quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Laat me nou trollen.
Veel te aardige post dit!!
Wie is hier nou dom, zeikstraalquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja want de ""zeurpieten"" zijn allemaal allochtoon, hè?
Ik vind dat transgenders moeten verdwijnen. Ik voel me gediscrimineerd als man zijnde.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt moet female impersonation en drag inderdaad ook verdwijnen, net zo hard als blackface.
En je mag je verdere persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Ik reageer op jouw reactie?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
[..]
Wie is hier nou dom, zeikstraalLees even op wie - en wat hij schrijft - ik reageer, helder licht dat je d'r bent
Blackface/karikatuur van zwart gezicht is niet hetzelfde als een zwart gezicht slimpiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus, je mag geen zwart gezicht hebben?
HET IS EEN NEDERLANDSE TRADITIE DAAR MOET JE NIET AANZITTEN ALS HET JE NIET AANSTAAT ROT JE TOCH OP TERUG NAAR JE EIGEN LANDquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Blackface/karikatuur van zwart gezicht is niet hetzelfde als een zwart gezicht slimpie
Goh, die zag ik ook helemaal niet aankomen hè?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dat transgenders moeten verdwijnen. Ik voel me gediscrimineerd als man zijnde.
Is geen persoonlijke aanval. Ik vind het alleen nogal hypocriet dat jij zelf doet wat je anderen verwijt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt moet female impersonation en drag inderdaad ook verdwijnen, net zo hard als blackface.
En je mag je verdere persoonlijke aanvallen achterwege laten.
Wat is er ontkracht dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe maar niet copy pasten van ouwe zooi die allang ontkracht is. Dank.
Het hele verhaal. Daarnaast, als je al copy paste, mag je ook best bronnen vermelden. Wel zo netjes, fatsoenlijk enzo.quote:
Je mist het punt totaal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef Gia het volgende:
Een vriendin van me heeft een Ethiopisch adoptie kind.
Hij is nu op de leeftijd dat ze op school pietenhoedjes maken.
Ohoh, wat nu?
Moeten zijn ouders hem gaan indoctrineren met het slavernij verleden van ruim twee eeuwen geleden, of mag hij gewoon lekker meedoen met de rest van de klas?
Anyway, hij lijkt het best op zwarte piet, wat hem niet minderwaardig maakt. Integendeel zelfs!
Zolang we blijven wijzen op de verschillen tussen 'zwart' en 'wit' zal er altijd een verschil blijven tussen 'zwart' en 'wit'. Zeker als we die verschillen onnodig gaan vergroten om een punt te maken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:53 schreef Gia het volgende:
Een vriendin van me heeft een Ethiopisch adoptie kind.
Hij is nu op de leeftijd dat ze op school pietenhoedjes maken.
Ohoh, wat nu?
Moeten zijn ouders hem gaan indoctrineren met het slavernij verleden van ruim twee eeuwen geleden, of mag hij gewoon lekker meedoen met de rest van de klas?
Anyway, hij lijkt het best op zwarte piet, wat hem niet minderwaardig maakt. Integendeel zelfs!
Met die uitspraak toon je alleen je eigen domheid maar aan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is geen persoonlijke aanval. Ik vind het alleen nogal hypocriet dat jij zelf doet wat je anderen verwijt.
Heb er een bron bijgezet hoor. Heb je het stuk al gelezen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het hele verhaal. Daarnaast, als je al copy paste, mag je ook best bronnen vermelden. Wel zo netjes, fatsoenlijk enzo.
Totaal offtopic en je hoeft niet te antwoorden, maar je maakt me nieuwsgierig. Waarom mag drag/trav/FI niet, en TG wel? Zijn toch allen totaal verschillende takken van sport? Van vrijgezellenavonden via fetishes tot 'in het verkeerde lijf zitten' aan toe. Of is het alleen okee als men onder het mes wil? Ruikt toch een tikkie discriminatoir hoorquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:49 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ik snap je met deze post de spot drijft met de panische manier waarop sommigen volledig verblind door woede emotioneel en zonder enig gebrek aan ratio reageren, maar ik zag mijn vorige reactie eigenlijk even helemaal los van Zwarte Piet en wel/geen veranderingen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
HET IS EEN NEDERLANDSE TRADITIE DAAR MOET JE NIET AANZITTEN ALS HET JE NIET AANSTAAT ROT JE TOCH OP TERUG NAAR JE EIGEN LAND
Objectief inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb er een bron bijgezet hoor. Heb je het stuk al gelezen?
Al 4 keer. Heb ook al 4 of 5 keer bronnen aangedragen die zo ongeveer elke claim weerleggen die gedaan worden in het stuk. De laatste alinea bijvoorbeeld is klinkklare onzin van de bovenste plank, weerlegt door elk groot sociaal onderzoek. Algemene consensus daarover is allang bereikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Heb er een bron bijgezet hoor. Heb je het stuk al gelezen?
Het komt van de "zeurpieten", dus ik lees het niet? Op zo'n manier discussiëren is lekker makkelijk ja.quote:
Dat deed pijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:55 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Met die uitspraak toon je alleen je eigen domheid maar aan.
Een transgender is zichzelf. Travestieten trouwens vaak ook. Maar een female impersonator en mensen in drag spelen een rol. Daarin zit hem het cruciale verschil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:56 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Totaal offtopic en je hoeft niet te antwoorden, maar je maakt me nieuwsgierig. Waarom mag drag/trav/FI niet, en TG wel? Zijn toch allen totaal verschillende takken van sport?
Maar als je kijkt naar de conclusie van het verhaal van JanCees, mogen alleen blanken nog voor piet spelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang we blijven wijzen op de verschillen tussen 'zwart' en 'wit' zal er altijd een verschil blijven tussen 'zwart' en 'wit'. Zeker als we die verschillen onnodig gaan vergroten om een punt te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |