klopt, de bomen liggen al om en de wegen hier zijn afgesloten.quote:Op maandag 28 oktober 2013 10:11 schreef Iwanius het volgende:
Maak je borst dan maar nat voor de komende uren want hij komt geheid die kant uit.
Goedemorgen trouwens.
Ik ben in staat om zoiets te maken... echt lekker zitten zal het nietquote:Op maandag 28 oktober 2013 11:53 schreef Alfisti het volgende:
Nieuwe stoel gekocht Paal??
[ afbeelding ]
ik heb hier een in de achtertuin liggenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn garage speelt voor cabrio, de dakpannen landen tot nu toe NET naast mn auto, de deur van het fietsenhok is weinig van over en de straat is geblokkeerd door een omgevalln boom bij de buurman
Ik denk niet dat je dat op de begrafenis van de dode door een omgewaaide boom van vandaag moet zeggen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:24 schreef Sounddragon het volgende:
Geen alert gezien, behalve die op buienradar en een hoop geblaat op de radio. Wind varieert hier de hele dag al tussen 5 en 7 Bft, met vanochtend pieken 8. Alleen als er een bui aankomt trekt het even aan.. Helemaal niet spannend.
tis bijna weer voor heaters ipv koelersquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:41 schreef Sounddragon het volgende:
Ghihi, net nog doodleuk een koeler uit elkaar staan hijsen. Waait wel, maar niet gek genoeg om ermee te nokken.
naast elektrotechniek in Delft zal ook een leuk briesje geweest zijnquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:39 schreef Duvel het volgende:
Er stond in Rotterdam best een aardige bries vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |