SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit moet een troll zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?.
Wat zijn jullie voor rare kampers.![]()
Halve jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?![]()
Tja, dat je Air Max en tattoo's associeert met kampers snap ik wel. Alleen ben ik verre van een kamper.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn.
Wat zijn jullie voor rare kampers.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wil nu wel een potje doen maar waarschijnlijk is er dan lag want mijn internet is te traagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.![]()
![]()
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment.
![]()
Sja ik vond het ook een tikkeltje overdreven allemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ik.
![]()
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
thanks wacht hem nog even afquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat Eikrem juist voor Ziyech gaat spelen![]()
wel van de week al heerenveen to win meegepakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En jij begon over hoe goed Serero was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
![]()
sindsdien prakt zijn moeder zijn eten voordat het naar binnen kan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij begon over hoe goed Serero was?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik niet gezegd. Straks vindt hij hem slecht en dan slaat hij bij mij tanden eruit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij begon over hoe goed Serero was?![]()
En heeft hij een stoma.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sindsdien prakt zijn moeder zijn eten voordat het naar binnen kan.![]()
Hoezo? Je zou mij toch ook gewoon op me bek rammen, pak hem dan ook ff aan jongen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Straks vindt hij hem slecht en dan slaat hij bij mij tanden eruit.![]()
psv fans die al een week lang posten dat ze een miljoen coins hebbenquote:![]()
kosticPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had een miljoen coins !! ooit zelfs 1,65 miljoen !!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
psv fans die al een week lang posten dat ze een miljoen coins hebben![]()
kostic![]()
Had 5 wedstrijden voor 2 punten, nu nog 1 voor 2 punten voor handhaving in 2. Net weer 3 schoten 3 goals tegen![]()
![]()
JBGSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef Thorb het volgende:
Had 5 wedstrijden voor 2 punten, nu nog 1 voor 2 punten voor handhaving in 2. Net weer 3 schoten 3 goals tegen![]()
Haha ik was net in Oss loop ik zo'n klein winkeltje binnen. Hangen er natuurlijk van die buddha dingen. Maar die vrouw achter de kassa, jezus wat een mens![]()
![]()
Wtf doe jij in Oss?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
Haha ik was net in Oss loop ik zo'n klein winkeltje binnen. Hangen er natuurlijk van die buddha dingen. Maar die vrouw achter de kassa, jezus wat een mens![]()
Een filmpje uit de tijd waarin de gulden nog een legit betaalmiddel wasquote:![]()
![]()
Iemand die ik ken was naar Celtix - Ajax en hij liep niet goed in de rij bij het stadion uit gaan.
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofd
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die ik ken was naar Celtix - Ajax en hij liep niet goed in de rij bij het stadion uit gaan.
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofdtuurlijk joh
![]()
En terecht je moet ook maar gewoon luisterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofd![]()
Ik begin er eindelijk een beetje in te komen. Laatste 10 potjes hooguit 1 verloren, begint ergens op te lijken. Alleen nog steeds veel goals tegen uit corners en voorzetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had net een tegenstander en die deed LB+Y vanaf de aftrap -> doelpunt. Ik dacht: nou, dat kan ik ook. Maar nee, mijn speler moest weer als een mongool tegen een verdediger opbotsenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik begin er eindelijk een beetje in te komen. Laatste 10 potjes hooguit 1 verloren, begint ergens op te lijken. Alleen nog steeds veel goals tegen uit corners en voorzetten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had net een tegenstander en die deed LB+Y vanaf de aftrap -> doelpunt. Ik dacht: nou, dat kan ik ook. Maar nee, mijn speler moest weer als een mongool tegen een verdediger opbotsen
Ik had er net een die vanaf het begin langs de zijlijn begon te rennen, en de eerste de beste voorzet was weer gelijk bingo: 0-1. Daarna ben ik hem combinerend van het kastje naar de muur gestuurd, 4-1. Hij kon echt niks anders dan rennen en voorzetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er net een die vanaf het begin langs de zijlijn begon te rennen, en de eerste de beste voorzet was weer gelijk bingo: 0-1. Daarna ben ik hem combinerend van het kastje naar de muur gestuurd, 4-1. Hij kon echt niks anders dan rennen en voorzetten
Feyenoord Rotterdam![]()
Ssshtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij in een PSV-tenue?Feyenoord Rotterdam![]()
Potverdrie, was net een IF Zusi met nog 3 minuten op de klok voor 20k
Dikke bidwar laatste minuut.Te weinig coins. Staat nu op 95k
Feyenoord Rotterdam![]()
Koop gewoon die anderequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je maar voor 20 euro coins moeten kopen ipv die pakjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En IF Zusi gaat weg voor 115k
Prachtig dat ik er vanochtend nog 2 opgepikt heb voor 100k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit klinkt als preken voor eigen parochiequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had je maar voor 20 euro coins moeten kopen ipv die pakjes.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij van WC-eend adviseren WC-eendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit klinkt als preken voor eigen parochie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met de mijne ook maar eens undercutten nu voor 130K denkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En IF Zusi gaat weg voor 115k
Prachtig dat ik er vanochtend nog 2 opgepikt heb voor 100ktoch 40 profit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je mij zitten undercutten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met de mijne ook maar eens undercutten nu voor 130K denktoch 40 profit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je mij zitten undercutten?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Netjes! Ik heb gister mijn theorie gepland.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog 3 rijlessen en twee examens te gaan
Hoeveel lessen heb je nodig gehad?
PSN: DePresident_![]()
ik heb een pakket van 25 dus het is te hopen dat ik het haal in 25quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb gister mijn theorie gepland.
Hoeveel lessen heb je nodig gehad?so far so good iig, maandag tussentijdse toets dus we zien het wel
![]()
Sen heeft een beer met een muziekje erin gekregen, Over the Rainbow. Nu zit ik steeds met dat happy hardcore-nummer van Marusha in mijn hoofd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geef Sen Air Maxjes danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sen heeft een beer met een muziekje erin gekregen, Over the Rainbow. Nu zit ik steeds met dat happy hardcore-nummer van Marusha in mijn hoofd![]()
Dit spel is echt 100x leuker als je alleen cups speelt![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is er kaal genoeg voor![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoorde hem net op Qmusic, niet verkeerd als je bedenkt dat het ook nog van one direction isquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Stuk minder erg dan de eerste platen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoorde hem net op Qmusic, niet verkeerd als je bedenkt dat het ook nog van one direction is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
voor jou dus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:18 schreef Pino0 het volgende:
Air Max![]()
Voor 14 jarige pubers met nickelson jassen![]()
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.quote:![]()
Wel klasse dragen maar je als een mongool op een forum gedragen. Chapeau.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.![]()
![]()
Internet de gekste!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel klasse dragen maar je als een mongool op een forum gedragen. Chapeau.![]()
![]()
Ik moet nog steeds hard om je lachen als ik je rageposts voorbij zie komen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds hard om je lachen als ik je rageposts voorbij zie komen.![]()
![]()
Start FIFA maar niet op want het is weer feestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
xbox eindelijk weer aan na anderhalve week![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals![]()
![]()
hoe heet je collega?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Start FIFA maar niet op want het is weer feest![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals![]()
Haha v-halsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.![]()
toch gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Start FIFA maar niet op want het is weer feest![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals
even paar potjes ragen en daarna knal ik gta er weer in![]()
Lukaku zelf voor 10K verkopen om hem vervolgens voor 2.8K op te pikken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
SMLENOquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Lukaku zelf voor 10K verkopen om hem vervolgens voor 2.8K op te pikken.![]()
![]()
Ik ben hier nog niet lang genoeg om die afkorting te begrijpen. Behalve dan dat het iets met DS2 heeft te maken en het laag kopen duur verkopen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
sommige mensen letten echt niet opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet lang genoeg om die afkorting te begrijpen. Behalve dan dat het iets met DS2 heeft te maken en het laag kopen duur verkopen.![]()
![]()
Haha, nee die kopen ze ver boven de waarde. Ik vind het allemaal prima. Mijn winst uit handelen staat nu al op 270K.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige mensen letten echt niet opWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
dm het danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet hier gaan posten.![]()
haha gg. Tegen je eerste team was ik echt kansloos. Maar tegen je 2e team kon ik al meer weerstand bieden. Wynne met zijn (eerste) goal en assistquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
Tegen Rijst in 1.5 potje nu ook al 8 keer de paal/lat geraakt
hij ook 2 of 3 keer volgens mij
Young bloods everywhere....![]()
Ja dat tweede team heb ik al lang niet meer gebruikt, toch wat te zwak over de vleugels. Eerste potje was wel prijsschieten (of eigenlijk latje trap).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef wonton het volgende:
[..]
haha gg. Tegen je eerste team was ik echt kansloos. Maar tegen je 2e team kon ik al meer weerstand bieden. Wynne met zijn (eerste) goal en assist
Mja 2e potje had je ook 1 schot met rust dat was meteen een goal. ClubsstyleDie 3-2 met Doumbia was wel een opluchting toen
![]()
![]()
nee ik ben scherp vandaagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
potje?
ben niet echt scherp vandaag dit is je kans
kom zo![]()
IF Rakitic geeft nonstop passjes op de verkeerde speler
Weer in de finale van de gold cup verloren, begint nu echt een onbreekbare barriere te worden.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Sterspeler Graziano Pellè is woensdag boos weggelopen bij de training van Feyenoord. De Italiaanse aanvaller kreeg het aan de stok met teamgenoot Samuel Armenteros en verliet de oefensessie tien minuten eerder dan voorzien. Dat meldt RTV Rijnmond.
© anp.
De aanvoerder van Feyenoord liet zijn ergernis ook in woord en gebaar blijken aan trainer Ronald Koeman, die luchtig reageerde op het incident. 'We deden een partijvorm, waarin het veld heel klein is en we veel contacten en duels hadden. Wij zijn in Nederland opgegroeid met dit soort partijtjes en hij in Italië niet. We moeten het ook niet groter maken dan het is', aldus de oefenmeester, die er aan voorbij gaat dat Pellè al zes jaar in Nederland voetbalt.
Bidon
Geruchten dat Pellè in zijn woede een bidon naar de trainer gooide, ontkende Koeman. 'Als dat het geval was, dan had ik hem wel teruggegooid, hoor.' De coach probeerde het voorval te bagatelliseren: 'Het geeft aan dat Pellè er veel mee bezig is om goed te zijn en beter te worden. We moeten het ook niet groter maken dan het is.'
Feyenoord speelt zondag thuis tegen Heracles Almelo. In dat duel kan Feyenoord weer beschikken over de ruziemakende Armenteros. De gehuurde spits van Anderlecht is hersteld van de knieblessure die hem afgelopen weekend tegen Go Ahead Eagles aan de hant hield.
De Heraclieden zijn een graag geziene tegenstander in de Kuip. In de voorgaande 13 wedstrijden wist Heracles namelijk nog nooit te winnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Fus zo zou ik bundesliga 41212(2) doen (met beperkt budget)
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik moet eten Kevin.
Ik weet niet wat het met jou is maar je speelt aanvallend altijd wel aardig maar je scoort zo weinig. Verdedigend had je wel wat pech, sowieso die penal, maar tegen Rijst had ik 2x zoveel kansen en maar 3 goals![]()
![]()
ik weet ook niet wat het is anders had ik er wel wat aan gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
Ik moet eten Kevin.
Ik weet niet wat het met jou is maar je speelt aanvallend altijd wel aardig maar je scoort zo weinig. Verdedigend had je wel wat pech, sowieso die penal, maar tegen Rijst had ik 2x zoveel kansen en maar 3 goals
en het is wel duidelijk wat je tactiek is in ieder geval![]()
Wie het kleine niet eert..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
Ben gewoon blij met deals waar ik maar 1k winst op maak![]()
Wie het kleine niet eert..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
Ben gewoon blij met deals waar ik maar 1k winst op maakAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
GET OUT OF MY HEADAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Over groot aantal gezien is het wel lekker ja, maar vorig jaar had je die deals zo vaak en nu niet echt meer.quote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heeft volgens mij best vaak in een film of serie gezetenquote:
Zou zo geen concreet voorbeeld kunnen noemen eigenlijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarschijnlijk moest ik hier aan denken:quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft volgens mij best vaak in een film of serie gezeten
Zou zo geen concreet voorbeeld kunnen noemen eigenlijk
niet helemaal hetzelfde haha
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moest ik hier aan denken:
niet helemaal hetzelfde haha
En dan gaat hij daarna zo'n rol spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik maak de laatste tijd bijna geen winst meer.. zelfs ik zit een beetje vast wat traden betreft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:21 schreef Djeetje het volgende:
Ben gewoon blij met deals waar ik maar 1k winst op maak![]()
Gister 16k verdient.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd bijna geen winst meer.. zelfs ik zit een beetje vast wat traden betreft.
Vandaag gaat het ook minderIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik heb een pricefixje opgezet, maar ik ga sowieso dik undercut worden door alles en iedereen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik kocht mijn IF Auba voor 147k en verkocht hem net voor 149k bruto #tradenalstbakkerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bijna elke speler die 500c of meer winst oplevert wordt meteen gekocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gister 16k verdient.
Vandaag gaat het ook minder![]()
Ik maak echt per dag 30K winst ofzoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik maak de laatste tijd bijna geen winst meer.. zelfs ik zit een beetje vast wat traden betreft..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik vind ze mooiquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:43 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik trouwens vandaag gekocht![]()
Jullie zullen ze vast wel niet mooi vinden![]()
![]()
Combinatievoetbal en dan scoren met Cazorla ja.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat het is anders had ik er wel wat aan gedaan
en het is wel duidelijk wat je tactiek is in ieder geval![]()
Vorig jaar was het voor mij veel makkelijker om winst te maken maar nu zijn de prijzen van silvers veel lager.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik maak echt per dag 30K winst ofzo.
![]()
Di natale - Martinez is dat een goed duo ?
Kan Martinez beetje goed koppen ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Jackson kan alles.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
Kan Martinez beetje goed koppen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Met zijn 1,85, 85 jumping en 86 heading kom je denk ik wel een eind.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
Kan Martinez beetje goed koppen ?
PSN: DePresident_![]()
![]()
Heb dit team met hem bedacht.
Weet nog niet wat ik er van moet vinden.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Geen idee, celebrations zijn voor kinderen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan je dit jaar nog moonwalk doen ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik handel eigenlijk alleen in golds. En dan gewoon de wat bekendere spelers die laag op te pikken zijn. Mascherano is bijvoorbeeld een ongelofelijk melkkoe voor mij. Heb er echt al veel opgepikt voor minder dan 1.6K en ze steeds voor 3K weten te verkopen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het voor mij veel makkelijker om winst te maken maar nu zijn de prijzen van silvers veel lager.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Voor mijn gevoel kunnen alleen verdedigers nog kopduels winnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:50 schreef Djeetje het volgende:
Kan Martinez beetje goed koppen ?![]()
Ik vond het wel toepasselijk om de moonwalk met Jackson te doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, celebrations zijn voor kinderen.
Normaal gesproken skip ik zo snel mogelijk meteen weer opnieuw willen scoren
Lijkt me een prima team.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dit team met hem bedacht.
Weet nog niet wat ik er van moet vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mandzukic en Benteke koppen nog bijna alles bij mijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kunnen alleen verdedigers nog kopduels winnenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Oh dat heb ik helemaal niet eigenlijk..al ben ik blij dat het niet meer zo is als voor de patch.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel kunnen alleen verdedigers nog kopduels winnenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hilarisch. Kan niet wachten tot ik op een feestje kan vertellen van de moonwalk met Jackson.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond het wel toepasselijk om de moonwalk met Jackson te doen.
Normaal gesproken skip ik zo snel mogelijk meteen weer opnieuw willen scoren![]()
Slecht geslapen ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hilarisch. Kan niet wachten tot ik op een feestje kan vertellen van de moonwalk met Jackson.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nou, dit keer semi slecht geslapen. Ik werk langer dan ik slaap. Ik slaap liever langer dan ik werk.quote:![]()
IRL is die koprol zijn trademark celebration..die zit/zat ook in FIFAquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:54 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond het wel toepasselijk om de moonwalk met Jackson te doen.
Normaal gesproken skip ik zo snel mogelijk meteen weer opnieuw willen scorenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vergeet het rennen over de vleugels en crossen naar benteke nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Combinatievoetbal en dan scoren met Cazorla ja.
wat voor laptop zoek je?![]()
Nounounou, dat waren misschien 3 van de 5 goals, of 2.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
vergeet het rennen over de vleugels en crossen naar benteke niet
wat voor laptop zoek je?
Maar ik zoek een laptop om elke dag mee te nemen. Zal dus iets van 13/14 inch (?) zijn. Verder gebruiken voor standaard shit als excel, word en filmpjes kijken endezo.
Liefst licht en dun
Uiterlijk van zo'n asus vind ik bijvoorbeeld mooi![]()
![]()
Ziet er wel lekker uit, maar denk je niet dat Lewan beter in bijv. 4-1-2-1-2 uit de voeten kan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook wel een lekker team alleen meteen weer zo duur![]()
mbp 13 inch problem solvedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nounounou, dat waren misschien 3 van de 5 goals, of 2.
Maar ik zoek een laptop om elke dag mee te nemen. Zal dus iets van 13/14 inch (?) zijn. Verder gebruiken voor standaard shit als excel, word en filmpjes kijken endezo.
Liefst licht en dun
Uiterlijk van zo'n asus vind ik bijvoorbeeld mooiYoung bloods everywhere....![]()
Asus Vivobook S300CA groetenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nounounou, dat waren misschien 3 van de 5 goals, of 2.
Liefst licht en dun![]()
Waar baseer je dat op ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit, maar denk je niet dat Lewan beter in bijv. 4-1-2-1-2 uit de voeten kan?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hij lijkt mij veel fijner met een CAM daarachter, en als je op CDM een verdedigend type neerzet denk ik dat het wel lekker moét spelenquote:![]()
![]()
dtm heeft hem alleen voor de show natuurlijkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:03 schreef wonton het volgende:
Alleen detennismaster en ik zijn slim genoeg om voor een BPB te gaan.
net zoals al die mannetjes die de hele dag hun macbook gebruiken om te youtuben tijdens college![]()
Soms mis ik wel een CAM als aanspeel punt midden op het veld ja, maar verdedigen kan ik niet dus nu hij ik nog iets meer tegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:03 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Hij lijkt mij veel fijner met een CAM daarachter, en als je op CDM een verdedigend type neerzet denk ik dat het wel lekker moét spelen
Verschil tussen i3/5/7 merk je zeker alleen als je iets met video's etc doet?
Wat is een beetje goed voor werkgeheugen etc?
![]()
Tussen een i5 en i7 vaak wel, maar een i3...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
Een GB of 4 voldoet voor jou wel qua werkgeheugen.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja klopt, dat was omdat mijn computer stuk pas. Deze is wel ideaal voor thuis maar vind hem te groot om mee te nemen (17' inch). Zal straks wel als laptop voor mijn ouders gaan dienen denk ik.quote:![]()
Ja deze is i7 (wilde mijn vader per sequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Tussen een i5 en i7 vaak wel, maar een i3...) maar heb niet echt vergelijkingsmateriaal. Die Kevin liet zie was i3 volgens mij
![]()
![]()
als je 13/14 inch wil zal je niet een i5 of i7 krijgen als je aan een bepaald budget hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
![]()
Lewandowski is trouwens ook lekker te gebruiken als aanspeelpuntquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Soms mis ik wel een CAM als aanspeel punt midden op het veld ja, maar verdedigen kan ik niet dus nu hij ik nog iets meer tegenVerdedigen lukt mij wel aardig, alleen krijg ik gewoon teveel kopgoals tegen.. nog altijd geen goed duo gevonden
![]()
i5 zal het wel worden denk ik maar moet nog even kijken wat dat kostquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je 13/14 inch wil zal je niet een i5 of i7 krijgen als je aan een bepaald budget he![]()
Kopgoals krijg ik amper tegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:06 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Lewandowski is trouwens ook lekker te gebruiken als aanspeelpuntVerdedigen lukt mij wel aardig, alleen krijg ik gewoon teveel kopgoals tegen.. nog altijd geen goed duo gevonden
Heb wel goeie verhalen gehoord over LewaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Heb je natuurlijk ook nog verschil tussen dualcore en quadcore. Wat zijn je eisen en budget ongeveer?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
i5 zal het wel worden denk ik maar moet nog even kijken wat dat kostSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
17 inchquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was omdat mijn computer stuk pas. Deze is wel ideaal voor thuis maar vind hem te groot om mee te nemen (17' inch). Zal straks wel als laptop voor mijn ouders gaan dienen denk ik.zeker lachen ze je allemaal uit .
Ik heb een 15 en vind het wel ideaal. Makkelijk mee te nemen en scherm is lekker groot. 13 inc scheelt ook al een hoop voor als je hem steeds mee naar school gaat nemen. Al is het wel even wennen als je eerst een groter scherm hebt gehad.Young bloods everywhere....![]()
Kan me ook niet voorstellen dat hij bout is dit jaarquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kopgoals krijg ik amper tegen.
Heb wel goeie verhalen gehoord over LewaMet wat voor verdediging speel je meestal?
![]()
Ik vind 17 wel makkelijk, heb internet altijd op 70% en dan wat schermpjes naast elkaar open staan. Heb deze nog nooit meegenomen overigensquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:08 schreef wonton het volgende:
[..]
17 inchzeker lachen ze je allemaal uit .
Ik heb een 15 en vind het wel ideaal. Makkelijk mee te nemen en scherm is lekker groot. 13 inc scheelt ook al een hoop voor als je hem steeds mee naar school gaat nemen. Al is het wel even wennen als je eerst een groter scherm hebt gehad.![]()
![]()
Jij vond de IF kut schreef je hier..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kopgoals krijg ik amper tegen.
Heb wel goeie verhalen gehoord over LewaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij schrijft elke dag wat anders. Kan zo de politiek in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij vond de IF kut schreef je hier..![]()
Ik zal zo even mijn teams posten ga nu etenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:09 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat hij bout is dit jaarMet wat voor verdediging speel je meestal?
de IF ja dat betekent toch niet dat de NIF kut is ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij vond de IF kut schreef je hier..
De IF is een betere uitvoering van de NIF...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
de IF ja dat betekent toch niet dat de NIF kut is ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha waarom wapper je dan altijd bij coop?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen idee, celebrations zijn voor kinderen.![]()
Je hebt mij nog nooit zien wapperenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha waarom wapper je dan altijd bij coop?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inderdaad altijd zo'n onzin als mensen zeggen dat een IF slechter is dan de NIFquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De IF is een betere uitvoering van de NIF...![]()
![]()
Is geboren in de tijd van de handicap. En terecht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad altijd zo'n onzin als mensen zeggen dat een IF slechter is dan de NIF![]()
alleen bij jullie mamquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij zal zelf niet slechter zijn, maar als jij voor de NIF 10k betaalt en voor de IF 700k(dit is maar een voorbeeld, ik chargeer nu even), dan denk ik dat het verwachtingspatroon wel een vrij grote rol speelt...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad altijd zo'n onzin als mensen zeggen dat een IF slechter is dan de NIF"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Eetsmakelijk baas!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal zo even mijn teams posten ga nu eten
Bij welke club speel je trouwens? Krijg sterk het vermoeden dat ik ooit tegen jou heb gespeeld.![]()
Dan is de IF niet de coins waard.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De IF is een betere uitvoering van de NIF...Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat is dan wel weer een heel ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat de speler slechter isquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij zal zelf niet slechter zijn, maar als jij voor de NIF 10k betaalt en voor de IF 700k(dit is maar een voorbeeld, ik chargeer nu even), dan denk ik dat het verwachtingspatroon wel een vrij grote rol speelt...![]()
Hollandiaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Eetsmakelijk baas!
Bij welke club speel je trouwens? Krijg sterk het vermoeden dat ik ooit tegen jou heb gespeeld.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een heel ander verhaal. Dat wil niet zeggen dat de speler slechter is"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dat is heel wat anders. Dan is zijn prijs/kwaliteit verhouding minder gunstig.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is weer een ander verhaal.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thye ik had laatst 3 Russen in een pack en de Zenith kit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Normaal gesproken staat Donny er altijd in maar had Eddie Johnson er voor de grap in de basis gezet, Wist niet dat hij haar had en ook nog blond whehehehequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom haalde je die neger met die blonde haren er trouwens na 25 minuten al uitYoung bloods everywhere....![]()
Eddie Johnson? Dat zou wel schandalig zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waarom haalde je die neger met die blonde haren er trouwens na 25 minuten al uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Miguel Vitor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe heet die Portugese verdediger die in Griekenland speelt?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die was het ja, toen kwam Donovan erinquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eddie Johnson? Dat zou wel schandalig zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thye ik had laatst 3 Russen in een pack en de Zenith kit.Zenit home was in het begin nog wel wat waard, ik weet niet hoe dat nu zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan Russen discarden heb je bijna nog winst.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zijn nrecord is 1-0. Fucking slecht ga hem gelijk discarden.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eddie Johnson? Dat zou wel schandalig zijnYoung bloods everywhere....![]()
Eddie Johnson is gewoon de Jackson Martinez van vorig jaar met meer strength, agility en pace..en dat voor een silver. Van de relatief lage finishing merk ik echt niks (was tegen jou ook wel te zien toenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:21 schreef wonton het volgende:
[..]
Zijn nrecord is 1-0. Fucking slecht ga hem gelijk discarden.). Lijkt ook geen zak uit te maken of ik nou lob, kop, finesse of hard schiet..alles vliegt binnen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
He Tim speelt dat 4222 team lekker met IF Zusi, Sanchez, Johnson en die Colombianen?Feyenoord Rotterdam![]()
Jaaaa, echt retegeil gewoonquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
He Tim speelt dat 4222 team lekker met IF Zusi, Sanchez, Johnson en die Colombianen?![]()
Verdedigend wel wat minder sterk, maar aanvallend is het zo goed dat het meestal niet echt een probleem is. Ik win ook liever met 5-3 dan 2-0
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil wel weer een REMATCH!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaaaa, echt retegeil gewoon![]()
Verdedigend wel wat minder sterk, maar aanvallend is het zo goed dat het meestal niet echt een probleem is. Ik win ook liever met 5-3 dan 2-0Young bloods everywhere....![]()
Altijd hetzelfde ja, kansloos. Nog een reden om gewoon altijd http://rtl.ksya.net/ te gebruiken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Die spoilers bij uitzending gemist ERkuttering rtl
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga die denk ik ook maken (zonder IF Zusi).quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdedigend wel wat minder sterk, maar aanvallend is het zo goed dat het meestal niet echt een probleem is. Ik win ook liever met 5-3 dan 2-0![]()
Tenminste, als ik eindelijk mijn ''gepricefixde'' kaartjes kwijt ben. Het is echt een ondercuttersfeest geworden ondertussen.
Feyenoord Rotterdam![]()
Friendlies win ik alleen maar van Johnbon en nog 1tje waar ik de naam van vergeten ben. Van de rest verlies ik meestal kansloos
Young bloods everywhere....![]()
IF Zusi had je kunnen kopen als je voor 20 euro coins had gekocht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga die denk ik ook maken (zonder IF Zusi).![]()
Tenminste, als ik eindelijk mijn ''gepricefixde'' kaartjes kwijt ben. Het is echt een ondercuttersfeest geworden ondertussen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ga weer over op ps3 danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef wonton het volgende:
Friendlies win ik alleen maar van Johnbon en nog 1tje waar ik de naam van vergeten ben. Van de rest verlies ik meestal kansloos![]()
Idd echt primaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde ja, kansloos. Nog een reden om gewoon altijd http://rtl.ksya.net/ te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jajaaaaaaaaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
IF Zusi had je kunnen kopen als je voor 20 euro coins had gekocht.
Maar packs openen is leuk
Feyenoord Rotterdam![]()
ps3 spelen, wij hebben fuszyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:27 schreef wonton het volgende:
Friendlies win ik alleen maar van Johnbon en nog 1tje waar ik de naam van vergeten ben. Van de rest verlies ik meestal kansloos'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
download hem dan gewoon via die rtl linkjes sitequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef ThadCastle het volgende:
Die spoilers bij uitzending gemist ERkuttering rtl
![]()
Is dat die link van tim?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
download hem dan gewoon via die rtl linkjes site![]()
![]()
Beter schiet je gewoon even een bal erin je ging 4 keer 1 op 1quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Maar eens een vreselijk vies paceteam bedenken![]()
Avond
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Al een laptop gevonden ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter schiet je gewoon even een bal erin je ging 4 keer 1 op 1Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ah zie je puush (je img dingen werken niet), maar download hem dan gewoon meteen donderdag. Mja dit soort spoilers staan ook op nieuwssitesquote:![]()
Ja klopt. Misschien maar opnemen vanaf TVquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah zie je puush (je img dingen werken niet), maar download hem dan gewoon meteen donderdag. Mja dit soort spoilers staan ook op nieuwssites![]()
![]()
Hij is nog veel leuker als je hem zo hoortquote:
Ik heb precies hetzelfde team net gemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verdedigend wel wat minder sterk, maar aanvallend is het zo goed dat het meestal niet echt een probleem is. Ik win ook liever met 5-3 dan 2-08-0 en 6-1 gewonnen
![]()
![]()
ik kan niet afmakenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter schiet je gewoon even een bal erin je ging 4 keer 1 op 1
Inb4 je kan niks![]()
Je kan wel kansen creëren maar misschien moet je iets eerder schieten/minder doorlopen richting keeper?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan niet afmaken
Inb4 je kan niks![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd echt prima
lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik check altijd alleen de zoekfunctie eigenlijk..dat is alleen hele uitzendingen en dan zie je dat soort shit niet.
Bookmark deze maar: http://rtl.ksya.net/search.phpAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha donequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol
Ik check altijd alleen de zoekfunctie eigenlijk..dat is alleen hele uitzendingen en dan zie je dat soort shit niet.
Bookmark deze maar: http://rtl.ksya.net/search.php
Raar potje net, mega lag 1-0 achter. Hij pauzeert bij corner. Nog meer lag. Ik pauzeer even later, blijft hij hangen. Zijn connectie weg maar ik geen loss en ook geen potje gespeeld..![]()
![]()
Dat heb ik heel vaakquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha done
Raar potje net, mega lag 1-0 achter. Hij pauzeert bij corner. Nog meer lag. Ik pauzeer even later, blijft hij hangen. Zijn connectie weg maar ik geen loss en ook geen potje gespeeld..Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Iemand die nog coins verkoopt?
EDIT: XBOX
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 19:57:51 ]![]()
Ik heb vaak dat ik win en dat de tegenstander quit/lijkt te leaven echt letterlijk terwijl het laatste fluitje klinkt..vaak ook gewoon op het moment dat hij aan de bal is, dus het lijkt haast een onbewuste disconnect te zijn..
Voor mij heeft het verder nooit gevolgen overigens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wint alles in de luchtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is Balotelli met koppen dit jaar ?![]()
![]()
Deed het bij mij wel goed in een slecht draaiend team..ook niet heel veel mee gespeeld though.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moet trouwens niet oordelen op dit potje. Duidelijke Eaids. Hij kan gewoon doorlopen, geen enkele middenvelder of verdediger loopt een gat dicht. Hij heeft Solado en Negredo en die sprinten Chiellini en Ogbonna met gemak voorbijquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deed het bij mij wel goed in een slecht draaiend team..ook niet heel veel mee gespeeld though.Hij heeft Mertesacker, maar die houdt Ibarbo bij met gemak. Dit spel
![]()
![]()
Speelde vandaag tegen iemand met Ogbonna op LB, niet voorbij te komen. Al helemaal omdat die gewoon altijd achterin blijft. Daarbij snel, sterk etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Moet trouwens niet oordelen op dit potje. Duidelijke Eaids. Hij kan gewoon doorlopen, geen enkele middenvelder of verdediger loopt een gat dicht. Hij heeft Solado en Negredo en die sprinten Chiellini en Ogbonna met gemak voorbijHij heeft Mertesacker, maar die houdt Ibarbo bij met gemak. Dit spel
![]()
![]()
Marchisio lijkt me erg goed op RCM. Vind hem beter dan Vidal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
Vidal bakt er bij mij ook echt niks van als RCM. Even op CDM proberen en Belg van Cagliari op RCM.![]()
Nainggolan is echt een held. Was wel opvallender aanwezig toen ik nog 433(4) speelde though..toen stond hij CM, nu CDM.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
Vidal bakt er bij mij ook echt niks van als RCM. Even op CDM proberen en Belg van Cagliari op RCM.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Finnbo mist voor mijn gevoel altijd zijn eerste grote kans en daarna kan het feest beginnen..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja als Vidal nu nog niet goed is dan verkoop ik hem. De Rossi speelde ook niet zo geweldig op CDMquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Marchisio lijkt me erg goed op RCM. Vind hem beter dan Vidal.Heb nog niet met hem gespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nainggolan is echt een held. Was wel opvallender aanwezig toen ik nog 433(4) speelde though..toen stond hij CM, nu CDM.![]()
Feest van herkenningquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op dit is toch niet te geloven
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had er gisteren ook zo eentje. Stuk of 12 schoten van mijn kant, 0 goals. Hij 3 schoten, 2 goals. Gelukkig scoorde ik vervolgens in de 87e en 90e (quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan niet eens normaal scoren he.) minuut, om er in de verlenging nog 3 te scoren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze is wel heel erg, ik zal je de huil.gif besparenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:17 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op dit is toch niet te geloven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had ook nog meerdere malen de lat geraaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er gisteren ook zo eentje. Stuk of 12 schoten van mijn kant, 0 goals. Hij 3 schoten, 2 goals. Gelukkig scoorde ik vervolgens in de 87e en 90e () minuut, om er in de verlenging nog 3 te scoren
6 van de 15 maar op goal...je schiet wel vaak naast of overquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had ook nog meerdere malen de lat geraaktNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Guarin is erg goed jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
Guarin is echt de beste van die middenvelders
Barca - Real al om 18u morgen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beest ja, geniale longshots en vrije trappen ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
Guarin is echt de beste van die middenvelders
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja bijna allemaal finesse net naast het doelquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
6 van de 15 maar op goal...je schiet wel vaak naast of overIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Misschien eens proberen in de 16 te komen om dan pas te schieten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja bijna allemaal finesse net naast het doel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien eens proberen in de 16 te komen om dan pas te schieten?
En ik denk door voorzetten die half worden gekoptIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Komt voor mij mooi uit.quote:
Moet daarna weer sociaal doen op een verjaardagIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
13:45 voor onsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 verjaardagen in 3 weken? Grote familie heb jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Komt voor mij mooi uit.
Moet daarna weer sociaal doen op een verjaardag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En NAC om kwart voor 8. Prioriteiten stellen, dus dan maar El Classico alleen de 1e helft kijkenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vriendenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 verjaardagen in 3 weken? Grote familie heb je
Misschien omdat hij al moe was van het mee opkomen bij aanvallen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
Heb je abate voor de pace, wordt hij eruit gerend door labyrat
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen idee, hij valt me iig tegenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien omdat hij al moe was van het mee opkomen bij aanvallen?Vidal gaat de trade pile op net als Muriel
![]()
![]()
NEC einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: