SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als je van kinderlijke pop-culture en slapstick humor houdt met een verhaal van niks, en weinig authentieke smurfen... gewoon kijken.quote:
Hoe weet jij dit? Al gezien?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je van kinderlijke pop-culture en slapstick humor houdt met een verhaal van niks, en weinig authentieke smurfen... gewoon kijken.
Iemand naast me in het vliegtuig zat er naar te kijkenquote:
Dat het geen goede film is wil niet zeggen dat ie niet vermakelijk is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Iemand naast me in het vliegtuig zat er naar te kijken
Deel 1 voor een klein stuk gezien voordat ik die van ellende maar uitzette.
't Is gewoon een standaard Hollywood verkrachting van een nostalgische serie. Zoals altijd met dat soort films.
How you doin'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ [url=http://i48.tinypic.com/2ic41uh.jpg%5Bimg%5Dhttp://t3.gstatic.com]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Zou je denken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat het geen goede film is wil niet zeggen dat ie niet vermakelijk is.
Echt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij staat dat niet gelijk aan elkaar.
vanavond werken of zondag?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
GVD, belt de zaak net, toch een kort weekend
jij gaat vanavond een TGNDtje plegen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
Zuipeeeeeh
Helemaak naar de kloteeeeeh
oh, dat is balen. Maar je kan iig zaterdag avond nog uitquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maandag.. Zou zondag - maandag weekend hebben
Dat is klotequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maandag.. Zou zondag - maandag weekend hebben
Dat was ik niet van planquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij gaat vanavond een TGNDtje plegen?
Ik heb mn telefoon iig opgeladen voor de foto'squote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is klote
[..]
Dat was ik niet van plan
Oh crapquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb mn telefoon iig opgeladen voor de foto's
I wishquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dat is balen. Maar je kan iig zaterdag avond nog uit
quote:
Kan je meteen door gaan zuipenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I wish
Ik moet juist morgen middag en avond werken
Mooi, dan ben jij de BOBquote:
Als je toch aan de Fristi gaatquote:
Heb net een pak fristi voor je gekochtquote:
Kun je vast wel mixen met wodka ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb net een pak fristi voor je gekocht
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je vast wel mixen met wodka ofzo
Ja top combinatiequote:
Ik neem het zo voor je mee hoor!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen in ieder geval
Nee dank jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja top combinatie
[..]
Ik neem het zo voor je mee hoor!
Dan ben ik benieuwd wat voor een ranzige fantasieën..quote:
Ik hou niet van fristi en niet van wodka. Dat wordt 'm dan niet van mijn kantquote:
Dat denk ik ook niet. Ik denk sowieso dat het niet erg lekker isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van fristi en niet van wodka. Dat wordt 'm dan niet van mijn kant
Nouja, ik heb ook van veel mensen begrepen dat fristibier lekekr is. Maar ook dat probeer ik maar niet omdat ik beide niet (graag) lust.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Ik denk sowieso dat het niet erg lekker is
Fristibier, wat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nouja, ik heb ook van veel mensen begrepen dat fristibier lekekr is. Maar ook dat probeer ik maar niet omdat ik beide niet (graag) lust.
Ja, ik heb misschien rare vriendenquote:
Wellichtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb misschien rare vrienden
En die zijn?quote:
gooi genoeg drank erin vanavond en je komt het misschien te wetenquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gooi genoeg drank erin vanavond en je komt het misschien te weten
dat weten we morgenquote:
Suuuuperliefquote:Hey there everyone the man in the video is my dad I year before this video I was at a grade F in maths and in England you need a C (pass) to basically do anything with your life, ive never been amazing academically and have struggled through out school, neither me or my dad or my teachers thought I was going to get my C, I know some of you might be saying, well an c is nothing but for me it was hard to get.
Het klinkt wel als een soort van extra zoete bailey's ofzo. Maar dan met wodka i.p.v. whiskeyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het lekker blijkt te zijnVooralsnog geen idee en dus ook niet trots
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Verplicht Herman Finkers kijken is niet vervelend.
Gheghe, ja het lijkt me vooral erg zoet inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het klinkt wel als een soort van extra zoete bailey's ofzo. Maar dan met wodka i.p.v. whiskey
Finkeeeers!!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Blijft een baasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
gelukkig is er ondertitelingquote:
zo'n mooie voorzet kon ik niet laten liggenquote:
Mwa, die was wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zo'n mooie voorzet kon ik niet laten liggen
avondquote:
je moet plezier uit de kleine dingen in het leven halenquote:
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet plezier uit de kleine dingen in het leven halen
verjaardag is nog niet, wacht tot Evie klaar is met dr makeup en zo. Dus zit hier nog wel een uurquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Peu, gezellige verjaardag zo te merken?
'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verjaardag is nog niet, wacht tot Evie klaar is met dr makeup en zo. Dus zit hier nog wel een uur
Minimaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
verjaardag is nog niet, wacht tot Evie klaar is met dr makeup en zo. Dus zit hier nog wel een uur
daarom is het single zijn zo fijnquote:
Kwestie van de juiste vrouw vinden.quote:
Evie is je vriendin? Of je gezelschap voor vanavond?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ghehe, grappigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste vrouw vinden.
Dat laatstequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Evie is je vriendin? Of je gezelschap voor vanavond?
Hoezo? Ik doe er hooguit een kwartier over.quote:
Moet ik het nog zelf doen ook zekerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste vrouw vinden.
quote:
Oh, jij denkt dat ze zomaar uit de lucht komen vallen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik het nog zelf doen ook zeker
Nu is het mijn eigen schuld, ging bij dr eten.quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe er hooguit een kwartier over.
Ja dat zeggen jullie altijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja als het volgens Robbie Williams mannen regent, waarom dan ook geen vrouwen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ze zomaar uit de lucht komen vallen?
Had jij niet al een vriendin?quote:
Denken dat ik zo'n standaard plamuurmeisje benquote:
Wie gelooft dat!?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
+1quote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had jij niet al een vriendin?
[..]
Denken dat ik zo'n standaard plamuurmeisje ben
Daar gaat het niet om, dan moet dit nog even dan zus en dan zo, voor je het weet ben je 3 uur verderquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Had jij niet al een vriendin?
[..]
Denken dat ik zo'n standaard plamuurmeisje ben
Niet? Je woonde toch al zowat samen?quote:
huh, eerder zei je nog wat andersquote:
Nee hoor, dat maakte vinnie er van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Je woonde toch al zowat samen?
hehe, dat dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, dan moet dit nog even dan zus en dan zo, voor je het weet ben je 3 uur verder
Dat is maar 4 dagen, pas vanaf 5 heb je een relatiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet? Je woonde toch al zowat samen?
Ja, daarom dacht ik ook dat je een vriendin had?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maakte vinnie er van.
haha. Goed om te wetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is maar 4 dagen, pas vanaf 5 heb je een relatie![]()
Like duh
Nee dus.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom dacht ik ook dat je een vriendin had?
Oke. Heb jij haar gefriendzoned of heeft zij jou gefriendzoned?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dus.
Friends with benefits meer.
geen idee, ik gebruik em altijd tegen mensen die beweren niks te hebben. Dan is 4 of meer nachten per week slapen gelijk aan samenwonen. Een relatie gaat daar meestal aan vooraf dacht ikquote:
Maar monogaam of mag je ook andere neuken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dus.
ook stappen vanavond?quote:
Dat is toch alleen als je niet neukt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Heb jij gefriendzoned haar of heeft zij jou gefriendzoned?
subtielquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Heb jij haar gefriendzoned of heeft zij jou gefriendzoned?
dat ook jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je niet neukt?
Hoezo? De een kan toch wel een crush op de ander hebben en op deze manier gefriendzoned zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen als je niet neukt?
Hmm, interesting. Wellicht moet de formule eens geupdate worden dan...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen idee, ik gebruik em altijd tegen mensen die beweren niks te hebben. Dan is 4 of meer nachten per week slapen gelijk aan samenwonen. Een relatie gaat daar meestal aan vooraf dacht ik
als monomaan, dan zit ze in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar monogaam of mag je ook andere neuken?
Its complicated.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Heb jij haar gefriendzoned of heeft zij jou gefriendzoned?
Ja haar vervenquote:
thnxquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar monogaam of mag je ook andere neuken?
jonguh moest toch ook nog mn vleesjes opetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, friend zone is als je geen sex krijgt, wel veel samen doet en meer zou willen maar dat dus niet krijgt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo? De een kan toch wel een crush op de ander hebben en op deze manier gefriendzoned zijn?
Dan is het niet with benefits.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo? De een kan toch wel een crush op de ander hebben en op deze manier gefriendzoned zijn?
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja haar verven
Maskertje voor gezicht lijf scrubben, scherenen smeren met body butter enzulks. Vrouwen gedoe. Ff relaxen na een kutdag
Gewoon ff mij-tijd
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het niet with benefits.
[..]
Zeg dat dan meteen
Oh nou sorry hoor. Wist niet da'je kwoad werd!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, friend zone is als je geen sex krijgt, wel veel samen doet en meer zou willen maar dat dus niet krijgt.
bummer, complicated is nooit chill.quote:
Wel man.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bummer, complicated is nooit chill.
Je hebt geen homies?quote:
quote:
Waar is XfriendX gebleven?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dus.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor. Wist niet da'je kwoad werd!
Geen ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Evie het volgende:
[..]tutten
[..]
Waar is XfriendX gebleven?je zei friends dus ik dacht friend..
Ik denk dat het uit mijn hoofd is gedrukt door alle leerstof die ik er vandaag in heb gestopt. Ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]is al goed, je kan ook niet alles weten
Nope althans niet die nog evt zouden willen stappen/wat willen gaan drinkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel man.
Avril
[..]
Je hebt geen homies?
aaah, dan moet je niet meer in je lichaam stoppen dusquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit mijn hoofd is gedrukt door alle leerstof die ik er vandaag in heb gestopt. Ofzo
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aaah, dan moet je niet meer in je lichaam stoppen dus
kom naar Amersfoortquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope althans niet die nog evt zouden willen stappen/wat willen gaan drinken
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit mijn hoofd is gedrukt door alle leerstof die ik er vandaag in heb gestopt. Ofzo
Niet in mijn hoofd neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
subtiel genoeg?quote:
Smoothquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope althans niet die nog evt zouden willen stappen/wat willen gaan drinken
dat laat nog wat opties openquote:
Je gaat naar je girlfriend?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga er in ieder geval van tussen.
je hoeft toch niet met de motor? Dan boeit t ook niet joh.quote:
Denken dat ik die ooit ga hebbenquote:
was Ik ook niet vergetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voortaan niet 'daar' vergeten in zinnen
een lekkere Ierse roodharige versierenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat ik die ooit ga hebben
Nee, naar de Ierse pub.
Nee maar het is wel kutquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hoeft toch niet met de motor? Dan boeit t ook niet joh.
het is Nederland, niks is ver weg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oh ja. Jij had pruts banden onder je auto hèquote:
Jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja. Jij had pruts banden onder je auto hè
that escalated quicklyquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet teveel kwijlen over vin, smelt ie.
Jaloers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
that escalated quickly
(Zit mobiel dus ff geen meme helaas)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
waarop? Kwijl over me heen krijgen?quote:
Volgens mij mankeert jullie iets aan de ogen...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarop? Kwijl over me heen krijgen?
als je hem aflebbert blijft er ook kwijl achterquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij mankeert jullie iets aan de ogen...dat is kwijlen.
niet..
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
als je hem aflebbert blijft er ook kwijl achter
Maar dat is geen reden om te klagen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan escaleert het inderdaad snel. Ik postte alleen nog maar 'quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik niet, van een hond vind ik het ook nooit zo lekkerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is geen reden om te klagen.
Is tgnd ook zo harig dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
weet ik niet, van een hond vind ik het ook nooit zo lekker
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is Nederland, niks is ver weg.Ja maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga verf in mijn haar kwakken
![]()
Daar begint het meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan escaleert het inderdaad snel. Ik postte alleen nog maar ''
geen ideequote:
kan je daarna mooi komenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar
Ik ga verf in mijn haar kwakken
idd. De jeugd van tegenwoordig...quote:
Eh jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat zo makkelijk ging..
nu al? Tot straks.quote:
Ouwe lulquote:
Waar ben je dan? Zo kan ik je niet aflebberen natuurlijkquote:
gelukkig wordt ik met de jaren alleen maar beterquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ouwe lul
[..]
Waar ben je dan? Zo kan ik je niet aflebberen natuurlijk
Eerst vin aflebberen en dan als die weg gaat kan het opeens wel hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ouwe lul
[..]
Waar ben je dan? Zo kan ik je niet aflebberen natuurlijk
Gelukkig ben je ook zo makkelijk hequote:
Het is bewezen dat mannen op hun 25e hun seksuele piek hebben en vanaf dan aftakelen. Ouwe lul.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig wordt ik met de jaren alleen maar beter
Jij was toch single?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eerst vin aflebberen en dan als die weg gaat kan het opeens wel he![]()
Plus denk niet dat vriending daar zo blij van wordt
mijn piek is nog steeds stijgende.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen op hun 25e hun seksuele piek hebben en vanaf dan aftakelen. Ouwe lul.
Ja, hallo. Volgens jou ging dat zo makkelijk..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is bij vrouwen, mannen pas rond 35-40quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is bewezen dat mannen op hun 25e hun seksuele piek hebben en vanaf dan aftakelen. Ouwe lul.
Geloof er niks van.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ah joh, scharrel voor erbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals roy zou zeggen, its complicated
kom maar ervarenquote:
Ik ben wel echt single, dat gedeelte is niet complicated.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
het is net zo 'complicated' als je het zelf maaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kom maar hier. Jij vond alles in NL dichtbij..quote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het is net zo 'complicated' als je het zelf maakt
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier. Jij vond alles in NL dichtbij..
arme kerel die ik tussen mijn 30e en 40e hebquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://mens-en-gezondheid(...)n-libidoverlies.html
Lees en leer
Details! Dat was het punt nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt single, dat gedeelte is niet complicated.
Same herequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arme kerel die ik tussen mijn 30e en 40e heb
Kijk ik moet dus lekker bij mij oudere vrouwen blijvenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lees en leer
Moet je er 1 van 20 nemen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
arme kerel die ik tussen mijn 30e en 40e heb
niet nee?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben wel echt single, dat gedeelte is niet complicated.
dat heb ik nog nooit gedaanquote:
dit komt eerder terug dan Ik had verwachtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar hier. Jij vond alles in NL dichtbij..
quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dit komt eerder terug dan Ik had verwacht
Zal vast niet de enigste keer zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dit komt eerder terug dan Ik had verwacht
momenteel ga ik toch liever voor ouder.. Die onervaren knulletjes mag een ander opvoeden..het is al zwaar zat om een vent te leren dat ie best hardhandig mag zijnquote:
daar ben ik ook bang voor jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal vast niet de enigste keer zijn![]()
Gelukkig is Amersfoort om de hoekquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben je ook zo makkelijk he
quote:
Is dat echt zo lastig ja?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
momenteel ga ik toch liever voor ouder.. Die onervaren knulletjes mag een ander opvoeden..het is al zwaar zat om een vent te leren dat ie best hardhandig mag zijn
Leeftijd =/= hardhandig/ervaringquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
momenteel ga ik toch liever voor ouder.. Die onervaren knulletjes mag een ander opvoeden..het is al zwaar zat om een vent te leren dat ie best hardhandig mag zijn
ja, ze blijven zo lang voorzichtig.. Jammer altijd. Blauwe plekken na de seks is nagenietenquote:
Ik heb al gepiekt. Vroeger veelste veel de slet uit gehangen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lees en leer
ik ben net wakker, schrijf eens uit wat je bedoeld?quote:
In de slaapkamer heb ik er geen moeite meequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ze blijven zo lang voorzichtig.. Jammer altijd. Blauwe plekken na de seks is nagenieten
wij mannen leren altijd lief te zijn voor vrouwenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, ze blijven zo lang voorzichtig.. Jammer altijd. Blauwe plekken na de seks is nagenieten
en toch heb ik daar zo mijn twijfels bij bij jou.. Jij lijkt me echt van de lieviepievieseksquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In de slaapkamer heb ik er geen moeite mee
Dat leeftijd niet garant staat voor harde pornoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben net wakker, schrijf eens uit wat je bedoeld?
Is het weer niet goedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wij mannen leren altijd lief te zijn voor vrouwen
alleen in bed danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wij mannen leren altijd lief te zijn voor vrouwen
Ja die vergissing hebben er al meer gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch heb ik daar zo mijn twijfels bij bij jou.. Jij lijkt me echt van de lieviepievieseks
nee dat klopt, maar die mannen weten iig wel vaak dat ze eerst de dame moeten plezierenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat leeftijd niet garant staat voor harde porno
Zo.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan me jou echt niet hardhandig voorstellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die vergissing hebben er al meer gemaakt.
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het nooit toch
--
Ga je uit dan dat je aan tutten bent?
Mwa, ook dat hoeft niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar die mannen weten iig wel vaak dat ze eerst de dame moeten plezieren
mijn ervaring leert van welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, ook dat hoeft niet zo te zijn.
Ben ik buiten de slaapkamer ook niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan me jou echt niet hardhandig voorstellen
Ah ok, omdat je het over Amersfoort hadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Gewoon, beetje feel-good-treathment voor mezelf
heb jij de hoofdrol?quote:
Ik had het niet over Amersfoort. Peu die vroeg of ik die kant op kwamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah ok, omdat je het over Amersfoort had
quote:
No offence, maar je bent zelf nog een jonkiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel jonkies in mn bed gehad die wel wisten wat goede seks was hoor
zelfs mondig nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben ik buiten de slaapkamer ook niet.
Niet tegen vrouwen tenminste.
Allebei de elementen?quote:
voor mij mist een vrouw een onderdeel en lieviepievieseks is verschrikkelijkquote:
preciesquote:
Ow..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had het niet over Amersfoort. Peu die vroeg of ik die kant op kwam
And proud!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
No offence, maar je bent zelf nog een jonkie
Fijne avondquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
Telefoon bijna leeg dus ga zo weg vallen
ik heb mijn bril niet opquote:
Ja hoorquote:
Ja maar mijn connector is nogal gaar dus als ik maar iets beweeg laad ie nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijne avond
Kan je em nie opladen ?
Koop dan eens fatsoenlijk spulquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar mijn connector is nogal gaar dus als ik maar iets beweeg laad ie niet
Ditquote:
Nee, zo leuk issie ook weer niet helaas, jammer voor de restquote:
tijd voor een nieuwequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar mijn connector is nogal gaar dus als ik maar iets beweeg laad ie niet
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, zo leuk issie ook weer niet helaas, jammer voor de rest
solliciteren voor deel 3quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sorry, kan er ook weinig aan doen
Lijken ook zoveel op elkaar qua ui hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb mijn bril niet op
dat zal het zijn
[..]
Ja hoor![]()
op zijn tijd
ik lees meer dan dat ik op de UI let...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijken ook zoveel op elkaar qua ui he
Sowieso, mensen die alleen 1 van de 2 kiezen weten niet wat ze missen
zo heeft ieder zijn eigen smaak natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lijken ook zoveel op elkaar qua ui he
Sowieso, mensen die alleen 1 van de 2 kiezen weten niet wat ze missen
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zo heeft ieder zijn eigen smaak natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |