abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:40:50 #151
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_132561355
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Het is geen feest voor mensen die Zwarte Piet gelijk stellen met negers, moeten de feestvierders hun feestje dan maar opbergen omdat een stel racisten het niet leuk vinden?
Oe, nu is iedereen racist :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_132561357
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Lees je bron nog eens, er zijn geen honderdduizenden mensen bevraagd noch is deze steekproef erg representatief voor Nederland.
In geen enkel steekproef worden honderdduizenden mensen gevraagd.
Ik neem aan dat deze onderzoeken wetenschappelijk zijn uitgevoerd.
Maar..... hoe dan ook. Er is inderdaad meer onderzoek nodig. Meer details, meer naar groepen en leeftijden uitgespint. Meer omschreven wat en hoe men niet happy is.
pi_132561364
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Inmiddels doet hier op de basisschool het verhaal de ronde dat Sinterklaas en Diewertje Blok zijn gearresteerd omdat zwarte pieten ooit slaven geweest zijn... Zo krijg je het feest wel kapot, denk ik.
Precies wat Quinsy en co. wilden :r
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_132561376
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

zeker wel
tel maar op... Surinamers en Antillianen zijn in meerderheid niet happy met hun imitaties
zie onderzoeken
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1375156 op 7.30 minuten
http://www.os.amsterdam.nl/pdf/2013_zwarte%20piet.pdf

En dat zijn een paar honderdduizend Nederlanders.
Het worden er meer als men gaat onderzoeken ho andere zwarte en donkere mensen het vinden.
Jokkebrokje. 25% van de Surinamers in Amsterdam (er zijn 250.000 Surinamers in heel Nederland) is er niet zo blij mee. Let wel, is er niet heel blij mee. Dat is nog een flinke sprong naar als een ongestelde Quinsy om zich heen krijsen.

Er zijn pakweg anderhalf miljoen PVV'ers en die moeten volgens heel wat mensen hier ook hun mond houden... dusseh...
  Moderator vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:41:26 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_132561393
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef Sjeen het volgende:
Inmiddels doet hier op de basisschool het verhaal de ronde dat Sinterklaas en Diewertje Blok zijn gearresteerd omdat zwarte pieten ooit slaven geweest zijn... Zo krijg je het feest wel kapot, denk ik.
Ja het gif gaat werken :')
Hoop dat degenen die dit bewerkstelligd hebben trots zijn op zichzelf.
  Eindredactie Games vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:42:07 #156
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_132561441
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook jij kan het verschil dus niet zien tussen ZP en zwarte mensen. Je bent geïndoctrineerd.
Ja, ik probeer het keihard, maar dan lees ik zo'n bericht en dan moet ik toch een beetje huilen van binnen ;(
pi_132561468
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:35 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Cliché nummer 18: De slavernij is zooooooo lang geleden.
Ja, inderdaad ja. Leg me eens uit waarom mensen van nu daar nog zoveel moeite mee hebben ? Worden ze achtergesteld ? Komen ze wat tekort ? Zeg het maar.
pi_132561505
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Ja, ik probeer het keihard, maar dan lees ik zo'n bericht en dan moet ik toch een beetje huilen van binnen ;(
[ afbeelding ]
Je snapt best dat dit soort figuren aan beide kanten rondlopen.
pi_132561508
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:26 schreef Wokkel het volgende:
Bekijk het filmpje maar, de geinterviewden zijn hoofdzakelijk erg gespitst op de huidskleur.
ik kom nooit in de bijlmer maar ik hoorde dat er op de scholen daar ook alleen witte sinterklazen komen. Klopt dat? Dat die man op de Antillen zijn gezicht wit maakte om Sinterklaas te spelen vond ik ook opvallend. Sinterklaas is niet geschminkt, snor en baard maken je voor kinderen gewoonlijk al onherkenbaar genoeg. Dan moet een donkere of getinte Sint toch ook gewoon kunnen zijn, zeker in de Bijlmer (waar je makkelijker voor een donkerdere Sint kunt kiezen dan in een gemiddeld plattelandsdorpje)?
pi_132561516
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:40 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Oe, nu is iedereen racist :D
Slechts Quinsy en de anti-Pieter bende zijn intolerante racisten verder niet hoor.
pi_132561556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:37 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ik zie geen bron voor die honderdduizenden van je, hoor? Zoek je nog even verder?
Zoek jij nog even verder > Hoeveel zwarte mensen er in Nederland wonen?
En dat deze onderzoeken indiceren dat de resultaten voor al die mensen kan gelden.
Zo gaat dat met steekproeven.
Wat jij doet... is simpelweg ontkennen . Je wilt niet weten dat je bezig bent grote groepen mensen uit te sluiten.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:44:51 #162
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_132561569
Opeens zijn er meer negers tegen lijkt het, gezien dat nieuwe Bijlmerfilmpje, of het is creatief geknipt. Zal toch niet zo zijn dat ze als makke lammetjes achter elkaar aanlopen? Met Quinsy voorop....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_132561570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Slechts Quinsy en de anti-Pieter bende zijn intolerante racisten verder niet hoor.
Jij dus niet ?
Braaf hoor... zeer politiekcorrect ben je.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:45:25 #164
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_132561600
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef poemojn het volgende:

[..]

dat schijnt een erfenis te zijn van de slavernij in Suriname, waar lichtere mensen bevoordeeld werden boven donkerder mensen. Of tenminste, dat wordt geschreven in artikelen over de psychische last die nakomelingen van slaven nu nog met zich meedragen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef poemojn het volgende:

[..]

dat schijnt een erfenis te zijn van de slavernij in Suriname, waar lichtere mensen bevoordeeld werden boven donkerder mensen. Of tenminste, dat wordt geschreven in artikelen over de psychische last die nakomelingen van slaven nu nog met zich meedragen.
Dat is geen erfenis van de slavernij, dat is overal zo, in Afrika en in India etc. In India is het zo dat hoe donkerder je bent hoe lager je status. Heeft niks met slavernij te maken maar met kastes. Is al heel oud.
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  Eindredactie Games vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:45:27 #165
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_132561605
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je snapt best dat dit soort figuren aan beide kanten rondlopen.
Gelukkig snap je nu mijn punt waarom sommige mensen de associatie hebben tussen negers en zwarte pieten en waarom dit vandaag de dag niet meer kan :) Duimpje omhoog voor scorpie *O*
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:45:27 #166
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132561606
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

En dat deze onderzoeken indiceren dat de resultaten voor al die mensen kan gelden.
Wat jij doet... is simpelweg ontkennen . Je wilt niet weten dat je bezig bent grote groepen mensen uit te sluiten.
En jij bent bezig mensen grondrechten te ontzeggen. :O
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132561614
quote:

[..]

Lees de resultaten nou eens goed! Als er iemand in de ontkenningsfase hangt dan ben jij dat
pi_132561633
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, inderdaad ja. Leg me eens uit waarom mensen van nu daar nog zoveel moeite mee hebben ? Worden ze achtergesteld ? Komen ze wat tekort ? Zeg het maar.
Jij stelt ze toch achter ?
pi_132561638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Zij zijn degene die zwarten willen weren van een Hollands feestje. Als je dat als PVVer zou willen doen is het land te klein :D nu nemen blanken het voor je op.
pi_132561693
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Lees de resultaten nou eens goed! Als er iemand in de ontkenningsfase hangt dan ben jij dat
Ik heb het goed gelezen.
Onderbouw eens wat er mis is aan die onderzoekingen.
Jij veegt van tafel.. veeg en veeg... Maar je argumenteert niks
pi_132561709
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Jij stelt ze toch achter ?
Want? Ik benadeel ze, fysiek, economisch en sociaal? Ik verbied ze zaken? Ik sluit ze buiten van feestjes en andere sociale gebeurtenissen? En dit gebeurt systematisch en op grote schaal? Ga je bewijzen aandragen voor je beschuldigen ?
pi_132561716
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef donald_dick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Op deze manier diskwalificeer je jezelf dan ook direct.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:47:21 #173
198365 Morendo
The Real Deal
pi_132561724
Maar goed, compromis: in de provincie schminken mensen zich gewoon zwart. In de Bijlmer schminkt men zich niet zwart, maar trekt gewoon een pieten-pakje aan. Iedereen tevreden, iedereen zwart.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_132561725
quote:

[..]

Jij dus niet ?
Braaf hoor... zeer politiekcorrect ben je.
Hoe moet ik het anders noemen als ze miljoenen mensen hun feest niet gunnen en desnoods willen verpesten.
pi_132561749
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik heb het goed gelezen.
Onderbouw eens wat er mis is aan die onderzoekingen.
Jij veegt van tafel.. veeg en veeg... Maar je argumenteert niks
Godverdomme, ik herhaal mezelf nog wel een keer, daar je er de eerste keer voor het gemak overheen las:

Jokkebrokje. 25% van de Surinamers in Amsterdam (er zijn 250.000 Surinamers in heel Nederland) is er niet zo blij mee. Let wel, is er niet heel blij mee. Dat is nog een flinke sprong naar als een ongestelde Quinsy om zich heen krijsen.

Er zijn pakweg anderhalf miljoen PVV'ers en die moeten volgens heel wat mensen hier ook hun mond houden... dusseh...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')