truste schatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:24 schreef Grielen het volgende:
ik ontweek gewoon al die crashes. stoppen op je hoogtepunt ik ga pitten![]()
ben jij miniquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:25 schreef kamikazebanaan het volgende:
wie is die stink klompendrager?
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Nu voel ik mij niet meer speciaal homo!quote:
Doe niet eens meer in de good sport poule... en toch posten..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:51 schreef kensei het volgende:
In het xbox topic is al sinds 20:00 niet meer gepost, in die tijd hebben wij iets van 300 berichten erdoorheen geknald
Baas!quote:
Met races?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Baas!
Ik zoek iemand, die mij wil helpen ranken zaterdag ofzo...
Ja, dan kan ik gelijk alle upgrades vrijspelen voor de elegyquote:
Divje, our Mentally Challenged Kid in the crew.quote:
Seriously?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:18 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Divje, our Mentally Challenged Kid in the crew.
Fixed.quote:
Ik denk wel dat ik kan. Heb ook geld nodigquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik gelijk alle upgrades vrijspelen voor de elegy
Survival mag ook, maar het liefste die lester missie bij die parkeergarage... in 5 minuten iets van 5000 rp
Maar racen sowieso vanwege de elegy ook.
Aight man, levelen we onszelf ff richting de 100!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:21 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik kan. Heb ook geld nodig
Morgen ben ik er weer. Het euvel is verholpen. Ik herhaal. Het euvel. Is verholpen.quote:
Wat was er mis danquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Morgen ben ik er weer. Het euvel is verholpen. Ik herhaal. Het euvel. Is verholpen.
G4TV ofzo? Zag ik eergister ook al, reden met zn 4en in een 16 man race continu in elkaars slipstream, wonnen alles, meestal zelfs positie 1-4, op een enkele uitzondering dat iemand er bij de start uitgebeukt werdquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Gisteren met een franse crew gereden. Die gasten reden continu slipstream. 0 crashes echt hard, niet normaal. Volgens mij moet je dan echt nolifen wil je zoiets voor elkaar krijgen.
Gewoon in stealth lopen en stealth kills.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:57 schreef Droathoah het volgende:
Hoe krijg je stealth? En heeft het zin meer upgrades van je motor te doen als die na de turbo al helemaal vol is?
Eigenlijk zouden we dat ook moeten kunnen, ware het niet dat je in onze Fok! races amper kan oefenen. Er gebeurt altijd weer wat waardoor er chaos gecreëerd wordt. Of je maakt één foutje en wordt de hele avond gelynched door de rest.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 09:19 schreef iScream. het volgende:
[..]
G4TV ofzo? Zag ik eergister ook al, reden met zn 4en in een 16 man race continu in elkaars slipstream, wonnen alles, meestal zelfs positie 1-4, op een enkele uitzondering dat iemand er bij de start uitgebeukt werd
En hoe maak je stealth kills precies?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:02 schreef Lisker het volgende:
[..]
Gewoon in stealth lopen en stealth kills.
En ja ook al is die acc. vol hij gaat gewoon door. De meter laat alleen maar 10 punten zien.Gewoon alles upgraden en genieten van de snelheid.
L3 indrukken om in stealth modus te gaan. Als je lang genoeg rond loopt gaat stealth omhoog. Volgens mij als je met een demper in deze modus iemand neerschiet zonder dat hij je ziet krijg je ook extra punten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:29 schreef Droathoah het volgende:
[..]
En hoe maak je stealth kills precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |