twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:50:20OPSTELLING PSV tegen Dinamo Zagreb: Tyton; Willems, Hendrix, Bruma, Arias, Maher, Toivonen, Schaars; Depay, Locadia en Jozefzoon. #dinpsv reageer retweet
twitter:PSV twitterde op donderdag 24-10-2013 om 19:51:32WISSELSPELERS PSV: Bertrams, Zanka, Matavz, Narsingh, Brenet, Hiljemark en Tamata. Niet in wedstrijdselectie: Van Leer, Van Ooijen. #dinpsv reageer retweet
Nesquick erdoor roeren en smullen maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alcohol houdende paarden melk?
Je kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk is hij te vroeg hoofdtrainer geworden van PSV. Hij had nog beter een jaartje assistent kunnen blijven. Maar goed, ik zou ook niet weten wie het dan anders zou moeten worden. Toevallig heeft Cocu wel het geluk dat hij begint in een competitiejaar waarbij alle andere topclubs zo enorm verzwakt zijn dat hij toch nog kampioen kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:51 schreef opperkleurder het volgende:
Hopen op straks een paar mooie cliches van Cocu
Cocu is gewoon ongeschikt als trainer.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen, eigenlijk is hij te vroeg hoofdtrainer geworden van PSV. Hij had nog beter een jaartje assistent kunnen blijven. Maar goed, ik zou ook niet weten wie het dan anders zou moeten worden. Toevallig heeft Cocu wel het geluk dat hij begint in een competitiejaar waarbij alle andere topclubs zo enorm verzwakt zijn dat hij toch nog kampioen kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Een goed paard is nog geen goede ruiter inderdaad, behalve in Kazachstan dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Cocu is gewoon ongeschikt als trainer.
ja, zijn vrouwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:07 schreef Shreyas het volgende:
Kan Johan niet iemand inhuren die dat doet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |