SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Is me niet opgevallen.quote:
De stemmen van VI.nl telden niet mee bij de verkiezingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Of ben ik nu in de war met een andere lijst?
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Speel je tegen The Kid ofzoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met mijn MLS bronzes moet ik nu tegen een Engelse BSG met Rooney als enige gold.. voor de rest dus veel bronzes en een paar silvers. En nu laat hij Ibarbo in het begin invallen.
Ongetwijfeld een andere lijst ja, op deze lijst (waar het TOTY van EA op gebaseerd is) mogen alleen profs stemmen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://en.toty.uefa.com/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
Link?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik moest lachen om Samson. Ging waarschijnlijk niet eens bewust.![]()
Heb je mijn laatste column al gelezen? [ afbeelding ] Of vond je 'm te lang?
Dat denk ik niet want dan had ik wel verloren. Ik won 1-2 door een rebound van Brown in de 89e minuutquote:
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.quote:
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is dan ook niet verplicht.
wel een aanrader als je fan bent van de #lindgrenstylequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.
De Patricia Paay vergelijking een beetje #goedkoop scoren. De rol van het nietige Luxemburg een verrassende wending, maar toen was het weer opeens snel afgelopen
Verder leest het lekker weg. Voor mij persoonlijk is het niet te lang, als fan van je schrijfstijl zijnde
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht een vergelijking met iets dat snel stijgt. Aangezien mijn moeder () deze column ook leest vond ik die vergelijking wat meer passend dan 'mijn boomlange bloedpener bij het aangezicht van een met weinig kledij omhangen Kate Upton.'
Dan had je internet ff een time-out ofzo en dan laadt hij veel van die dingen niet. Even refreshen.quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste potje met 41212(2) BPL team. Eerste helft 0-3, 3x Kevin
Gaat niet lang duren voor hij in de basis staatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef wonton het volgende:
Even Eddie Johnson voor de bank halen.
Cech is konkogoed, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren voor hij in de basis staat
Een formatie met 2 spitsen denk ik. Lekker zweten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor formatie is handig als je niet kan aanvallen?. Ik krijg niet echt fatsoenlijke kansen. Verdedigen gaat nog wel aardig, maar in de aanval gaat het vaak fout. Ik raak snel de bal kwijt door een verkeerde pass, slechte aanname of ik loop me weer eens vast. Ik merk dat ik met IF Lukaku amper wat kan uitrichten (ook crosses komen bijna niet aan). Ik snap het niet want het is echt wel een beest.
Ik heb nu al 4-3-3 (2) en (4/5 (iig CAM en 2x CM) geprobeerd, waarbij de 4-3-3 (2) het beste liep. Dat was met IF Pelle. Daar wilde ik ook teveel mee lopen.
Nu heb ik een 4-2-3-1 (2) met IF Lukaku en Suarez erachter. Ze scoren vaak wel, maar dan is het te laat. Ik heb niet meer het gevoel dat ik ruim kan winnen. Tegen elk konko team heb ik het veel te lastig. Aannames stroperig en geen uitgespeelde kansen krijgen. Steekpasses komen ook al vaak niet aan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cech is konkogoed, bedankt voor de tip
5221.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor formatie is handig als je niet kan aanvallen?. Ik krijg niet echt fatsoenlijke kansen. Verdedigen gaat nog wel aardig, maar in de aanval gaat het vaak fout. Ik raak snel de bal kwijt door een verkeerde pass, slechte aanname of ik loop me weer eens vast. Ik merk dat ik met IF Lukaku amper wat kan uitrichten (ook crosses komen bijna niet aan). Ik snap het niet want het is echt wel een beest.
Ik heb nu al 4-3-3 (2) en (4/5 (iig CAM en 2x CM) geprobeerd, waarbij de 4-3-3 (2) het beste liep. Dat was met IF Pelle. Daar wilde ik ook teveel mee lopen.
Nu heb ik een 4-2-3-1 (2) met IF Lukaku en Suarez erachter. Ze scoren vaak wel, maar dan is het te laat. Ik heb niet meer het gevoel dat ik ruim kan winnen. Tegen elk konko team heb ik het veel te lastig. Aannames stroperig en geen uitgespeelde kansen krijgen. Steekpasses komen ook al vaak niet aan.
Ik ga geen 5 at the back spelen. Verdedigen is het probleem nog niet.quote:
Ja welke dan? 4-1-2-1-2? 3-5-2? 4-4-2 of (2)?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een formatie met 2 spitsen denk ik. Lekker zweten.
ik heb 1 potje 41212 gespeeld en dat beviel welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 at the back spelen. Verdedigen is het probleem nog niet.
[..]
Ja welke dan? 4-1-2-1-2? 3-5-2? 4-4-2 of (2)?
Merk ook vaak dat ik totaal geen aansluiting heb op mijn vleugels.
Het ligt erg aan je eigen speelstijl natuurlijk, ik vind het vaak het makkelijkst om via de vleugels te gaan omdat daar wat meer ruimte ligt. Voor jou werkt het blijkbaar niet dus dan zou ik voor een 41212 gaan en dan wat meer 1-2'tjes met je spitsen doen. Sowieso is Benteke veel beter dan Lukaku die ik ook maar matig vond. Zoek gewoon 1 snelle spits en 1 spits die goed kan koppen en nog 80 pace heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Ja, lekker doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Of moet ik silvers/bronze gaan spelen omdat dat makkelijker is? Doen meer mensen hier. Zie DS2. Die bronze tegenstanders zijn allemaal poep
Goede vleugelspelers en succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ligt erg aan je eigen speelstijl natuurlijk, ik vind het vaak het makkelijkst om via de vleugels te gaan omdat daar wat meer ruimte ligt. Voor jou werkt het blijkbaar niet dus dan zou ik voor een 41212 gaan en dan wat meer 1-2'tjes met je spitsen doen. Sowieso is Benteke veel beter dan Lukaku die ik ook maar matig vond. Zoek gewoon 1 snelle spits en 1 spits die goed kan koppen en nog 80 pace heeft.
Een-tweetje opzetten en bal afhouden totdat je de speler die gestuurd hebt, daarna passen als hij bijna langs het mannetje isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 at the back spelen. Verdedigen is het probleem nog niet.
[..]
Ja welke dan? 4-1-2-1-2? 3-5-2? 4-4-2 of (2)?
Merk ook vaak dat ik totaal geen aansluiting heb op mijn vleugels.
Niveau in cups en single matches ligt veel lager dan de hogere divisies, maar als je in div 8 al op degradatie staat dan zal het qua niveauverschil wel meevallenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Of moet ik silvers/bronze gaan spelen omdat dat makkelijker is? Doen meer mensen hier. Zie DS2. Die bronze tegenstanders zijn allemaal poep
Divisie 10 was eenvoudig. Geen verlies geleden. 9 ging ook vrij eenvoudig en daarna wat cups gespeeld. Daar won ik het meeste wel in, maar strand ik dan in de halve of de finale.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niveau in cups en single matches ligt veel lager dan de hogere divisies, maar als je in div 8 al op degradatie staat dan zal het qua niveauverschil wel meevallen
Tof idee wel. Paar jaar geleden had je ook zo'n fake programma, maar dan was er maar 1 kerel die echt was en de rest eromheen acteurs/actrices.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Fuszy het volgende:
Kan iemand een goed team voor mij maken 4-1-2-1-2? Waarmee elke idioot wel uit de voeten kan. Hybrid het liefst, maar als dat te lastig wordt allemaal mag je vanalles verzinnen
Budget 200k.
Kusjes voor de winnaar41212(2) zal ff mijn teams posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net twee goals buiten de 16 en toen ragequit. Rossi en Guarin. Echt een gruwelijk middenveld.![]()
hij loopquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef Djeetje het volgende:
Begin januari word toch altijd TOTY bekend gemaakt ?
als je xbox kortsluiting maakt is er iets niet goed hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond 1-2 voor en ineens viel de stroom uit bij ons thuis.. blijkbaar kortsluiting door de Xbox. Het team van mijn tegenstander was echt belachelijk en hij deed bijna alleen maar LB+Y[ afbeelding ] Single matches is nu dus ook al niet meer leuk
Maar 3 spelers onder de 90 pacequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik stond 1-2 voor en ineens viel de stroom uit bij ons thuis.. blijkbaar kortsluiting door de Xbox. Het team van mijn tegenstander was echt belachelijk en hij deed bijna alleen maar LB+Y[ afbeelding ] Single matches is nu dus ook al niet meer leuk
Echt geniale tip. Speelt tot nu toe chillquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef wonton het volgende:
Leuk om te zien dat nu iedereen ook met 41212 (2) aan de slag gaat
Tsja jij dacht dat mensen bij silver en brons geen pace gebruiken, sterker nog daar is het nog erger omdat ze verder niets kunnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zijn nou de verschillen met 4-3-1-2?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Echt geniale tip. Speelt tot nu toe chill
Lijkt me echt zo kut spelen dat 4-1-2-1-2 (2), maar misschien ligt het aan mij. Ik ben gewend om met buitenspelers te spelen en wat snelheid daar vanaf. Dat zie ik bij jou dan niet. Ja in de spits welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
41212(2) zal ff mijn teams posten.
[ afbeelding ]
Net twee goals buiten de 16 en toen ragequit. Rossi en Guarin. Echt een gruwelijk middenveld.
[ afbeelding ]
Maar dan kan je het niet zo'n schijtlollige namen geven als Borussia Teethquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
Tegen iemand met full borussia dortmund, ga dan h2h spelen
Je kan beter wat spelers noemen anders hebben weinig mensen zin om iets te maken aangezien er zoveeeeeeeeeeeeeeeel opties zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo kut spelen dat 4-1-2-1-2 (2), maar misschien ligt het aan mij. Ik ben gewend om met buitenspelers te spelen en wat snelheid daar vanaf. Dat zie ik bij jou dan niet. Ja in de spits wel
Daardoor weet ik het nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je kan beter wat spelers noemen anders hebben weinig mensen zin om iets te maken aangezien er zoveeeeeeeeeeeeeeeel opties zijn.
Ik speelde hem helemaal weg met mijn bronzes.. jij kan misschien niks met bronzes en silvers maar ik wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja jij dacht dat mensen bij silver en brons geen pace gebruiken, sterker nog daar is het nog erger omdat ze verder niets kunnen
ja jij schijnt de koning FIFA zonder rt te zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde hem helemaal weg met mijn bronzes.. jij kan misschien niks met bronzes en silvers maar ik wel.
Tsja je moet toch wel wat fatsoenlijke spelers hebben die je irl tof vindtquote:
Niet met 4312 gespeeldquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wat zijn nou de verschillen met 4-3-1-2?
Dingen zo over de huidige ep wel graag in spoilertagsquote:
Jouw standaard posticon is niet altijd even handigquote:
was al uitgelekt dat hans eruit gaat hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dingen zo over de huidige ep wel graag in spoilertags
Ja dat gevoel had ik eerst ook maar met Wilshere en Ramires heb je echt meer dan genoeg pacequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo kut spelen dat 4-1-2-1-2 (2), maar misschien ligt het aan mij. Ik ben gewend om met buitenspelers te spelen en wat snelheid daar vanaf. Dat zie ik bij jou dan niet. Ja in de spits wel
Je probeert weer goedkoop te scorenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja jij schijnt de koning FIFA zonder rt te zijn
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dingen zo over de huidige ep wel graag in spoilertags
haal een goede rechtsback danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:32 schreef YellowBlacks het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste FUT team.
haten op janmaatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal een goede rechtsback dan
IF Ibra is wel goed jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand Ibra al geprobeerd? Beter dan RVP?
Wie raad je mij aan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haal een goede rechtsback dan
Van Rhijn (of Vd Wiel)quote:
Ben niet zo'n fan van van rhijn. Zoveel goeie RB's heeft nederland niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
haten op janmaat
beste rb van nederland
toekomstig beste rb ter wereld
van rhijn
iedereen zolang het maar niet Janmaat isquote:
Ligeon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:03 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Van Rhijn haal ik echt niet. vd Wiel zou kunnen.
Ik dacht dat je zo'n hekel had aan het legioen.quote:
Met zijn verneukte workrates.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dan neem ik nog liever Janmaat.
Dan moet je dat maar doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Dan neem ik nog liever Janmaat.
Idd, matige afronden wel (weer).quote:
Veld is wel primaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Idd, matige afronden wel (weer).
Die Simunic trouwens..zo obvious shirtje trekken in deze situatie..hoe dom ben je dan. Echt een actie die je van Vd Hoorn zou verwachten, niet iemand die al 20 jaar prof is ofzo
Hoe spelen beide teams?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
41212(2) zal ff mijn teams posten.
[ afbeelding ]
Net twee goals buiten de 16 en toen ragequit. Rossi en Guarin. Echt een gruwelijk middenveld.
[ afbeelding ]
BPL 3-0-0. Serie A 1-0-1. Serie A mis ik voorin een spits met high attacking work rates denk ik, kan ook net dat potje zijn geweest. En Constant vind ik niet echt super. BPL is echt prima, weinig op aan te merken eigenlijkquote:
Misschien moet je dan maar een Italiaan daar op LCM zetten en dan die Italiaan uit Russian League.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BPL 3-0-0. Serie A 1-0-1. Serie A mis ik voorin een spits met high attacking work rates denk ik, kan ook net dat potje zijn geweest. En Constant vind ik niet echt super. BPL is echt prima, weinig op aan te merken eigenlijk
Ja of Hernanes LCM en Juan Jesus LCB en Marcelo..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar een Italiaan daar op LCM zetten en dan die Italiaan uit Russian League.
Joh PSV is slecht. RKC met billenknijpen gewonnen, Groningen verloren. Bakken er echt niks vanquote:
Ze hebben geen slecht team, maar kutcoach altijd en het bestuur is verrot en corrupt.quote:
Ben net ook bezig met een Serie A team, omdat ik Marchisio gebruik ga ik voor Criscito die ik erg fijn vind. Voorin maar eens gaan puzzelenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
BPL 3-0-0. Serie A 1-0-1. Serie A mis ik voorin een spits met high attacking work rates denk ik, kan ook net dat potje zijn geweest. En Constant vind ik niet echt super. BPL is echt prima, weinig op aan te merken eigenlijk
Beter scoren ze wat punten voor de ranglijstquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Joh PSV is slecht. RKC met billenknijpen gewonnen, Groningen verloren. Bakken er echt niks van
je verwacht het niet in kroatiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze hebben geen slecht team, maar kutcoach altijd en het bestuur is verrot en corrupt.
http://www.gomezbutton.it/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[ afbeelding ]
Voorin misschien als spitsen Di Natale + een andere vogel en daarachter Tevez?
jammer dat ik op lacazette to score heb ingezetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Lyon en Kiev hebben al gewonnen. Nu moeten alleen Fiorentina en Frankfurt nog winnen en er moeten nog 2 goals worden gemaakt bij Kazan-Wigan
Ja dat zijn altijd van die kuttegenvallers die van te voren makkelijk te voorspellen lijken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat ik op lacazette to score heb ingezet
ik ga ook alleen maar af op wat iemand hier zeiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja dat zijn altijd van die kuttegenvallers die van te voren makkelijk te voorspellen lijken.
Kazan-Wigan nu 1-1
Ik vroeg aan BDIL welke ik moest schrappen, hij dacht Valencia. Die staan nu met 4-0 voorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ga ook alleen maar af op wat iemand hier zeiniet moeten doen tenzij het iwan is
Ligt volgens mij niet aan EAquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
achterlijk trouwens dat EA nog steeds niet die scroll bug heeft gefixt in chrome
St Gallen deed het goed tegen Swansea. Tevens heb je nog niet verlorenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vroeg aan BDIL welke ik moest schrappen, hij dacht Valencia. Die staan nu met 4-0 voor
Kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
St Gallen deed het goed tegen Swansea. Tevens heb je nog niet verloren
netjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je geen miskoop aan hebben toch?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:47 schreef DutchSL het volgende:
Ik was gewoon in slaap gevallen ergens in de 1e helft en word nu pas wakkerniets gemist zo te zien
Waren genoeg kansenquote:
geen packopening voor jouquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Teringrussen van Rubin Kazan gaan met zijn allen verdedigen zodat er niet meer wordt gescoord en ik mijn bet op het nippertje niet win.
Op andere velden wel jaquote:
Eerder een potentiële jimmy uit south parkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
en bleek je een potentiele Jimmy hendrix?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eerder een potentiële jimmy uit south park
70 keer rating geloof ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef FCsuarez het volgende:
discard value voor silver IFs ? iemand die het weet ?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
en bleek je een potentiele Jimmy hendrix?
quote:
ah 70 thanxquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
70 keer rating geloof ik
of 74
Omdat jij nog slechter bent dan ik ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:55 schreef Djeetje het volgende:
Waarom kan Eder bij andere tering OP zijn en bij mij niet ?
Dan ben ik echt slecht jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:55 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Omdat jij nog slechter bent dan ik ben.
Net begonnen met gitaar?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]![]()
Nee zonder dollen. Het ging wel prima voor mijn niveau. Moet nu even kijken wat ik verder doe. Wil wel graag verder met les, maar het is ook nog best duur. Kan het overigens wel betalen dus dat is het probleem niet.
I.i.g. lekker veel rode kaarten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Waar heb ik net naar gekeken..Hopelijk zijn de samenvattingen van die andere wedstrijden de moeite wel waard.
HA-HAquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:48 schreef Ajacied7 het volgende:
Teringrussen van Rubin Kazan gaan met zijn allen verdedigen zodat er niet meer wordt gescoord en ik mijn bet op het nippertje niet win.
Ja ik heb hem al ruim een jaar, maar ik kom niet echt verder. Ik ken wel wat akkoorden maar een samenhang lukt niet echt. Ik speel soms 3x per week een half uur en daarna 2 weken niet bijvoorbeeld. Die vastigheid mis ik wel en al wil ik hem elke dag wel oppakken het lukt me niet. Probeer het dan via deze weg te doen en dan moet je wel wat meer oefenenquote:
Olympique lyon gelukkig welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
PSV kan niet eens winnen van de knipoogkroaten
Coolquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al ruim een jaar, maar ik kom niet echt verder. Ik ken wel wat akkoorden maar een samenhang lukt niet echt. Ik speel soms 3x per week een half uur en daarna 2 weken niet bijvoorbeeld. Die vastigheid mis ik wel en al wil ik hem elke dag wel oppakken het lukt me niet. Probeer het dan via deze weg te doen en dan moet je wel wat meer oefenen
zo is het altijd het positieve er van inzienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:01 schreef DutchSL het volgende:
PSV en AZ pakken tenminste punten deze week
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
CoolHet is wel belangrijk om vaak wat te spelen om de feeling te krijgen..
Wat voor gitaar heb jij?
Ik heb vorige maand een nieuwe Gibson SG gekocht
Dan is AZ ook beter dan Ajax.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb AZ niet gezien maar was dat nog wat? Overigens won Shakhter van Celtic met 2-0 en AZ deed het beter dus AZ is beter dan Celtic (zo zou Verbeek het zeggen)
Wel beter dat je begint op een akoestische want als ik daar op moet spelen nu krijg ik pijn in me klauwenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ja sowieso. Alleen het is zo eenvoudig om hem te laten staan, terwijl je helemaal niet lang bezig hoeft te zijn met dat ding.
Vet dat je ook een gitaar hebt! Ik heb een Phoenix bladiebla. Een sem-akoestische staalsnarige gitaar. Klinkt best prima (al kan ik niet spelen) en wil als ik wat beter kan spelen wel uitbreiden naar elektrisch en een wat betere akoestische kopen. Alleen dat is nog ver weg
Utrecht heeft nog 1x een gelijkspel gepakt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
Waarom heeft Feyenoord 0 punten. Krijg je niks voor het deelnemen? Zelfs Utrecht heeft punten gehad terwijl ze een ronde eerder er al uit lagen.
Qua gitaarles? Ik heb vandaag een proefles genomen en beslis deze week denk ik of ik er mee door wil gaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel beter dat je begint op een akoestische want als ik daar op moet spelen nu krijg ik pijn in me klauwen
Hoelang ben je al bezig dan?
Gelijkspel + verlies > 2x verliezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:11 schreef Fuszy het volgende:
Waarom heeft Feyenoord 0 punten. Krijg je niks voor het deelnemen? Zelfs Utrecht heeft punten gehad terwijl ze een ronde eerder er al uit lagen.
Ja dat snap ik, maar die hebben dat toch twee rondes eerder gedaan? Waarom hebben die dan meer punten dan een Feyenoord, die het lastiger hadden in een latere ronde?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utrecht heeft nog 1x een gelijkspel gepakt.
O echt net begonnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Qua gitaarles? Ik heb vandaag een proefles genomen en beslis deze week denk ik of ik er mee door wil gaan
Utrecht krijgt gewoon punten omdat ze een gelijkspel pakken. Feyenoord verliest 2x en dan krijg je helemaal niets..Ronde maakt verder niet uit. Als je een ronde doorkomt krijg je daar ook punten voor, maar niet als je zo instroomt natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar die hebben dat toch twee rondes eerder gedaan? Waarom hebben die dan meer punten dan een Feyenoord, die het lastiger hadden in een latere ronde?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O echt net begonnencool!
Ik hoor wel wanneer je een eigen interpretatie van Eruption op youtube zet
Oh ik snap het al.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Utrecht krijgt gewoon punten omdat ze een gelijkspel pakken. Feyenoord verliest 2x en dan krijg je helemaal niets..Ronde maakt verder niet uit. Als je een ronde doorkomt krijg je daar ook punten voor, maar niet als je zo instroomt natuurlijk.
Kan jij dat spelen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
O echt net begonnencool!
Ik hoor wel wanneer je een eigen interpretatie van Eruption op youtube zet
Neequote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
Martinez
blijven staan als de bal naar hem toe komt en daar uit komt de 3-3 in de 89e min voor hem
Heerlijk als spelers niet reageren
29 oktober Jay-Zquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
3 november #alterbridgenation
fucking veel zin in
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Neezo goed ben ik jammer genoeg niet.
Kan wel smells like teen spirit spelen
Waar is dat concert?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
fucking veel zin in
wel gratis Jay-Z tochquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
29 oktober Jay-Z![]()
31 oktober Biffy Clyro
en dat was het
Alter bridge is ook wel tof man.
Ventje zit gemiddeld op 89 klaagposts per dag heb ik net uitgerekendquote:
Ja gratis inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel gratis Jay-Z tochniet mijn muziek maar lijkt me wel tof om een keer mee te maken
12 maart #Bastillequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Dudeweiser het volgende:
fucking veel zin in
serieusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja gratis inderdaad. Gewoon aan alles meedoen wat je tegenkomt. Dan win je vanzelf wel een keer wat. Al een paar keer concertkaarten gewonnen, bioscoopbonnen. Een mountainbike en nog wel wat zooi
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja gratis inderdaad. Gewoon aan alles meedoen wat je tegenkomt. Dan win je vanzelf wel een keer wat. Al een paar keer concertkaarten gewonnen, bioscoopbonnen. Een mountainbike en nog wel wat zooi
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
serieusDat is best wel vet alleen te lui om overal gegevens in te vullen
haha dat is waar dat heb ik ook overal zo'n beetjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]Op een gegeven moment staat dat gewoon als automatisch aanvullen in chrome
Je maakt het de NSA ook niet moeilijk hequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]Op een gegeven moment staat dat gewoon als automatisch aanvullen in chrome
Van mij hoeft dat NSA enz niet. Ik geef het zo ook wel afquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je maakt het de NSA ook niet moeilijk he
hilarisch dan ben je er vaker geweest dan ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat grappig, daar ben ik zaterdag nog langsgelopen.
Ja die is erquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er geen website waar ik pokemon rood of blauw in de browser kan spelen?
Ik heb het album nu ook op mijn mobiel gezet.. in de auto naar Amsterdam luisterde ik die nummersquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hilarisch dan ben je er vaker geweest dan ik.
Fortress wordt echt steeds beter naarmate je er meer naar luistert
Hmmm op die site zat ik volgens mij net, maar kreeg hem niet aan de praat. Nog een keer proberen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is er
http://www.playr.org/games
met savegame ondersteuning
Geel > rood/blauwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is er geen website waar ik pokemon rood of blauw in de browser kan spelen?
lekker op repeatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het album nu ook op mijn mobiel gezet.. in de auto naar Amsterdam luisterde ik die nummers
Werkt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is er
Krijg hem hier toch echt niet aan de praat... bij jou doet hij het wel?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is er
Of 2 langzame omdat je er toch 2 hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Fuszy het volgende:
Als je 4-1-2-1-2 (2) gaat spelen, is het dan aan te raden om twee snelle spitsen te hebben? Aangezien je toch geen vleugelspelers hebt.
Mmm. Alleen normaal zou je twee vleugelspelers hebben die redelijk snel zijn. Dan kan je met een 1 spitsensysteem wel een aanspeelpunt hebben en nog een behendige CAM die er overheen komt. Alleen als je geen vleugelspelers hebt dan komen er volgens mij veel minder voorzetten, dus een trage/sterke spits is dan minder noodzakelijk is mijn gedachte. Kan het mis hebbenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Of 2 langzame omdat je er toch 2 hebt.
Eto'o is een fucking baas. Aguero is wat verfijnder maar minder geschikt voor FUT 14 en ook erg duurquote:
Thad had in beide teams 2 pacehoeren in ieder geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mmm. Alleen normaal zou je twee vleugelspelers hebben die redelijk snel zijn. Dan kan je met een 1 spitsensysteem wel een aanspeelpunt hebben en nog een behendige CAM die er overheen komt. Alleen als je geen vleugelspelers hebt dan komen er volgens mij veel minder voorzetten, dus een trage/sterke spits is dan minder noodzakelijk is mijn gedachte. Kan het mis hebben
Als ik 4222 speel dan heb ik het liefst 1 spits met minstens +-85 pace en de andere 78+. Vaak heb ik wel wat snellere CAMs op de combinatie aan te gaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mmm. Alleen normaal zou je twee vleugelspelers hebben die redelijk snel zijn. Dan kan je met een 1 spitsensysteem wel een aanspeelpunt hebben en nog een behendige CAM die er overheen komt. Alleen als je geen vleugelspelers hebt dan komen er volgens mij veel minder voorzetten, dus een trage/sterke spits is dan minder noodzakelijk is mijn gedachte. Kan het mis hebben
Jay Z is fucking bruut heb hem vorig jaar ook live gezienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
29 oktober Jay-Z![]()
31 oktober Biffy Clyro
en dat was het
Alter bridge is ook wel tof man.
Ik heb er van de week nog op gespeeld.quote:
Als je niet goed bent is pace altijd de oplossing.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Fuszy het volgende:
Als je 4-1-2-1-2 (2) gaat spelen, is het dan aan te raden om twee snelle spitsen te hebben? Aangezien je toch geen vleugelspelers hebt.
Gewoon rond de 80 pace is zeker niet te langzaam.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef Fuszy het volgende:
Ja maar die heb je niet in die formatiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon rond de 80 pace is zeker niet te langzaam.
Wingers komen er ook vaak zat overheen.
Ja hoor. Je bent slecht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me hier uitleggen waarom ik op eens alles verlies met 3-0 en ik nu degradeer naar divisie 4 van uit divisie 1 ?
Als jij mij kan uitleggen waarom ik konko slecht ben wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Kan iemand me hier uitleggen waarom ik op eens alles verlies met 3-0 en ik nu degradeer naar divisie 4 van uit divisie 1 ?
LM/RM dan, die komen er vaak zat overheen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja maar die heb je niet in die formatie
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
Godverdomme. wil ik 1 nachtje pokemon spelen krijgen we dit gezeik. WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD?!?!?!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb er van de week nog op gespeeld.
Volgens mij hebben ze problemen:
[ afbeelding ]
Download je toch een emulatorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Godverdomme. wil ik 1 nachtje pokemon spelen krijgen we dit gezeik. WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD?!?!?!
Hier mattie:quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Godverdomme. wil ik 1 nachtje pokemon spelen krijgen we dit gezeik. WAAR GAAT HET HEEN MET DE WERELD?!?!?!
Heerlijke game ja. In 1 middag de volledige walkthrough doorgegaan.quote:
ja je hebt het erg druk iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijke game ja. In 1 middag de volledige walkthrough doorgegaan.Had 'm eigenlijk wel willen spelen.
Vorige week.quote:
in 1 middag dafuqquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heerlijke game ja. In 1 middag de volledige walkthrough doorgegaan.Had 'm eigenlijk wel willen spelen.
quote:
Daar worden ze hier inderdaad niet blij van...quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier mattie:
http://www.vizzed.com/pla(...)oy%20Java%20Emulator
Ik zou liever met Nasri of Menez op centrale CAM spelen dan Schwalbuena eigenlijkquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou liever met Nasri of Menez op centrale CAM spelen dan Schwalbuena eigenlijk
Ik heb IF Valbuena gehad in 4-2-3-1 als wide CAM en merkte geen verschil met zijn NIF, daarna gehad in 4-3-3 (4) op CAM en beviel totaal niet, te klein, te zwak, die weak foot idd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stats
Hij is wel klein en maar 3* WF dat wel
Midget met 33 strength..kan de rest nog zo goed zijn, maar meestal werkt dat niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die stats
Hij is wel klein en maar 3* WF dat wel
oke we kunnen wel smoove quotes op gaan noemen de hele tijd maar daar heb ik geen zin in. Tof spelquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oke we kunnen wel smoove quotes op gaan noemen de hele tijd maar daar heb ik geen zin in. Tof spel
Een meisje heeft jou als inspiratiebron voor een halloweenkostuum:quote:
Had 'm al gezien, maar de link met mijn UI niet gemaakt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een meisje heeft jou als inspiratiebron voor een halloweenkostuum:
http://www.flabber.nl/lin(...)en-outfit-ooit-16835
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Nog 9 shadows te gaan, de rest is verkocht voor 4k. Vandaag 10 verkocht ofzoja uhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
200cquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Nog 9 shadows te gaan, de rest is verkocht voor 4k. Vandaag 10 verkocht ofzoik had er vandaag 3 voor 4.5k verkocht.Op de ps3. Snap dat alleen niet want ze zijn ook voor 2k op te pikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |