You snooze, you lose! De kleertjes zijn besteldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oooooh, dan is het goed. Zijn er nog andere manieren om je de kast op te krijgen? Ik heb niets te doen vanavond.
Nohhh, ik vroeg het zo lief in het vorige deel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:43 schreef Limone het volgende:
[..]
You snooze, you lose! De kleertjes zijn besteld
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Mabawa. het volgende:
Oh lekker snugger. Morgenochtend komt de kraamzorg en dat realiseer ik me net pas. Of nja... mn agenda vertelde het me
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nohhh, ik vroeg het zo lief in het vorige deel.
En het geboortekaartje.. Is dat nou ein-de-lijk al eens klaar?
Ja het lukte niet eerder. Het is best een troep hier en de plinten zijn al helemaal niet schoonquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.
Heb je de plinten al schoon?
En heb je koekjes gebakken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:03 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Voor de intake? Morgen pas? Mijne was al een week of 4 geleden.
Heb je de plinten al schoon?
Ach, en nu met je verlof heb je daar nog ruuiiiiiim de tijd voor. Behalve als je ineens veel eerder bevalt. Dat kan natuurlijk ook zo maar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Limone het volgende:
[..]Dat is het volgende puntje. Maar... het zit in mijn hoofd en is een vervolg op onze trouwkaart.
Nee, ik bedoelde Mabawa. Voor de kraamhulp. Schone plinten en verse koekjes, dat willen zequote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:13 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ach, en nu met je verlof heb je daar nog ruuiiiiiim de tijd voor. Behalve als je ineens veel eerder bevalt. Dat kan natuurlijk ook zo maar.![]()
--
En koekjes bakken? Ik? Ik ben een regelrechte keukenramp. Levensgevaarlijk.
Ik denk dat je beter maar gewoon kunt doen alsof je niet thuis bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja het lukte niet eerder. Het is best een troep hier en de plinten zijn al helemaal niet schoonIk zal haar afleiden als ze naar beneden kijkt.
Jup, zie m'n editquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:16 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde Mabawa. Voor de kraamhulp. Schone plinten en verse koekjes, dat willen ze![]()
Deadline voor het kaartje is dinsdag. Dan komen ook de kleertjes binnen. Ruim de tijd
Ohja.. klossen/kratten... zucht
Eerlijk zullen we alles delen? Die wil ik nu ook.. En een Big Tasty, want die kwam net op TV voorbij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:18 schreef Mabawa. het volgende:
Alleen maar thee in dit huisEn koekjes bakken kan ik niet maar ik heb de heerlijke triple chocolat cookies van appie
Ik mag dan een walvis zijn, maar mijn ninjamoves doen het nog. Ha!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Limone het volgende:
Jamaar.. jij editte terwijl ik aan het reageren wasSuperninjaedit
![]()
![]()
Een hoogslaper voor Skippy. Een paar extra klossen voor het maken van een trappetje
Heb je alle sites in het geboortekaartjestopic al doorgekeken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:29 schreef Bolletje... het volgende:
Over kaartjes gesproken, wij zoeken een stoere kaart voor Joop. Tig sites af geweest, maar word gek van de uiltjes, Bambies en autootjes. Iemand nog leuke stoere tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |