SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Is me niet opgevallen.quote:
De stemmen van VI.nl telden niet mee bij de verkiezingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Of ben ik nu in de war met een andere lijst?
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Speel je tegen The Kid ofzoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met mijn MLS bronzes moet ik nu tegen een Engelse BSG met Rooney als enige gold.. voor de rest dus veel bronzes en een paar silvers. En nu laat hij Ibarbo in het begin invallen.
Ongetwijfeld een andere lijst ja, op deze lijst (waar het TOTY van EA op gebaseerd is) mogen alleen profs stemmen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://en.toty.uefa.com/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
Link?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik moest lachen om Samson. Ging waarschijnlijk niet eens bewust.![]()
Heb je mijn laatste column al gelezen? [ afbeelding ] Of vond je 'm te lang?
Dat denk ik niet want dan had ik wel verloren. Ik won 1-2 door een rebound van Brown in de 89e minuutquote:
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.quote:
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is dan ook niet verplicht.
wel een aanrader als je fan bent van de #lindgrenstylequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.
De Patricia Paay vergelijking een beetje #goedkoop scoren. De rol van het nietige Luxemburg een verrassende wending, maar toen was het weer opeens snel afgelopen
Verder leest het lekker weg. Voor mij persoonlijk is het niet te lang, als fan van je schrijfstijl zijnde
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zocht een vergelijking met iets dat snel stijgt. Aangezien mijn moeder () deze column ook leest vond ik die vergelijking wat meer passend dan 'mijn boomlange bloedpener bij het aangezicht van een met weinig kledij omhangen Kate Upton.'
Dan had je internet ff een time-out ofzo en dan laadt hij veel van die dingen niet. Even refreshen.quote:
graag gedaanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste potje met 41212(2) BPL team. Eerste helft 0-3, 3x Kevin
Gaat niet lang duren voor hij in de basis staatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef wonton het volgende:
Even Eddie Johnson voor de bank halen.
Cech is konkogoed, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet lang duren voor hij in de basis staat
Een formatie met 2 spitsen denk ik. Lekker zweten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor formatie is handig als je niet kan aanvallen?. Ik krijg niet echt fatsoenlijke kansen. Verdedigen gaat nog wel aardig, maar in de aanval gaat het vaak fout. Ik raak snel de bal kwijt door een verkeerde pass, slechte aanname of ik loop me weer eens vast. Ik merk dat ik met IF Lukaku amper wat kan uitrichten (ook crosses komen bijna niet aan). Ik snap het niet want het is echt wel een beest.
Ik heb nu al 4-3-3 (2) en (4/5 (iig CAM en 2x CM) geprobeerd, waarbij de 4-3-3 (2) het beste liep. Dat was met IF Pelle. Daar wilde ik ook teveel mee lopen.
Nu heb ik een 4-2-3-1 (2) met IF Lukaku en Suarez erachter. Ze scoren vaak wel, maar dan is het te laat. Ik heb niet meer het gevoel dat ik ruim kan winnen. Tegen elk konko team heb ik het veel te lastig. Aannames stroperig en geen uitgespeelde kansen krijgen. Steekpasses komen ook al vaak niet aan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Cech is konkogoed, bedankt voor de tip
5221.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Wat voor formatie is handig als je niet kan aanvallen?. Ik krijg niet echt fatsoenlijke kansen. Verdedigen gaat nog wel aardig, maar in de aanval gaat het vaak fout. Ik raak snel de bal kwijt door een verkeerde pass, slechte aanname of ik loop me weer eens vast. Ik merk dat ik met IF Lukaku amper wat kan uitrichten (ook crosses komen bijna niet aan). Ik snap het niet want het is echt wel een beest.
Ik heb nu al 4-3-3 (2) en (4/5 (iig CAM en 2x CM) geprobeerd, waarbij de 4-3-3 (2) het beste liep. Dat was met IF Pelle. Daar wilde ik ook teveel mee lopen.
Nu heb ik een 4-2-3-1 (2) met IF Lukaku en Suarez erachter. Ze scoren vaak wel, maar dan is het te laat. Ik heb niet meer het gevoel dat ik ruim kan winnen. Tegen elk konko team heb ik het veel te lastig. Aannames stroperig en geen uitgespeelde kansen krijgen. Steekpasses komen ook al vaak niet aan.
Ik ga geen 5 at the back spelen. Verdedigen is het probleem nog niet.quote:
Ja welke dan? 4-1-2-1-2? 3-5-2? 4-4-2 of (2)?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Een formatie met 2 spitsen denk ik. Lekker zweten.
ik heb 1 potje 41212 gespeeld en dat beviel welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ga geen 5 at the back spelen. Verdedigen is het probleem nog niet.
[..]
Ja welke dan? 4-1-2-1-2? 3-5-2? 4-4-2 of (2)?
Merk ook vaak dat ik totaal geen aansluiting heb op mijn vleugels.
Het ligt erg aan je eigen speelstijl natuurlijk, ik vind het vaak het makkelijkst om via de vleugels te gaan omdat daar wat meer ruimte ligt. Voor jou werkt het blijkbaar niet dus dan zou ik voor een 41212 gaan en dan wat meer 1-2'tjes met je spitsen doen. Sowieso is Benteke veel beter dan Lukaku die ik ook maar matig vond. Zoek gewoon 1 snelle spits en 1 spits die goed kan koppen en nog 80 pace heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Fuszy het volgende:
Ja, lekker doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Fuszy het volgende:
Of moet ik silvers/bronze gaan spelen omdat dat makkelijker is? Doen meer mensen hier. Zie DS2. Die bronze tegenstanders zijn allemaal poep
Goede vleugelspelers en succes gegarandeerd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het ligt erg aan je eigen speelstijl natuurlijk, ik vind het vaak het makkelijkst om via de vleugels te gaan omdat daar wat meer ruimte ligt. Voor jou werkt het blijkbaar niet dus dan zou ik voor een 41212 gaan en dan wat meer 1-2'tjes met je spitsen doen. Sowieso is Benteke veel beter dan Lukaku die ik ook maar matig vond. Zoek gewoon 1 snelle spits en 1 spits die goed kan koppen en nog 80 pace heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |