Duitsers hebben heus wel geld betaald voor de oorlogsdaden hoor... Meubel claims, Lipmann claims, Belga claims, Wertpapiere claims, Diamanten claims en Sperrstempel claims voor materiële schade en voor immateriële schade de Bundesentschädigungsgesetz.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De Joodse generatie van nu lopen in ieder geval niet bij de huidige Duitse overheid te mekkeren dat ze geld willen zien omdat 7mln van hun voorouders vermoord zijn.
7mln joodse mensen vermoord. Niet 7mln euro schade vergoeding.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Duitsers hebben heus wel geld betaald voor de oorlogsdaden hoor... Meubel claims, Lipmann claims, Belga claims, Wertpapiere claims, Diamanten claims en Sperrstempel claims voor materiële schade en voor immateriële schade de Bundesentschädigungsgesetz.
De waarde van deze tegemoetkomingen is wel eventjes hoger dan 7 miljoen trouwens.
In andere artikelen is Quinsy Dario ook een "zeurpiet".quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:33 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, ze hebben het over slechts één persoon, Verene Shepherd. Niet over alle mensen met een kleurtje die het er niet mee eens zijn. Misselijk truukje pas je hier toe.
quote:Verder ga je voor het gemak voorbij aan het hele artikel en schiet je de boodschapper af. Wederom een misselijk truukje.
Vervolgens sleep je er nog even een blanke aan de haren bij om je 'Telegraafredactie is racistisch'-puntje te maken. Staat je netjes hoor.
Je doet nu exact hetzelfde als Quinsy, Shepherd en Insayno; jezelf in de voet schieten. De Telegraaf was fout in de oorlog. Jij bent het er na.
Twee mensen dan. En nog terecht ook. edit: hoewel weinig smaakvol. Maar dat is bekend van De Telegraaf. Hetzelfde kan overigens ook worden gezegd van de Volkskrant/Grunberg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
In andere artikelen is Quinsy Dario ook een "zeurpiet".
Daarmee doel je op het niveau van je posts in deze reeks? Dan ben je spot on.quote:
Is hij toch ook?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
In andere artikelen is Quinsy Dario ook een "zeurpiet".
[..]
Jouw meningquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef Joanne35 het volgende:
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is. Net zoals die van het racisme druipende pietitie dat punt ook alleen maar verder versterkt.
Eerder een observatiequote:
"Van racisme druipende petitie" - aldus een kirrend klaarkomende Joanne. Jezus hee, wat een getroll.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef Joanne35 het volgende:
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is. Net zoals die van het racisme druipende pietitie dat punt ook alleen maar verder versterkt.
Hahahaha wow.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef Joanne35 het volgende:
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is.
De comments zeker niet gelezen daar?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
"Van racisme druipende petitie"
Mijn observatie is dat je je nog even moet richten op vervoegingen ipv op vermeend racisme.quote:
Het is echt niet alleen de Telegraaf die die term gebruikt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus als 1 medium een bepaalde term gebruikt is het FEITELIJK bewezen dat het racisme is.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef Joanne35 het volgende:
De comments =/= de petitiequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
De comments zeker niet gelezen daar?
Dus?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Het is echt niet alleen de Telegraaf die die term gebruikt.
Nee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.quote:
Alles, maar dan ook echt àlles wordt aangegrepen om het punt te maken en maar te laten zien hoe goed de persoon die het punt maakt is. En vooral, hoe slecht de rest is. Het is zooooo heerlijk om de ander voor nazi, slavendrijver en racist uit te maken. Ga je je zo lekker verheven van voelen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dus?
Ik snap nog steeds niet hoe een semi-grappig woordspelinkje van personen/media de achterliggende gedachte van een traditioneel feest bepaalt.
Nee, want het overgrote deel van de mensen ziet het niet zo. Het is en blijft een mening.quote:
Hoezo? Mens wat maak je jezelf belangrijk en belachelijk met die zelfingenomen houding.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
De ogen sluiten voor racisme betekent niet dat het er niet is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, want het overgrote deel van de mensen ziet het niet zo. Het is en blijft een mening.
Dat gebeurt toch bij 2 kampen?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt àlles wordt aangegrepen om het punt te maken en maar te laten zien hoe goed de persoon die het punt maakt is. En vooral, hoe slecht de rest is. Het is zooooo heerlijk om de ander voor nazi, slavendrijver en racist uit te maken. Ga je je zo lekker verheven van voelen.
Ja tuurlijk. En alle mensen die BP liken associeren zich met illegale oliedump.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Joanne35 het volgende:
ee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
Of voor zeurpiet, landverrader ... .etc. Net zo'n soort verhevenheid. Alleen die verhevenheid komt van meer mensen, dus die "winnen". Mob rule.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Alles, maar dan ook echt àlles wordt aangegrepen om het punt te maken en maar te laten zien hoe goed de persoon die het punt maakt is. En vooral, hoe slecht de rest is. Het is zooooo heerlijk om de ander voor nazi, slavendrijver en racist uit te maken. Ga je je zo lekker verheven van voelen.
"De racistische onderbuik" - Daar is 'ie weer! Volgens mij had je daar ook nog even 'xenofobe' tussen moeten plakken. Ik zou snel editen als ik jou was!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
Ik zie hier maar 1 winnaar en dat is Zwarte Pietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Of voor zeurpiet, landverrader ... .etc. Net zo'n soort verhevenheid. Alleen die verhevenheid komt van meer mensen, dus die "winnen". Mob rule.
Ik zie maar 1 verliezer en dat is de allochtone minderheid en dat is onwijs jammerlijk want daar hebben ze niet eens om gevraagd. Sterker nog, ze hebben niet eens partij gekozen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zie hier maar 1 winnaar en dat is Zwarte Piet
Heb ik volgens mij wel eens gedaan jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Spreek jij trouwens ook alle mensen die Apple of Nike producten bezitten op het feit dat dit dankzij kinderarbeid tot stand is gekomen? Zo eentje ben jij er wel geloof ik.
Actie - reactie. De anti-kant haalde gemeen hard uit, bleef uithalen en kreeg het deksel op de neus. Men is veel te ver gegaan en ondervindt daar nu de gevolgen van. Het hele pietenverhaal zal mij persoonlijk worst wezen, maar ik word ronduit misselijk van de manier waarop men tekeer gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Of voor zeurpiet, landverrader ... .etc. Net zo'n soort verhevenheid. Alleen die verhevenheid komt van meer mensen, dus die "winnen". Mob rule.
En als het nu nog ging om mensen die echt slaaf zijn geweest, om joden die daadwerkelijk in een kamp hebben gezeten, maar nee, het zijn vaak de (achter)kleinkinderen hiervan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Die hele slavernij-lobbyisten-branche is dus 1 corrupte, etterende, zwerende pusgezwel die op knappen staat.
veel te ver gegaan inderdaad, zomaar je eigen mening geven tegen de consensus in.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Actie - reactie. De anti-kant haalde gemeen hard uit, bleef uithalen en kreeg het deksel op de neus. Men is veel te ver gegaan en ondervindt daar nu de gevolgen van. Het hele pietenverhaal zal mij persoonlijk worst wezen, maar ik word ronduit misselijk van de manier waarop men tekeer gaat.
Je loopt achterquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met driekoningen? Mogen kindjes nog wel langs de deuren, verkleed als de zwarte koning? Of is dit de volgende traditie die afgeschaft moet worden?
quote:Internationaal is ophef ontstaan rondom de viering van drie koningen in Duitsland. Bondskanselier Angela Merkel kon op forse kritieken rekenen, nadat ze - al zingend - gefotografeerd werd met om haar heen zwart geschminkte kinderen.
Dus ik had toch gelijk met m'n fout na de oorlog. Wat een beschamende manier om je uit te drukken. "Jouw mening staat me niet aan; Nazi, racist, boe!". Gat-ver-dam-me. Je diskwalificeert je met deze post totaal. Dat je nog dieper kon zinken na die Telegraaf post is dan wel weer het vermelden waard.quote:
Neeneenee! Niet de verongelijkte jankerd gaan uithangen nu! Met het geven van een mening is niets mis! De hand is overspeeld. Exact hetzelfde als wat jij nu post, na post, na post ook doet. Alle vorm van proportie is weg.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:24 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
veel te ver gegaan inderdaad, zomaar je eigen mening geven tegen de consensus in.
je mening staat me niet aan: zeikerds, landverrader, zeurpiet, janknegers, ga maar naar je eigen land, het is ons feest daar heb je niks over te zeggen, opzouten, opdonderen, touw om je nek met een steen en in het water flikkeren, nekschot, boeh.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dus ik had toch gelijk met m'n fout na de oorlog. Wat een beschamende manier om je uit te drukken. "Jouw mening staat me niet aan; Nazi, racist, boe!". Gat-ver-dam-me. Je diskwalificeert je met deze post totaal. Dat je nog dieper kon zinken na die Telegraaf post is dan wel weer het vermelden waard.
Wel ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Je loopt achter
Zwarte pieten discussie nu ook in Duitsland
[..]
Jank niet. Er is door vele mensen, ook hier op Fok!, op normale wijze tegengas gegeven en dat is men ook blijven doen. Maar men is zò blind van woede en geilheid dat er enorm om zich heen geslagen wordt. En maar door blijven gaan, en maar door blijven gaan. Je bereikt het tegendeel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
je mening staat me niet aan: zeikerds, landverrader, zeurpiet, janknegers, ga maar naar je eigen land, het is ons feest daar heb je niks over te zeggen, opzouten, opdonderen, touw om je nek met een steen en in het water flikkeren, nekschot, boeh.
Nee hoor, gewoon nokken met elke vorm van blackface is voldoendequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Wel ja!
Zullen we elke zwarte familie een landhuis schenken, om goed te maken wat onze betovergrootouders fout hebben gedaan!
6 januari 2013quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Je loopt achter
Zwarte pieten discussie nu ook in Duitsland
[..]
anti zwartepieten bewegingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
De beschaving van de anti pieten beweging
Ik zat er op te wachten. Je weet heel goed dat dit niet hetzelfde is. Maar goed, lekker teruggrijpen naar de Amerikaanse slavernijperiode om hier je punt te maken. Mooi hoor. Zoek het maar lekker uit.. succes met je strijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:36 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon nokken met elke vorm van blackface is voldoende
Ja, dat zeg ik toch, dat ze achterlooptquote:
Grunberg weet heel goed wat zijn publiek wil horen, bedoel je?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef De_Coulance het volgende:
De Telegraaf was ook al fout in de oorlog en Grunberg durft tegen de stroom in te roeien.
Neuh, jij loopt nogal achter gezien de datum.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch, dat ze achterloopt
Zijn publiek? Nederland is verenigd in deze ellende. 95% is het getal.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Grunberg weet heel goed wat zijn publiek wil horen, bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |