abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132544142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De Joodse generatie van nu lopen in ieder geval niet bij de huidige Duitse overheid te mekkeren dat ze geld willen zien omdat 7mln van hun voorouders vermoord zijn.
Duitsers hebben heus wel geld betaald voor de oorlogsdaden hoor... Meubel claims, Lipmann claims, Belga claims, Wertpapiere claims, Diamanten claims en Sperrstempel claims voor materiële schade en voor immateriële schade de Bundesentschädigungsgesetz.

De waarde van deze tegemoetkomingen is wel eventjes hoger dan 7 miljoen trouwens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_132544190
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:50 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Duitsers hebben heus wel geld betaald voor de oorlogsdaden hoor... Meubel claims, Lipmann claims, Belga claims, Wertpapiere claims, Diamanten claims en Sperrstempel claims voor materiële schade en voor immateriële schade de Bundesentschädigungsgesetz.

De waarde van deze tegemoetkomingen is wel eventjes hoger dan 7 miljoen trouwens.
7mln joodse mensen vermoord. Niet 7mln euro schade vergoeding.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_132544207
O dat las ik dan verkeerd.

IIG mijn boodschap blijft hetzelfde.
pi_132544253
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:33 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tsk tsk tsk, ze hebben het over slechts één persoon, Verene Shepherd. Niet over alle mensen met een kleurtje die het er niet mee eens zijn. Misselijk truukje pas je hier toe.
In andere artikelen is Quinsy Dario ook een "zeurpiet".

quote:
Verder ga je voor het gemak voorbij aan het hele artikel en schiet je de boodschapper af. Wederom een misselijk truukje.

Vervolgens sleep je er nog even een blanke aan de haren bij om je 'Telegraafredactie is racistisch'-puntje te maken. Staat je netjes hoor.

Je doet nu exact hetzelfde als Quinsy, Shepherd en Insayno; jezelf in de voet schieten. De Telegraaf was fout in de oorlog. Jij bent het er na.
:')
pi_132544310
Ik vind het irritanter dat Telegraaf artikelen worden gebruikt om het punt van de Zwarte Piet aanhangers onderuit te halen.
pi_132544410
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Twee mensen dan. En nog terecht ook. edit: hoewel weinig smaakvol. Maar dat is bekend van De Telegraaf. Hetzelfde kan overigens ook worden gezegd van de Volkskrant/Grunberg.

quote:
Daarmee doel je op het niveau van je posts in deze reeks? Dan ben je spot on.
pi_132544484
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

[..]

:')
Is hij toch ook?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:05:30 #58
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544547
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is. Net zoals die van het racisme druipende pietitie dat punt ook alleen maar verder versterkt.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_132544592
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef Joanne35 het volgende:
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is. Net zoals die van het racisme druipende pietitie dat punt ook alleen maar verder versterkt.
Jouw mening :*
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:07:16 #60
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544601
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jouw mening :*
Eerder een observatie :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_132544624
quote:
"Van racisme druipende petitie" - aldus een kirrend klaarkomende Joanne. Jezus hee, wat een getroll.

Je bent overigens nog niet zo erg als Arnon. Jij zet slechts eenderde van de Nederlandse bevolking weg als racist.
pi_132544648
quote:
De term "zeurpiet" gebruiken voor zwarte tegenstanders bevestigd alleen maar keihard het punt dat zwarte piet racisme is.
Hahahaha wow.
Just wow.

Besef effe wat je zegt. Dus als 1 medium een bepaalde term gebruikt is het FEITELIJK bewezen dat het racisme is.

Je bent op dreef, ga verder en entertain ons.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:10:39 #63
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544680
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:08 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

"Van racisme druipende petitie"
De comments zeker niet gelezen daar? :')
pi_132544690
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Mijn observatie is dat je je nog even moet richten op vervoegingen ipv op vermeend racisme.

edit: en je doet alsof je in Artis aan het aapjes kijken bent
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:11:22 #65
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544697
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus als 1 medium een bepaalde term gebruikt is het FEITELIJK bewezen dat het racisme is.
Het is echt niet alleen de Telegraaf die die term gebruikt.
pi_132544724
quote:
_O-
pi_132544748
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

De comments zeker niet gelezen daar? :')
De comments =/= de petitie

Maar goed, blijf maar lekker 'racisme' en 'discriminatie' roepen, hoor. De tegenstanders worden steeds lachwekkender en staan er slechter op dan de domste schreeuwers aan de pro-kant. En dat wil wat zeggen...
pi_132544768
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Het is echt niet alleen de Telegraaf die die term gebruikt.
Dus?
Ik snap nog steeds niet hoe een semi-grappig woordspelinkje van personen/media de achterliggende gedachte van een traditioneel feest bepaalt.

Als je zo gaat discussiëren kun je wel bezig blijven. Dan zou je zelfs nog de Holocaust en Armeense genocide kunnen ontkennen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:15:41 #69
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544807
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:13 schreef IntensiveGary het volgende:
De comments =/= de petitie
Nee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
pi_132544812
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:14 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus?
Ik snap nog steeds niet hoe een semi-grappig woordspelinkje van personen/media de achterliggende gedachte van een traditioneel feest bepaalt.
Alles, maar dan ook echt àlles wordt aangegrepen om het punt te maken en maar te laten zien hoe goed de persoon die het punt maakt is. En vooral, hoe slecht de rest is. Het is zooooo heerlijk om de ander voor nazi, slavendrijver en racist uit te maken. Ga je je zo lekker verheven van voelen.
pi_132544827
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:07 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee, want het overgrote deel van de mensen ziet het niet zo. Het is en blijft een mening.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_132544858
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:15 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
Hoezo? Mens wat maak je jezelf belangrijk en belachelijk met die zelfingenomen houding.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:17:52 #73
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544862
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, want het overgrote deel van de mensen ziet het niet zo. Het is en blijft een mening.
De ogen sluiten voor racisme betekent niet dat het er niet is.
pi_132544865
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Alles, maar dan ook echt àlles wordt aangegrepen om het punt te maken en maar te laten zien hoe goed de persoon die het punt maakt is. En vooral, hoe slecht de rest is. Het is zooooo heerlijk om de ander voor nazi, slavendrijver en racist uit te maken. Ga je je zo lekker verheven van voelen.
Dat gebeurt toch bij 2 kampen?

Daarnaast, de racistische onderbuikgevoelens die naar aanleiding van deze discussie naar boven komen betekent nog niet dat het oorspronkelijke onderwerp racistisch is.
Nu gaat iedereen opeens roepen dat de voorstanders van Zwarte Piet allerlei racistische drogredenen gebruiken en dat daarom Zwarte Piet ook maar racistisch moet zijn.

Dat is natuurlijk geen logische causale verbanden leggen dames en heren.

quote:
ee, maar door zo'n page te liken associeer je jezelf wel met de hele racistische onderbuik van Nederland die daar leeggestort wordt, en daar zal ik mensen zeker op aanspreken.
Ja tuurlijk. En alle mensen die BP liken associeren zich met illegale oliedump.
Spreek jij trouwens ook alle mensen die Apple of Nike producten bezitten op het feit dat dit dankzij kinderarbeid tot stand is gekomen? Zo eentje ben jij er wel geloof ik.
pi_132544875
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:16 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Of voor zeurpiet, landverrader ... .etc. Net zo'n soort verhevenheid. Alleen die verhevenheid komt van meer mensen, dus die "winnen". Mob rule.
pi_132544897
quote:

[..]

"De racistische onderbuik" - Daar is 'ie weer! Volgens mij had je daar ook nog even 'xenofobe' tussen moeten plakken. Ik zou snel editen als ik jou was! :+

Je hebt geen idee waar je het over hebt en krijst als een speenvarken naar wie het maar wil horen. Pick your battles. Je zit verkeerd, en niet een beetje ook.
pi_132544901
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Of voor zeurpiet, landverrader ... .etc. Net zo'n soort verhevenheid. Alleen die verhevenheid komt van meer mensen, dus die "winnen". Mob rule.
Ik zie hier maar 1 winnaar en dat is Zwarte Piet *O*
pi_132544912
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zie hier maar 1 winnaar en dat is Zwarte Piet *O*
Ik zie maar 1 verliezer en dat is de allochtone minderheid en dat is onwijs jammerlijk want daar hebben ze niet eens om gevraagd. Sterker nog, ze hebben niet eens partij gekozen.
pi_132544935
- wegwezen, mongool -

[ Bericht 96% gewijzigd door Danny op 25-10-2013 12:59:10 ]
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:21:59 #80
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132544967
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Spreek jij trouwens ook alle mensen die Apple of Nike producten bezitten op het feit dat dit dankzij kinderarbeid tot stand is gekomen? Zo eentje ben jij er wel geloof ik.
Heb ik volgens mij wel eens gedaan ja :)
pi_132544985
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

Actie - reactie. De anti-kant haalde gemeen hard uit, bleef uithalen en kreeg het deksel op de neus. Men is veel te ver gegaan en ondervindt daar nu de gevolgen van. Het hele pietenverhaal zal mij persoonlijk worst wezen, maar ik word ronduit misselijk van de manier waarop men tekeer gaat.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:23:25 #82
3542 Gia
User under construction
pi_132545000
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:38 schreef Scorpie het volgende:
Die hele slavernij-lobbyisten-branche is dus 1 corrupte, etterende, zwerende pusgezwel die op knappen staat.
En als het nu nog ging om mensen die echt slaaf zijn geweest, om joden die daadwerkelijk in een kamp hebben gezeten, maar nee, het zijn vaak de (achter)kleinkinderen hiervan.

OT. Zwarte piet heeft feitelijk helemaal niets met slavernij te maken.
Het personeel van Sint Nicolaas was gewoon in loondienst.

Hoe zit het eigenlijk met driekoningen? Mogen kindjes nog wel langs de deuren, verkleed als de zwarte koning? Of is dit de volgende traditie die afgeschaft moet worden?
pi_132545020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Actie - reactie. De anti-kant haalde gemeen hard uit, bleef uithalen en kreeg het deksel op de neus. Men is veel te ver gegaan en ondervindt daar nu de gevolgen van. Het hele pietenverhaal zal mij persoonlijk worst wezen, maar ik word ronduit misselijk van de manier waarop men tekeer gaat.
veel te ver gegaan inderdaad, zomaar je eigen mening geven tegen de consensus in.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:25:28 #84
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132545042
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:23 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met driekoningen? Mogen kindjes nog wel langs de deuren, verkleed als de zwarte koning? Of is dit de volgende traditie die afgeschaft moet worden?
Je loopt achter :)

Zwarte pieten discussie nu ook in Duitsland

quote:
Internationaal is ophef ontstaan rondom de viering van drie koningen in Duitsland. Bondskanselier Angela Merkel kon op forse kritieken rekenen, nadat ze - al zingend - gefotografeerd werd met om haar heen zwart geschminkte kinderen.
pi_132545044
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

sieg heil
Dus ik had toch gelijk met m'n fout na de oorlog. Wat een beschamende manier om je uit te drukken. "Jouw mening staat me niet aan; Nazi, racist, boe!". Gat-ver-dam-me. Je diskwalificeert je met deze post totaal. Dat je nog dieper kon zinken na die Telegraaf post is dan wel weer het vermelden waard.
pi_132545094
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:24 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

veel te ver gegaan inderdaad, zomaar je eigen mening geven tegen de consensus in.
Neeneenee! Niet de verongelijkte jankerd gaan uithangen nu! Met het geven van een mening is niets mis! De hand is overspeeld. Exact hetzelfde als wat jij nu post, na post, na post ook doet. Alle vorm van proportie is weg.

Klaar met jou nu.
pi_132545196
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:25 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dus ik had toch gelijk met m'n fout na de oorlog. Wat een beschamende manier om je uit te drukken. "Jouw mening staat me niet aan; Nazi, racist, boe!". Gat-ver-dam-me. Je diskwalificeert je met deze post totaal. Dat je nog dieper kon zinken na die Telegraaf post is dan wel weer het vermelden waard.
je mening staat me niet aan: zeikerds, landverrader, zeurpiet, janknegers, ga maar naar je eigen land, het is ons feest daar heb je niks over te zeggen, opzouten, opdonderen, touw om je nek met een steen en in het water flikkeren, nekschot, boeh.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:33:28 #88
3542 Gia
User under construction
pi_132545209
quote:
Wel ja!
Zullen we elke zwarte familie een landhuis schenken, om goed te maken wat onze betovergrootouders fout hebben gedaan!
Komt de term 'zwartwerken' ook uit de tijd van de slavernij? Of breng ik je nu weer op ideeën?
pi_132545254
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:21 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

sieg heil
De beschaving van de anti pieten beweging :')
pi_132545265
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:32 schreef _dodecahedron_ het volgende:

[..]

je mening staat me niet aan: zeikerds, landverrader, zeurpiet, janknegers, ga maar naar je eigen land, het is ons feest daar heb je niks over te zeggen, opzouten, opdonderen, touw om je nek met een steen en in het water flikkeren, nekschot, boeh.
Jank niet. Er is door vele mensen, ook hier op Fok!, op normale wijze tegengas gegeven en dat is men ook blijven doen. Maar men is zò blind van woede en geilheid dat er enorm om zich heen geslagen wordt. En maar door blijven gaan, en maar door blijven gaan. Je bereikt het tegendeel.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:36:27 #91
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132545278
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:33 schreef Gia het volgende:

[..]

Wel ja!
Zullen we elke zwarte familie een landhuis schenken, om goed te maken wat onze betovergrootouders fout hebben gedaan!
Nee hoor, gewoon nokken met elke vorm van blackface is voldoende :)
pi_132545293
De Telegraaf was ook al fout in de oorlog en Grunberg durft tegen de stroom in te roeien. :)
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_132545295
quote:
6 januari 2013 :')
pi_132545297
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:35 schreef Walder_Frey het volgende:

[..]

De beschaving van de anti pieten beweging :')
anti zwartepieten beweging
pi_132545352
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:36 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon nokken met elke vorm van blackface is voldoende :)
Ik zat er op te wachten. Je weet heel goed dat dit niet hetzelfde is. Maar goed, lekker teruggrijpen naar de Amerikaanse slavernijperiode om hier je punt te maken. Mooi hoor. Zoek het maar lekker uit.. succes met je strijd.
pi_132545353
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef JanCees het volgende:

[..]

anti zwartepieten beweging
Oeps ;(
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:39:16 #97
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_132545359
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef Walder_Frey het volgende:

[..]

6 januari 2013 :')
Ja, dat zeg ik toch, dat ze achterloopt :)
pi_132545381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:37 schreef De_Coulance het volgende:
De Telegraaf was ook al fout in de oorlog en Grunberg durft tegen de stroom in te roeien. :)
Grunberg weet heel goed wat zijn publiek wil horen, bedoel je? ;)
pi_132545405
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch, dat ze achterloopt :)
Neuh, jij loopt nogal achter gezien de datum.
pi_132545429
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Grunberg weet heel goed wat zijn publiek wil horen, bedoel je? ;)
Zijn publiek? Nederland is verenigd in deze ellende. 95% is het getal.

Grunberg durft de vinger op de zere plek te zetten. Ik snap ook niet waar die minderwaardigheidscomplex vandaan komt overigens. Is nergens voor nodig.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')