picquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Deze zijn toevallig allemaal goed. Vaak zijn 6 van de 10 minder mooi.
Ik had hem al op 100. Zit nu maar naar 23jarige te kijken. Cougar hunt, yoloquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik had eerst alles op 20km gehad. Dag later op 60km zoeken en krijg ik ineens allemaal wijven van 15 - 25 km ookMaar die van 60km zijn toch in het algemeen leuker
Je krijgt een ''like''. Ze ''liked'' er waarschijnlijk een stuk of 10, 20 per avond. Waarna ze op diegenen die er mee doorkunnen filtert, ALS het al een type is wat veel chat. What the fuck verwacht je dan? Een garantie voor een geweldig goed lopend gesprek met weddingbells op de achtergrond?quote:
Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van een vergelijkbaar vrouw dan welke je normaal zou liken.
Oeh. ik heb er nu 1 met lichte ogen maar geen krullenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooie brunettes, liefst met krullend haar en lichte ogen.
Goed geschreven stukje.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het moet ook niet meevallen om een lekker uitziend wijf te zijn. Je zit even op je gemak een app als Tinder uit te proberen, beetje foto's keuren, diegenen die je zo op het eerste gezicht wel leuk vind sleep je naar rechts, de rest naar links. Niks aan de hand, gewoon geinig.
En voor je het weet heb je allerlei hevig verontwaardigde randfiguren achter je aan omdat ze virtueel tegen je aan beginnen te schuren met de standaard saaie prietpraat en jij met je arrogante harses het lef hebt om niks terug te zeggen omdat je er nu eenmaal gewoon even geen trek in hebt.
''Godverdomme! Hoer van Babylon!'' galmt het nog na, terwijl je zuchtend je app afsluit.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alright, ik heb het leeftijdslimiet opgehoogd tot 50 jaar. Er zitten ook vrouwen van 50 tussen. Ik ga ze gewoon liken.
Ik doe 60km omdat ik dan in Amsterdam / Utrecht denk ik ook de vruchten pluk. Dat nummer wel een goede inderdaad, morgen maar even doen bij de leukere.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:26 schreef Rozzje het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je meestal het gesprek gaande houdt via tinder of dat je gewoon direct haar nummer vraagt om het verder af te handelen op wa?
En wat is het beste kwa afstand 10-15km is toch het beste gwn
Moet je even Tinder opnieuw opstarten of af/aanmelden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Haha, damn, heb jij ook alle meisjes rond jouw leeftijd in een omgeving van 100 miles gehad? Zo balen dit.
Fucked up.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:42 schreef Captainp00face het volgende:
Ja al gedaan, dan krijg ik twee nieuwe en dan zegt 'ie het zelfde.
Echt he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 01:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat leven er toch veel pittige kapsels in Nederland, 't is toch niet te geleuven.
Gisterenavond kwam ik een profiel tegen met de tekst: "Ik wil kinderen, dus ik blijf tinderen"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom de meeste vrouwen op Tinder zitten. Ik vroeg het gister aan een meisje en die hoopte er haar ware liefde te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |