SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Is me niet opgevallen.quote:
De stemmen van VI.nl telden niet mee bij de verkiezingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Of ben ik nu in de war met een andere lijst?
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay! Maar ik meen me te herinneren dat ik vorig jaar ook heb gestemd (nee, ik ben geen profspeler)
Speel je tegen The Kid ofzoiets?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Met mijn MLS bronzes moet ik nu tegen een Engelse BSG met Rooney als enige gold.. voor de rest dus veel bronzes en een paar silvers. En nu laat hij Ibarbo in het begin invallen.
Ongetwijfeld een andere lijst ja, op deze lijst (waar het TOTY van EA op gebaseerd is) mogen alleen profs stemmen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
http://en.toty.uefa.com/quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stonden er namen als : Rutte, Samson en Wilders op dat lijstje? Dan ben je in de war met de tweede kamer verkiezingen waarschijnlijk.
Link?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik moest lachen om Samson. Ging waarschijnlijk niet eens bewust.![]()
Heb je mijn laatste column al gelezen? [ afbeelding ] Of vond je 'm te lang?
Dat denk ik niet want dan had ik wel verloren. Ik won 1-2 door een rebound van Brown in de 89e minuutquote:
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.quote:
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is dan ook niet verplicht.
wel een aanrader als je fan bent van de #lindgrenstylequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
haha nee ik heb al zoveel moeten lezen voor tentamens, dat is de reden, misschien morgen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst ook iets op facebook geschreven over de zwarte Piet-rel. Toevallig begon ik ook met de woorden lachen en huilen in 1 zin in het begin. Is inderdaad wel iets te lang.
De Patricia Paay vergelijking een beetje #goedkoop scoren. De rol van het nietige Luxemburg een verrassende wending, maar toen was het weer opeens snel afgelopen
Verder leest het lekker weg. Voor mij persoonlijk is het niet te lang, als fan van je schrijfstijl zijnde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |