make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef Molo het volgende:
Ik vind het poeder van Make Up Studio wat ik nu met smal kwastje gebruik (precision shader van Zoeva) zo fijn he, werkt goed en perfecte kleur en lekker snel.
Had het twee weken terug op een "kut-verslapen-even-ultra-aids-snel-make-up-op-flatsen" moment alleen bij een wenkbrauw scheef gedaan, collega wees me er gelukkig opDus even snel bijgepoetst in de spiegel, hehehehe
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zittenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Molo het volgende:
Ik heb tegen de 60 uur gewerkt afgelopen week, Gerda heeft me net krassen op mijn tetten bezorgd toen ik haar wilde aaien, Koos is kleding shoppen met een vriendin van mij en ik zit te fokken op de bank
FML
ik heb geen idee, maar ik heb het hier besteld, daar hebben ze ook zoeva dus kwastje erbij gekauft toen. Bevalt goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
make up studio zijn toch allemaal weg? of was dat een ander?
ik had bij mac gekeken maar kan niet echt een kleur vinden die mooi bij mijn wenkbrauwen past, bij mij is t echt moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja, das waar hoor, ben ook echt zwaar gesloopt, maar het voelt zo sufquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zou na 60 uur werk juist blij zijn als ik ff alleen op de bank kon zitten
en waarom gaat koos met een vriendin van jou shoppen?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Die had in Breaking Bad als crackwhore moeten zitten manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik de vorm wel, maar ik vind het te egaalquote:
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef Molo het volgende:
Ik had van de week geen make up op i.v.m. allergie-zwelgje-hoofd. Meteen allemaal mensen vragen of ik ziek was
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
Als ik naar het werk ga draag ik meestal foundation, mascara, wenkbrauwen potloodje, en blush, thats it. Mocht ik een keer een toffe bui hebben oogschaduw maar meestal nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Molo het volgende:
[..]
bij waren het voornamelijk patiënten die het vroegen![]()
Maar op mijn oude werkplek waren het idd ook altijd de mannen die het vroegen. Of die complimenten gaven als ik opvallende ooglooks maakte of ineens ander geurtje op had ofzo![]()
1 keer zei eentje (schatje en goeie gozer, geen engerd ofzo) "godver Molo, je hebt echt sexogen zo"
![]()
Hier hou ik het meestal wat rustiger qua ogen, maar das vaak ook gewoon luiigheid want vroeg op moeten
Dat is omdat ze het echt niet snappen. Vrouwen wèten dat het komt omdat je geen make-up op hebt, een man heeft geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik dus vandaag, ik ben daar zo klaar mee he. Ik was wat later en voelde niet super dus ik dacht blijf even iets langer liggen
Het irritante is dat het altijd mannen zijn die zeiken dat vrouwen ook mooi zijn zonder makeup en blablabla maar het zijn altijd wel degene die vragen waarom ik er ziek uit zie of waarom mijn gezicht zo rood is als ik het niet op heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |