Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik speel gewoon tot de kerst lekker nog een paar games uit mijn backlog uit en af en toe nog eens GTA V, en ga dan een PS4 met BF4 halen
Had vanmorgen nog even gebeld en ze hadden er in Aken meer dan genoeg dus daar rij ik straks even naar toequote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halen
We hebben het nu niet over de X1 hequote:Op woensdag 6 november 2013 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had vanmorgen nog even gebeld en ze hadden er in Aken meer dan genoeg dus daar rij ik straks even naar toe
Oh ga er gewoon vanuit dat er spellen genoeg zijn eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 12:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
We hebben het nu niet over de X1 he
Mwoah ik denk nog steeds dat het meevalt, gewoon marketing joh.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoop dat je geluk hebt, aangezien er maar weinig voorraad is voor mensen die zonder pre-order iets willen halen
Voor bepaalde regio's kan Sony het niks boeien of er met kerst een PS4 is of niet, de concurrent komt toch niet uit in 2013quote:Op woensdag 6 november 2013 12:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah ik denk nog steeds dat het meevalt, gewoon marketing joh.
Het is gewoon niet te verkopen voor Sony als er rond kerstmis geen PS4's in de schappen liggen. Veel mensen kennen het pre-orderen niet eens of weten überhaupt niet dat het nodig zou zijn. Nietsvermoedende ouders moeten gewoon zo'n ding voor hun kinderen kunnen kopen om onder de kerstboom te leggen.
Ik denk dat het een truc is om zo veel mogelijk PS4's nu te verkopen tegen deze prijs, waarna ze na de kerst ineens met een aantal bundels naar buiten komen zoals ze nu ook al met KZ deden.
Dat is ook nog een optie iddquote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga gewoon eentje van de vrachtwagen af halen Nick
Maar de kinect werkt nog niet in het Nederlands, snap dat dan.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het mooie van de X1 is dat de distributie naar bepaalde launch regio's in Europa begint vanuit Eindhoven![]()
![]()
Werkt dat nu wel dan op de 360?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de kinect werkt nog niet in het Nederlands, snap dat dan.
Oh snap!quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat nu wel dan op de 360?
Gouden tijdenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Alleen jammer dat ik dan niet meer tegen je kan racen Piet
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.independent.co(...)am-ride-8920524.html
Briljant![]()
Klinkt als een standaard avondje stappen met Pierre
Nee, maar Nederlanders willen duidelijk Nederlanse menu's en kinect. Vraag maar aan MS.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt dat nu wel dan op de 360?
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De eerste maand is het allemaal nieuw en spannend en is het de BESTE COD OOIT zo gaat het al jaren. Hell ik heb hetzelfde over MW3 gezegd
Het zit je wel diepquote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beter te doen dan in alle topics beetje COD lopen af te zeiken.
Best triest eigenlijk. Zeker als je het spel niet eens heb gespeeld.![]()
[Stef in 2011]
Battlefield is echt kut, snap niet waar daar leuk aan is huil huil.![]()
![]()
![]()
En nu precies omgedraaid.
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feitquote:Op woensdag 6 november 2013 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hoef indd niet iedere keer jou perfecte mening te horen nee.
Je snapt het wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn mening is niet perfect anders was het namelijk een feit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt het wel.
Of zal ik het in Nelis taal uitleggen.Ja Messi is gewoon geestelijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ja Messi is gewoon geestelijk ja !
Weet je wat het is Gert iedere COD is altijd de beste ooit bij release en als ik nu even snel op twitter rond kijk zie ik mensen nog meer klagen dan bij de release van BO2 en dat is niet best.
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik hetquote:Op woensdag 6 november 2013 14:17 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
MW3 en BO2 waren al vanaf het begin kut aangezien we al op dag een batta kregen en een voor een dasboarden. Dat is nu niet.
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dus dan is het wel een goed spel nu snap ik het
Je klinkt echt als een verstokte fanboy wel schattig op zichquote:Op woensdag 6 november 2013 14:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je snapt er niks van want je hebt het spel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |