SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit moet een troll zijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?.
Wat zijn jullie voor rare kampers.![]()
Halve jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Haha, nee dank je. Al zit ik wel redelijk onder. Jij hebt toch een sleeve?![]()
Tja, dat je Air Max en tattoo's associeert met kampers snap ik wel. Alleen ben ik verre van een kamper.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit moet een troll zijn.
Wat zijn jullie voor rare kampers.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wil nu wel een potje doen maar waarschijnlijk is er dan lag want mijn internet is te traagquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:21 schreef DuTank het volgende:
Ik heb net het standaard gezeik van iedereen hier mee gemaakt:
- OP crosses
- OP LB+Y
- Ik kreeg telkens niet de verdediger die ik wilde hebben -> doelpunt tegen.![]()
![]()
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Collega van me heeft 3 sterren laten tattooeren na de 30ste titel van Ajax en hij heeft zijn zoontje Daley genoemd dat is pas commitment.
![]()
Sja ik vond het ook een tikkeltje overdreven allemaalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een clown die aandacht te kort heeft vind ik.
![]()
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
thanks wacht hem nog even afquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kans is wel aanwezig dat Eikrem juist voor Ziyech gaat spelen![]()
wel van de week al heerenveen to win meegepakt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En jij begon over hoe goed Serero was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond zaterdag bij een hooligan (?) van Ajax in de metro met tattoo's, een Ajax-shirt en hij miste ook een paar voortanden.![]()
![]()
sindsdien prakt zijn moeder zijn eten voordat het naar binnen kan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij begon over hoe goed Serero was?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik niet gezegd. Straks vindt hij hem slecht en dan slaat hij bij mij tanden eruit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En jij begon over hoe goed Serero was?![]()
En heeft hij een stoma.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
sindsdien prakt zijn moeder zijn eten voordat het naar binnen kan.![]()
Hoezo? Je zou mij toch ook gewoon op me bek rammen, pak hem dan ook ff aan jongen!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Straks vindt hij hem slecht en dan slaat hij bij mij tanden eruit.![]()
psv fans die al een week lang posten dat ze een miljoen coins hebbenquote:![]()
kosticPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had een miljoen coins !! ooit zelfs 1,65 miljoen !!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
psv fans die al een week lang posten dat ze een miljoen coins hebben![]()
kostic![]()
Had 5 wedstrijden voor 2 punten, nu nog 1 voor 2 punten voor handhaving in 2. Net weer 3 schoten 3 goals tegen![]()
![]()
JBGSquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:33 schreef Thorb het volgende:
Had 5 wedstrijden voor 2 punten, nu nog 1 voor 2 punten voor handhaving in 2. Net weer 3 schoten 3 goals tegen![]()
Haha ik was net in Oss loop ik zo'n klein winkeltje binnen. Hangen er natuurlijk van die buddha dingen. Maar die vrouw achter de kassa, jezus wat een mens![]()
![]()
Wtf doe jij in Oss?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:34 schreef ThadCastle het volgende:
Haha ik was net in Oss loop ik zo'n klein winkeltje binnen. Hangen er natuurlijk van die buddha dingen. Maar die vrouw achter de kassa, jezus wat een mens![]()
Een filmpje uit de tijd waarin de gulden nog een legit betaalmiddel wasquote:![]()
![]()
Iemand die ik ken was naar Celtix - Ajax en hij liep niet goed in de rij bij het stadion uit gaan.
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofd
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die ik ken was naar Celtix - Ajax en hij liep niet goed in de rij bij het stadion uit gaan.
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofdtuurlijk joh
![]()
En terecht je moet ook maar gewoon luisterenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
Toen kreeg hij een klap met een gummiknuppel tegen zijn hoofd![]()
Ik begin er eindelijk een beetje in te komen. Laatste 10 potjes hooguit 1 verloren, begint ergens op te lijken. Alleen nog steeds veel goals tegen uit corners en voorzetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had net een tegenstander en die deed LB+Y vanaf de aftrap -> doelpunt. Ik dacht: nou, dat kan ik ook. Maar nee, mijn speler moest weer als een mongool tegen een verdediger opbotsenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik begin er eindelijk een beetje in te komen. Laatste 10 potjes hooguit 1 verloren, begint ergens op te lijken. Alleen nog steeds veel goals tegen uit corners en voorzetten
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had net een tegenstander en die deed LB+Y vanaf de aftrap -> doelpunt. Ik dacht: nou, dat kan ik ook. Maar nee, mijn speler moest weer als een mongool tegen een verdediger opbotsen
Ik had er net een die vanaf het begin langs de zijlijn begon te rennen, en de eerste de beste voorzet was weer gelijk bingo: 0-1. Daarna ben ik hem combinerend van het kastje naar de muur gestuurd, 4-1. Hij kon echt niks anders dan rennen en voorzetten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat was ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had er net een die vanaf het begin langs de zijlijn begon te rennen, en de eerste de beste voorzet was weer gelijk bingo: 0-1. Daarna ben ik hem combinerend van het kastje naar de muur gestuurd, 4-1. Hij kon echt niks anders dan rennen en voorzetten
Feyenoord Rotterdam![]()
Ssshtquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij in een PSV-tenue?Feyenoord Rotterdam![]()
Potverdrie, was net een IF Zusi met nog 3 minuten op de klok voor 20k
Dikke bidwar laatste minuut.Te weinig coins. Staat nu op 95k
Feyenoord Rotterdam![]()
Koop gewoon die anderequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had je maar voor 20 euro coins moeten kopen ipv die pakjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
En IF Zusi gaat weg voor 115k
Prachtig dat ik er vanochtend nog 2 opgepikt heb voor 100k
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit klinkt als preken voor eigen parochiequote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had je maar voor 20 euro coins moeten kopen ipv die pakjes.
Feyenoord Rotterdam![]()
Wij van WC-eend adviseren WC-eendquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit klinkt als preken voor eigen parochie
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
met de mijne ook maar eens undercutten nu voor 130K denkquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En IF Zusi gaat weg voor 115k
Prachtig dat ik er vanochtend nog 2 opgepikt heb voor 100ktoch 40 profit
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ga je mij zitten undercutten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
met de mijne ook maar eens undercutten nu voor 130K denktoch 40 profit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga je mij zitten undercutten?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Netjes! Ik heb gister mijn theorie gepland.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Nog 3 rijlessen en twee examens te gaan
Hoeveel lessen heb je nodig gehad?
PSN: DePresident_![]()
ik heb een pakket van 25 dus het is te hopen dat ik het haal in 25quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:12 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Netjes! Ik heb gister mijn theorie gepland.
Hoeveel lessen heb je nodig gehad?so far so good iig, maandag tussentijdse toets dus we zien het wel
![]()
Sen heeft een beer met een muziekje erin gekregen, Over the Rainbow. Nu zit ik steeds met dat happy hardcore-nummer van Marusha in mijn hoofd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geef Sen Air Maxjes danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Sen heeft een beer met een muziekje erin gekregen, Over the Rainbow. Nu zit ik steeds met dat happy hardcore-nummer van Marusha in mijn hoofd![]()
Dit spel is echt 100x leuker als je alleen cups speelt![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is er kaal genoeg voor![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Hoorde hem net op Qmusic, niet verkeerd als je bedenkt dat het ook nog van one direction isquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Stuk minder erg dan de eerste platen jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoorde hem net op Qmusic, niet verkeerd als je bedenkt dat het ook nog van one direction is
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
voor jou dus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:18 schreef Pino0 het volgende:
Air Max![]()
Voor 14 jarige pubers met nickelson jassen![]()
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.quote:![]()
Wel klasse dragen maar je als een mongool op een forum gedragen. Chapeau.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.![]()
![]()
Internet de gekste!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel klasse dragen maar je als een mongool op een forum gedragen. Chapeau.![]()
![]()
Ik moet nog steeds hard om je lachen als ik je rageposts voorbij zie komen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds hard om je lachen als ik je rageposts voorbij zie komen.![]()
![]()
Start FIFA maar niet op want het is weer feestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:27 schreef Dudeweiser het volgende:
xbox eindelijk weer aan na anderhalve week![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals![]()
![]()
hoe heet je collega?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Start FIFA maar niet op want het is weer feest![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals![]()
Haha v-halsquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:25 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik draag klasse. Dure broeken, nette en verzorgde v halsjes, pullovers, mooie schoentjes eronder + een mooie kop = kassa.![]()
toch gedaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Start FIFA maar niet op want het is weer feest![]()
Ik raak 4 keer de paal in 15 minuten hij schiet 4 keer op goal en maakt 4 goals
even paar potjes ragen en daarna knal ik gta er weer in![]()
Lukaku zelf voor 10K verkopen om hem vervolgens voor 2.8K op te pikken.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
SMLENOquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Lukaku zelf voor 10K verkopen om hem vervolgens voor 2.8K op te pikken.![]()
![]()
Ik ben hier nog niet lang genoeg om die afkorting te begrijpen. Behalve dan dat het iets met DS2 heeft te maken en het laag kopen duur verkopen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
sommige mensen letten echt niet opquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ben hier nog niet lang genoeg om die afkorting te begrijpen. Behalve dan dat het iets met DS2 heeft te maken en het laag kopen duur verkopen.![]()
![]()
Haha, nee die kopen ze ver boven de waarde. Ik vind het allemaal prima. Mijn winst uit handelen staat nu al op 270K.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sommige mensen letten echt niet opWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |