Als er teveel rommel op mn bureau staat krijg ik last van OCD verschijnselenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
\
respect man. Mijne is tering rommelig, overal huiswerk, eetresten en lege drinkflessen
Kan niet, je garage moet vol zijn, dan kan je ze replacenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:48 schreef kamikazebanaan het volgende:
wat moet je eigenlijk doen wanneer je van een auto af wilt maar niet kan verkopen? gewoon opblazen en nooit ophalen bij de verzekering?
Gelukkig heb ik ook niet mijn playstation bij mijn bureau staan maar naast mijn bedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:43 schreef kensei het volgende:
[..]
Als er teveel rommel op mn bureau staat krijg ik last van OCD verschijnselen
Samsungquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef kensei het volgende:
[..]
Neger mijn battlestation is brandschoon:
[ afbeelding ]
Ik was serieus negert.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef kensei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cool cool coolquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:39 schreef kensei het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sony braviaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:58 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Samsung
Ik speel lekker op de bank op mijn samsung 32 inch LED tv.
Nicequote:
Heb een goedkoop appartement en alleen gratis niet geüpgraded alegyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Die 500.000 slaat straks helemaal nergens meer op. Iedereen heeft al een appartement, iedereen heeft al dikke auto's, iedereen heeft alle dikke upgrades en iedereen heeft al geleveld dus ook alle wapens in huis.
Het is alleen leuk voor de mensen die 1x ingelogd zijn geweest en nog moeten beginnen.
Welk goedkoop appartement?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:07 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Heb een goedkoop appartement en alleen gratis niet geüpgraded alegy
Ik heb t al hoor?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:02 schreef Seikcid het volgende:
Toch weer uitgesteld?
http://ca.ign.com/article(...)yed-until-bugs-fixed
Geen idee eigenlijk, maar iets rond de 130.000 en 6 car grgquote:
Alsof we allemaal geen leven hebben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:05 schreef PicoMMP het volgende:
Die 500.000 slaat straks helemaal nergens meer op. Iedereen heeft al een appartement, iedereen heeft al dikke auto's, iedereen heeft alle dikke upgrades en iedereen heeft al geleveld dus ook alle wapens in huis.
Het is alleen leuk voor de mensen die 1x ingelogd zijn geweest en nog moeten beginnen.
Alleen Nederlands in deze crew joh, reserve-Duitserquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, waarom dan niet gewoon die luxe gehaald van 205K ?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:12 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, maar iets rond de 130.000 en 6 car grg
Met dit tempo van Rockstar bedoel ik. Zelf als je een leven hebt, heb je die 500K niet eens meer echt nodig.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:13 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Alsof we allemaal geen leven hebben.
heb je geld voor nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke, waarom dan niet gewoon die luxe gehaald van 205K ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |