vet allergisch bent of weet ik het watquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
schijnt heel goed te zijn en oil free
maar ik lees nu weer wat berichten van mensen die zeggen dat t echt drama is, dus dan ga ik de gok niet nemen om online te bestellen
kan beter maar richting de bijenkorf of douglas gaan en wat samples vragen want ik wil wel eerst proberen voordar ik teveel geld uitgeef voor nix
dat dus, geld uitgeven is prima mara t moet wle werkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:52 schreef Molo het volgende:
[..]
ja samples zijn dan wel beter ja. Zul je als je online fullsize bestelt net zien dat je vet allergisch bent of weet ik het wat
Waar had jij die extra afleveringen van The IT Crowd gekocht? Koos beweerde van de week dat hij ze niet kon vindenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus, geld uitgeven is prima mara t moet wle werken
Het is 1 extra lange eps. Heb je torrents of nieuwsgroepen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar had jij die extra afleveringen van The IT Crowd gekocht? Koos beweerde van de week dat hij ze niet kon vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |