ik reed in die race waar ik won eerst achteruit maar die kerel ging links langs me heen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, maar ik reed achteruit daar, want ik stond voor hem. Of het was een andere race waar hij inzat
Ik heb wel een headset maar durf er niet in te praten, direct contact met mensen in engquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:43 schreef Roces18 het volgende:
hebben jullie plassertjes geen headset? Allemaal hier chatten
(not that i mind
)
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:53 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik heb wel een headset maar durf er niet in te praten, direct contact met mensen in eng
Heute Abend ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:54 schreef DrSnuggle het volgende:
Zijn er nog races aan de gang? Ik probeer nu een race te hosten met fokkers maar het loopt niet echt storm.
lees eens 5 posts ofzo terug, we kunnen niet bij elkaar in de server omdat psn aids heeft. En om te gaan praten in een sessie waar ik in mijn eentje zit brengt mensen ook op rare gedachtenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:43 schreef Roces18 het volgende:
hebben jullie plassertjes geen headset? Allemaal hier chatten
(not that i mind
)
hey hey hey psn heeft geen aids. gta online heeft aids.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
lees eens 5 posts ofzo terug, we kunnen niet bij elkaar in de server omdat psn aids heeft. En om te gaan praten in een sessie waar ik in mijn eentje zit brengt mensen ook op rare gedachten
kun je mij een invite sturen? Ik probeer te joinen maar krijg iets over invite onlyquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:33 schreef kamikazebanaan het volgende:
zo lekker klaar met werkennu eerst m'n roze rpg kopen
wat is je naam?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:14 schreef Grielen het volgende:
[..]
kun je mij een invite sturen? Ik probeer te joinen maar krijg iets over invite only
RaZe_1991. moet eerst ff de wouten kwijtrakenquote:
komt ie na deze ronde:) 1 minquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:16 schreef Grielen het volgende:
[..]
RaZe_1991. moet eerst ff de wouten kwijtraken
randoms beuken is prima, dit is gewoon irritant. Ik lig eerste gaat ie me tegen de vangrail aanbeukenquote:
Volgens mij deed ie dat toen bij mij ook alquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:27 schreef Grielen het volgende:
[..]
randoms beuken is prima, dit is gewoon irritant. Ik lig eerste gaat ie me tegen de vangrail aanbeuken
en waar bende gij dan. ik heb nu al gewoon weekendquote:
behoorlijk jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:30 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ja die is er (bally dragonfie en nog 1) maar het beukgehalte is HOOG
jij vloog omhoog tegen mij aanquote:
mooi manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:47 schreef Grielen het volgende:
[..]
jij vloog omhoog tegen mij aanen die vieze klerelijer beukte mij voor de finish kapot. wat een hond
kick die azzaratiquote:
Lol hij was een beetje boos. Kreeg pmquote:
heeft ie het zelf naar gemaaktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Lol hij was een beetje boos. Kreeg pm
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:02 schreef SlevinX het volgende:
[..]
Lol hij was een beetje boos. Kreeg pm
Haha was dat met zn 5en? Ik knalde de hele tijd (per ongeluk) tegen de laatste twee...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Grielen het volgende:
ff eten & oud papier wegbrengen, die race was een ramp
Vanavond ben ik er wel denk ik, hoewel misschien zonder headset als ik hier ga bieren met mattiesquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 14:35 schreef Grielen het volgende:
[..]
en waar bende gij dan. ik heb nu al gewoon weekendvanavond maximaal GTA + HEADSET
Ga je nou GTA doen als je vrienden op bezoek zijn?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:11 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanavond ben ik er wel denk ik, hoewel misschien zonder headset als ik hier ga bieren met matties
Is lachen met vriendenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef iScream. het volgende:
[..]
Ga je nou GTA doen als je vrienden op bezoek zijn?
Ga eens iets aan je verbinding doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:13 schreef Duuc-nl het volgende:
Eindelijk weer gta na 2 DAGEN OFFLINE TE ZIJN GEWEEST, join ik een sessie, rij ik 5 seconden meteen time out![]()
![]()
![]()
![]()
Leven is niet eerlijk
Ja weet ik nietquote:
Weer gekickedquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja weet ik nietluchtstreepjes een idee? mss gaat de snelheid van je internet omhoog en kan je het wel bijbenen
Nee serieus, ik weet het echt niet
Wat moet je met twee auto's ? Je kan er maar in eentje rijden.,............ (of leen je de adder aan mij)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:18 schreef kamikazebanaan het volgende:
m'n adder kost me gewoon 1,3 miljoennu nog 3 ton en dan de entity erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |