dm jij mij maarquote:
Ik sta er ook niet op.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
iets gaat hier he-le-maal mis...ik zie een lijstje en dan sta ik er niet op, ik voel me wel buiten gesloten. ik heb mijn foto ook al tien keer gemaild
You've got mailquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, het moet dimens@hotmail.nl zijn. Probeer het nog een keer.
Nu durf ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, het moet dimens@hotmail.nl zijn. Probeer het nog een keer.
omdat ik alleen op t werk ben vandaag voel ik me gelijk een baas en vind ik dat niet kunnen.quote:
Ik zit altijd alleen op mijn werk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:11 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Nu durf ik niet meer.
[..]
omdat ik alleen op t werk ben vandaag voel ik me gelijk een baas en vind ik dat niet kunnen.
Ik jou ook, maar niet leuk genoeg blijkbaarquote:
Sorry schat, het is overquote:Love Calculator results
These are the results of the calculations by Dr. Love:
HotSummerNight loves Frank_Drebin
58 %
Frank, wij hebben maar 37%. Eigenlijk zou ik dus een hekel aan je moeten hebben en je verrot moeten schelden onder het mom van ik haat je. Zou je het heel erg vinden als ik gewoon doe wat de, natuurlijk altijd kloppende, lovemeter zegt?quote:
Ik heb weleens gehoord dat tegenpolen elkaar aantrekken dus wellicht moet je het positief opvatten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Frank, wij hebben maar 37%. Eigenlijk zou ik dus een hekel aan je moeten hebben en je verrot moeten schelden onder het mom van ik haat je. Zou je het heel erg vinden als ik gewoon doe wat de, natuurlijk altijd kloppende, lovemeter zegt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zie nog heel veel ruimte voor verbetering.
Ik kan niet meer op mijn account. Wachtwoord in combinatie met mijn username klopt niet meer, maar ik heb niets gewijzigd.quote:
Heb je mijn mail nog gehad?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef supergirl2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op mijn account. Wachtwoord in combinatie met mijn username klopt niet meer, maar ik heb niets gewijzigd.
Nja dat zei ik ook toen ik van Uberküllie naar Aberküllie naar Aber2.0 ging.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:10 schreef supergirl2 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer op mijn account. Wachtwoord in combinatie met mijn username klopt niet meer, maar ik heb niets gewijzigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |