Heyy, dan is mijn topic dus zodanig nuttig dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is.quote:
Ja, maak vaak hetzelfde mee, ze kijken, ze kijken nog eens en inderdaad, als jij dan kijkt dan negeren ze het, denk dat het iets van de aandacht willen wekken is ofzo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Heyy, dan is mijn topic dus zodanig nuttig dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is.
Nou het verschilt. Het zijn dan meestal de echt echt lekkere dames (in mijn optiek) waar ik echt zo geil als wat kan worden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, maak vaak hetzelfde mee, ze kijken, ze kijken nog eens en inderdaad, als jij dan kijkt dan negeren ze het, denk dat het iets van de aandacht willen wekken is ofzo?
Ik ga nooit naar een club hahah.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef Wolfs het volgende:
Als ze je aankijken moet je juist niet wegkijkenPsychologie 101.
En ze hebben wel interesse, maar niet na 1-2x aankijken. Soms heb je wel eens in een club dat een dame je soms 5-10x aankijkt, dat is wel een duidelijk teken. Op een station ligt dat natuurlijk wel anders.
Vertel eens meer dame!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kijk zoveel mensen/mannen aan...gaat mi ook niet om het aankijken zelf, maar om de manier waarop.
Altijd leuk, maar gepaard met een vriend onderin die duidelijk wil maken die er ook is, terwijl dat niet echt fijn is.quote:
Langer kijken kan ook hele andere dingen betekenen...'ik denk je te herkennen, maar weet het nog niet zeker', 'er hangt wat uit je neus en ik kijk daar graag naar', 'je ziet er apart uit, dat moet ik even goed in mij opnemen', 'ik kijk jou kant op, maar ben in gedachten verzonken en kijk eigenlijk dwars door je heen'...etc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de indruk dat ze je wel interessant vindt als ze iets langer kijkt.
En als ze schuw wegkijkt dat ze in principe niet durft te kijken, uit arrogantie of onzekerheid...
Een vlugge blik in de ogen is gewoon neutraal contact maken denk ik
Geldt denk voor een man precies hetzelfde.
Als je tegelijkertijd nadenkt kun je dat vaak herkennen doordat iemand een iets moeilijker gezicht trekt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
langer kijken kan ook hele andere dingen betekenen...'ik denk je te herkennen, maar weet het nog niet zeker', 'er hangt wat uit je neus en ik kijk daar graag naar', 'je ziet er apart uit, dat moet ik even goed in mij opnemen', 'ik kijk jou kant op, maar ben in gedachten verzonken en kijk eigenlijk dwars door je heen'...etc.
Schuw wegkijken kan juist ook een manier van flirten zijn. Vooral als ze daarna weer schuchter oogcontact zoekt...er een spelletje van maakt zeg maar. Iedereen zal daar weer anders in zijn, afhankelijk van hoe je je voelt en wat voor persoon je bent.
Volgens mij zou je behalve het oogcontact juist meer op andere lichaamstaal moeten letten om door te krijgen met wat voor reden ze je aankijkt.
Als ik je zit aan te staren, maar er veranderd verder niks in mijn houding, gedrag, lach en/of kleur op mijn wangen, dan kijk ik hoogst waarschijnlijk niet omdat ik je interessant vind en met je wil flirten. En als ik wel flirt dan zie je vaak wel een twinkeling, een lachje, wordt ik wat onrustiger in houding/gedrag.
Maar uiteindelijk zal flirten voor iedereen weer anders zijn/voelen.
Sommige mannen zullen dat wel herkennen idd, maar er zitten mannen tussen die ook dat als een uitnodiging zien om er een openingszin in te gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je tegelijkertijd nadenkt kun je dat vaak herkennen doordat iemand een iets moeilijker gezicht trekt.
Ik denk dat je in gedachten verzonken mensen er ook tussenuit pikt.
Kvind je wel erg hard hoor als je iemand afrekend omdat hij je aanspreekt terwijl jij daar nonverbaal geen toestemming aan hebt gegeven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Sommige mannen zullen dat wel herkennen idd, maar er zitten mannen tussen die ook dat als een uitnodiging zien om er een openingszin in te gooien
Ik zeg nergens dat ik hem (altijd) erop af reken...als hij leuk blijkt te zijn, geen probleem natuurlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind je wel erg hard hoor als je iemand afrekend omdat hij je aanspreekt terwijl jij daar nonverbaal geen toestemming aan hebt gegeven.
Zeg dan gewoon dat ongepast opdringerig / genant gedrag vervelend isquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik hem (altijd) erop af reken...als hij leuk blijkt te zijn, geen probleem natuurlijk![]()
Maar heb ook wel eens situaties meegemaakt dat het opdringerig, ongepast of gewoon gênant was.
Het is ook gewoon zeker waar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Musil het volgende:
De cruciale factor is oogcontact. Als ik iemand leuk vind, dan zoek ik oogcontact. En ofwel ik probeer dat vast te houden als het beantwoord wordt, ofwel ik kijk weg (afhankelijk van de dosis lef die ik op dat moment op zak heb).
Als ik gewoon naar iemand kijk, zonder oogcontact te zoeken of zelfs oogcontact vermijdend, dan is dat over het algemeen omdat ik me verveel, omdat ik in gedachten verzonken ben, iemands gedrag boeiend vind (positief of negatief), er een vlek in zijn jas zit....etc etc. Kortom, any reason. Maar dan heb ik dus geen interesse verder.
Ze keek naar je "weer zon bontkraagje die het vertikt om Nederlands te praten". Dat is duidelijk geen interesse.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Nou het verschilt. Het zijn dan meestal de echt echt lekkere dames (in mijn optiek) waar ik echt zo geil als wat kan worden.
Vandaag was er zo 1 dat ik met een vriend op de metro zat te wachten en we even zaten te praten en lachen en er was een meisje die daar naast ons stond en ik kon van mijn gezichtsveld zien dat ze naar mij keek toen kk zat te praten/lachen met mijn maat, in eerste instantie is dat gewoon uit nieuwsgierigheid (omdat ik lachte en in het Turks praatte), maar even later keek ze weer.. maar toen zij eerder in de metro stapte keek ze even snel naar mij en toen ik ging kijken, negeerde ze mij en ging ze op haar mobiele telefoon.
Bovendien heb ik dat ook gewoon als ik NL praat. (Nee heb gewoon een NL accent).
Hoe bedoel je precies oogcontact? Echt in de ogen kijken en kijkend en wachtend totdat de jongen in jouw ogen kijkt? En hoe lang hou jij of die ander dat vast? En tja... interessante vraag: wat schiet je er mee op? Zoek jij of de jongen nog contact met elkaar of blijft het maar bij kijken....?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Musil het volgende:
De cruciale factor is oogcontact. Als ik iemand leuk vind, dan zoek ik oogcontact. En ofwel ik probeer dat vast te houden als het beantwoord wordt, ofwel ik kijk weg (afhankelijk van de dosis lef die ik op dat moment op zak heb).
Als ik gewoon naar iemand kijk, zonder oogcontact te zoeken of zelfs oogcontact vermijdend, dan is dat over het algemeen omdat ik me verveel, omdat ik in gedachten verzonken ben, iemands gedrag boeiend vind (positief of negatief), er een vlek in zijn jas zit....etc etc. Kortom, any reason. Maar dan heb ik dus geen interesse verder.
Ookal praat ik Nederlands gebeurt het. Ik heb absoluut geen bontkraag, dus ik zou maar je irrelevante posts voor je houden. Ik ben meer NL dan Turks qua gedragingen en doen en laten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze keek naar je "weer zon bontkraagje die het vertikt om Nederlands te praten". Dat is duidelijk geen interesse.
Jij bent volgens mij behoorlijk jong XD. In Nederland ontwijken voornamelijk mensen vreemdelingen in de trein, dus dat oogcontact zal vaak tot niets leiden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies oogcontact? Echt in de ogen kijken en kijkend en wachtend totdat de jongen in jouw ogen kijkt? En hoe lang hou jij of die ander dat vast? En tja... interessante vraag: wat schiet je er mee op? Zoek jij of de jongen nog contact met elkaar of blijft het maar bij kijken....?
Maar dit keet was het dat je turks praatte, wedden?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ookal praat ik Nederlands gebeurt het. Ik heb absoluut geen bontkraag, dus ik zou maar je irrelevante posts voor je houden. Ik ben meer NL dan Turks qua gedragingen en doen en laten.
Ik ga nooit met de trein. Ik heb het over tram, bus en metro. Bovendien ben ik 18. En ik vind dat ontwijken van vreemden wel autistisch dan. Nederland is heus niet een autistisch land.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:45 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij behoorlijk jong XD. In Nederland ontwijken voornamelijk mensen vreemdelingen in de trein, dus dat oogcontact zal vaak tot niets leiden.
Je praat niet zo chronologisch. Ik heb de ballen niet om een babbeltje te maken? Tuurlijk wel, maar geen creativiteit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar dit keet was het dat je turks praatte, wedden?
Ohnee je weet het niet omdat je de ballen niet hebt om een babbeltje te maken.
Denk je nou serieus dat ze dacht "ah wat een leuke turkse toerist, daar zou ik wel een besxhuitje mee willen eten"
Zit ik op het ROC? Nee. Ga gewoon weg uit het topic als je alleen maar komt provoceren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Begrijpend lezen geven ze niet meer op het ROC?
Ik kom niet provoceren. Je stelt een vraag, ik geef je een duidelijk antwoord. Dat het je niet naar de zin is kan ik ook niks aan doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Zit ik op het ROC? Nee. Ga gewoon weg uit het topic als je alleen maar komt provoceren.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Je praat niet zo chronologisch. Ik heb de ballen niet om een babbeltje te maken? Tuurlijk wel, maar geen creativiteit.
Je bent toch niet achterlijk? Waar heb je het nou over met je toerist? In plaats van zeiken, kun je normaal reageren. Dorpsidioot.
Je gaf geen antwoord op mijn vragen, maar je stelde een irrelevante vraag als reactie op mijn vraag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Begrijpend lezen geven ze niet meer op het ROC?
Ik had het over de OP en mijn reactie erop maar goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Sucuk het volgende:
[..]
[..]
Je gaf geen antwoord op mijn vragen, maar je stelde een irrelevante vraag als reactie op mijn vraag.
Ja. In plaats van discussiëren kunnen we ons beter richten op het onderwerp van dit topic zelf.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik had het over de OP en mijn reactie erop maar goed.
1: nee ik ben niet achterlijk
2: Toerist. Je praat turks in het openbaar in Nederland. Men zou dan kunnen denken dat ze met toeristen te maken hebben die de taal niet beheersen. Echter dacht ze dit niet en vond ze je hoogstwaarschijnlijk een etterbak die over haar aan het roddelen was.
Duidelijk genoeg voor je?
En als die dan kijkt? Wat doe je dan? Lijkt me zelf awkward om allebei elkaar in de ogen te kijken en dan verder niks (meestal denk ik?!?).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef louise_123 het volgende:
Ik houd eigenlijk nooit zo lang oogcontact. Maar het verbaast me wel dat sommige zeggen dat een vrouw zeker vijf keer moet kijken voordat ze flirt. Ik kijk een jongen twee keer aan (ik zoek oogcontact) en als hij dan niet reageert dan is het voor mij duidelijk :p
Een serieuze tip mijnerzijds: veel mensen voelen zich ongemakkelijk als ze mensen in een taal horen prate n die ze niet verstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:25 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ja. In plaats van discussiëren kunnen we ons beter richten op het onderwerp van dit topic zelf.
Dat weet ik. Heel walgelijk is dat. Ik ben zoals ik zei meer NL dan Turks qua doen en laten en ideeën niet zo conservatief. (No offense. Maar heb het dan over de stereotypes).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Een serieuze tip mijnerzijds: veel mensen voelen zich ongemakkelijk als ze mensen in een taal horen prate n die ze niet verstaan.
Dan flirt je of je stapt op iemand af (dat is meestal de man en gebeurt ook niet echt in de metro ofzo, maar meer in een kroeg ofzo)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef Sucuk het volgende:
[..]
En als die dan kijkt? Wat doe je dan? Lijkt me zelf awkward om allebei elkaar in de ogen te kijken en dan verder niks (meestal denk ik?!?).
Ja afstappen is zo awkward bij het openbaar vervoer of uberhaupt al op straat of ergens.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef louise_123 het volgende:
[..]
Dan flirt je of je stapt op iemand af (dat is meestal de man en gebeurt ook niet echt in de metro ofzo, maar meer in een kroeg ofzo)
Duidelijker laten zien kan niet denk ik. En hoe laat je je interesses kenmerken? En zou jij wat actie ondernemen of aan de jongen overlaten. Scenario is dus OV of gewoon iets casuals (niet uitgaan).quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Luxuria het volgende:
Ik kijk altijd wel veel rond. Soms dan kruisen bijv. 2x mijn ogen met iemand die ik niet interessant vind, en dan zie ik vanuit mijn ooghoeken dat diegene me aan blijft kijken. Dan negeer ik hem ja, zodat hij weet dat ik geen interesse heb.
Je kunt ook gewoon flirten. Gewoon een leuke flirt op een dag. Word je toch wat vrolijker van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ja afstappen is zo awkward bij het openbaar vervoer of uberhaupt al op straat of ergens.
Aangezien ik niet zo van uitgaan hou, discotheken enzo ontbreekt dat dus.
Hoe bedoel je flirten, ben niet zo een pro erin. Bedoel je alleen wat oogcontact en dan dus gewoon naar de ogen kijken, verder niks?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef louise_123 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon flirten. Gewoon een leuke flirt op een dag. Word je toch wat vrolijker van.
Pff ja hoe moet ik dit uitleggen..iemand diep en flirterig in de ogen kijken..lief lachen op een manier van ik wil je wel..dat soort dingenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je flirten, ben niet zo een pro erin. Bedoel je alleen wat oogcontact en dan dus gewoon naar de ogen kijken, verder niks?
Hmm ja ben daar niet zo'n prof in. Ik ben niet zo van het uit het niets lachen, want ik kan niet echt inschatten of ik het bij de goede doe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:15 schreef louise_123 het volgende:
[..]
Pff ja hoe moet ik dit uitleggen..iemand diep en flirterig in de ogen kijken..lief lachen op een manier van ik wil je wel..dat soort dingen
Kijk, hoe zij het doen..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:16 schreef Sucuk het volgende:
Ik zie het wel eens vaak gebeuren dat er vrouwen zijn die wel eens naar mij kijken. Nou dat is gewoom vrij normaal., maar soms zie ik ze nog een tweede keer kijken en als ik vervolgens naar hun kijk dan negeren ze het.
Soms zie ik dames die helemaal niet reageren als ik hun aan het bekijken bent. Met reageren bedoel ik dus niet terugkijken. Wel eens gehad dat ze als reactie dan recht in mijn ogen aankijken, maar dan kijk ik rustig weg omdat ik niet eruit kan halen of ze het vervelend vinden of juist leuk etc. Ben niet zo goed in het inschatten ervan.
Dit gebeurt meestal bij de metrohaltes, bus- en tramhaltes van het openbaar vervoer.
Voor mij was dit een aanleiding om een topic te openen betreffend dit onderwerp; op welke wijze kijken jullie naar jongens en met welk reden (Ja die waarom vraag komt krom over). Kijken jullie meestal als jullie een jongen lekker vinden of kijken jullie gewoon eventjes rond?
Dus dames verklaar nader jullie kijkgedrag.
Hoe langer je iemand aan kijkt hoe groter de kans is dat je elkaar leuk (gaat) vinden. Je moet niet onderschatten hoe belangrijk dit is voor de hersenen. Hier merk je echt een waterscheiding tussen verlegen mensen, die kijken snel weg omdat ze zich eigenlijk schamen voor het feit dat ze iemand hebben aangekeken terwijl ze het eigenlijk best leuk vinden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef Wolfs het volgende:
Als ze je aankijken moet je juist niet wegkijkenPsychologie 101.
En ze hebben wel interesse, maar niet na 1-2x aankijken. Soms heb je wel eens in een club dat een dame je soms 5-10x aankijkt, dat is wel een duidelijk teken. Op een station ligt dat natuurlijk wel anders.
Held jongen! Ik word de mac!!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Kijk, hoe zij het doen..
Als je haar de hele tijd loopt aan te staren, dan durven de meesten niet terug te kijken
maar als je dan je blik vervolgens afwend, zal je zien dat ze jou wel eventjes checkt.
en dan moet jij weer terug kijken en dan lach je en aan haar reactie terug zie je of ze je leuk vindt
en op welke manier
als zij ineens met haar haar gaat spelen ofzo of wat dan ook met haar haar doet zit je goed
en een tip, kijk niet te lang naar haar lichaam
dan denkt ze dat je "maar één ding wil" en dan voelt ze zich niet gewaardeerd
tenzij het een sletje is, dan moet je vooral naar haar bil kijken en dan weer naar haar tieten en dan weer in haar ogen
als er dan een wederzijdse ondeugende blik ontstaat ben je goed bezig
kun je dit bij heel veel chicks en is je babbel ook vlot dan ben je een mac
al die chicks willen je
succes
Ja ? Dat wist ik niet?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef jaha het volgende:
[..]
Hoe langer je iemand aan kijkt hoe groter de kans is dat je elkaar leuk (gaat) vinden. Je moet niet onderschatten hoe belangrijk dit is voor de hersenen. Hier merk je echt een waterscheiding tussen verlegen mensen, die kijken snel weg omdat ze zich eigenlijk schamen voor het feit dat ze iemand hebben aangekeken terwijl ze het eigenlijk best leuk vinden.
Hahahahaha hoe cliché.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:28 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Kijk, hoe zij het doen..
Als je haar de hele tijd loopt aan te staren, dan durven de meesten niet terug te kijken
maar als je dan je blik vervolgens afwend, zal je zien dat ze jou wel eventjes checkt.
en dan moet jij weer terug kijken en dan lach je en aan haar reactie terug zie je of ze je leuk vindt
en op welke manier
als zij ineens met haar haar gaat spelen ofzo of wat dan ook met haar haar doet zit je goed
en een tip, kijk niet te lang naar haar lichaam
dan denkt ze dat je "maar één ding wil" en dan voelt ze zich niet gewaardeerd
tenzij het een sletje is, dan moet je vooral naar haar bil kijken en dan weer naar haar tieten en dan weer in haar ogen
als er dan een wederzijdse ondeugende blik ontstaat ben je goed bezig
kun je dit bij heel veel chicks en is je babbel ook vlot dan ben je een mac
al die chicks willen je
succes
afwenden = wegkijken = andere kant uit kijken (niet te ver)quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Held jongen! Ik word de mac!!!
Aantal vragen:
*wat bedoel je met 'afwenden'?
*Alleen dat lachen moet ik wel aan werken. Aangezien ik moeilijk vind om in te schatten bij welke meisjes en wanneer ik dat moet doen.. en ik me voor schaam aangezien ze zometeen me niet eens ziet staan en ik lach en negeer en ik me kut zal voelen of voor lul.
*Hoe weet je dat het een sletje is?
* wanneer en hoe kan ik het beste een babbel.maken of een nummer of niets regelen? Alleen maar kijken en oogjescontact lijkt me saai.
Maar is wel waar hequote:
Dat is dan misschien een bepaald type meisje. Ik doe dat nooit. Tenzij ik ook echt niets meer zou kunnen zien door het haargordijn voor mijn gezicht, maar dan heeft het dus praktisch nut. Maar ik vind dat zo aanstellerig en overdreven om op zo'n manier aandacht te moeten trekken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:11 schreef hlmllp het volgende:
[..]
Maar is wel waar he
Ook als ze bv haar haren uit haar gezicht haalt en een staart maakt zeg maar
of juist andersom, haren los gooit
of haar haren helemaal naar voren zwiept
"haar" gedrag is belangrijk
tja, zo zijn jullie over het algemeenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:14 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Dat is dan misschien een bepaald type meisje. Ik doe dat nooit. Tenzij ik ook echt niets meer zou kunnen zien door het haargordijn voor mijn gezicht, maar dan heeft het dus praktisch nut. Maar ik vind dat zo aanstellerig en overdreven om op zo'n manier aandacht te moeten trekken.
Aanstellerig en overdreven ja? Ik snap toch echt niet hoe dat nou weer aantrekkelijk kan zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:19 schreef hlmllp het volgende:
[..]
tja, zo zijn jullie over het algemeen
Als ik wel interesse heb in iemand, blijf ik vaker kijken/oogcontact maken en een beetje lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:26 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Duidelijker laten zien kan niet denk ik. En hoe laat je je interesses kenmerken? En zou jij wat actie ondernemen of aan de jongen overlaten. Scenario is dus OV of gewoon iets casuals (niet uitgaan).
En wat kan ik onder casual opmerking verstaan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:02 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik wel interesse heb in iemand, blijf ik vaker kijken/oogcontact maken en een beetje lachen.
Als ik ECHT interesse in hem heb zal ik wel proberen contact te maken, een casual opmerking maken en kijken of we in gesprek kunnen komen ofzo
Dit!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef whoyoulove het volgende:
Dames kunnen mannen trouwens ook heel aantrekkelijk vinden zonder hun een blik waardig te gunnen. Ik ben het perfecte voorbeeld daarvan. En ik weet van heel veel meisjes dat zij hetzelfde doen. (kan iemand uitleggen waarom we dit doen?)
Dus als je een heel leuk meisje ziet, en je wilt écht even haar nummer, gewoon naartoe gaan ook al doet ze ongeïnteresseerd (ik meen het ECHT), er is nog een best grote kans dat ze het geeft.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef whoyoulove het volgende:
Dames kunnen mannen trouwens ook heel aantrekkelijk vinden zonder hun een blik waardig te gunnen. Ik ben het perfecte voorbeeld daarvan. En ik weet van heel veel meisjes dat zij hetzelfde doen. (kan iemand uitleggen waarom we dit doen?)
Dus als je een heel leuk meisje ziet, en je wilt écht even haar nummer, gewoon naartoe gaan ook al doet ze ongeïnteresseerd (ik meen het ECHT), er is nog een best grote kans dat ze het geeft.
Wat triest,quote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef whoyoulove het volgende:
quote:
Zoals kingtoppie al zegt, veel zelfrespect zal het niet laten doen. Maar ik ben bang om afgewezen te worden. Hebben jullie het dan ook zomaar om een vreemde meid op straat of bij het OV? Hoe kan ik uberhaupt weten of ze vrijgezel is... Dat is moeilijk om juist in te gaan schatten aangezien ze geen oogcontact of iets zoekt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat triest,
Sorry, ik denk dat gemiddelde vent teveel zelfrespect heeft om uberhaupt zo iemand leuk te kunnen vinden.
Moet ik daar dan uit concluderen dat het feit dat je, kort door de bocht, arrogant doet omdat je dan dus interesse hebt? die gast denkt dan: nou dat gaat m niet worden en taait af. Daar sta je dan. Das toch geen goeie tactiek dan? :pquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef whoyoulove het volgende:
Op welke plekken stappen ze meestal op je af?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet ik daar dan uit concluderen dat het feit dat je, kort door de bocht, arrogant doet omdat je dan dus interesse hebt? die gast denkt dan: nou dat gaat m niet worden en taait af. Daar sta je dan. Das toch geen goeie tactiek dan? :p
Ik snap die spelletjes zowiezo niet. Ook veel te vermoeiend allemaal. Al moet ik bekennen dat ik op iemand afstappen ook moeilijk vind hoor. Zo moeilijk dat ik t vrijwel nooit doe.Nu gebeurd t meestal andersom dus dan hoef ik niet zoveel te doen, dat scheelt.
Als ik zelf moeite ga doen dan vind ik je op dat moment ook daadwerkelijk de moeite, alleen gebeurd dat vrijwel nooit.
Das geen specifieke plek of zo. Ik kom nooit in de trein of in de bus, dus ik kom ook niet op t station etc aangezien ik alles met de auto doe.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:40 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Op welke plekken stappen ze meestal op je af?
Ik vind het zelf ook niet geweldig maar ik werk eraan. :p het is niet zo dat ik me verheven en superieur voel en hem daarom geen blik geef, absoluut niet. Ik vind het gewoon een beetje eng, maar de laatste tijd gaat het wel weer beter.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
[..]
Wat triest,
Sorry, ik denk dat gemiddelde vent teveel zelfrespect heeft om uberhaupt zo iemand leuk te kunnen vinden.
Het is sowieso geen goede tactiek, want hierdoor stapt bijna niemand op je af inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Moet ik daar dan uit concluderen dat het feit dat je, kort door de bocht, arrogant doet omdat je dan dus interesse hebt? die gast denkt dan: nou dat gaat m niet worden en taait af. Daar sta je dan. Das toch geen goeie tactiek dan? :p
Ik snap die spelletjes zowiezo niet. Ook veel te vermoeiend allemaal. Al moet ik bekennen dat ik op iemand afstappen ook moeilijk vind hoor. Zo moeilijk dat ik t vrijwel nooit doe.Nu gebeurd t meestal andersom dus dan hoef ik niet zoveel te doen, dat scheelt.
Als ik zelf moeite ga doen dan vind ik je op dat moment ook daadwerkelijk de moeite, alleen gebeurd dat vrijwel nooit.
Oh, zo kwam het over door ''geen blik waardig te gunnen''quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:45 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet geweldig maar ik werk eraan. :p het is niet zo dat ik me verheven en superieur voel en hem daarom geen blik geef, absoluut niet. Ik vind het gewoon een beetje eng, maar de laatste tijd gaat het wel weer beter.
Ja diegene die je dus t meeste zou willen, daar kom je dus niet bij in de buurt. Das niet handig van je. Maar mannen doen t ook uit angst een blauwtje te lopen hoor.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:46 schreef whoyoulove het volgende:
[..]
Het is sowieso geen goede tactiek, want hierdoor stapt bijna niemand op je af inderdaaddus daar heb je gelijk in. Maar het is niet arrogant bedoeld (ik snap dat het zo overkomt), maar ik kan het ook niet stoppen of zo. Misschien doen meisjes het om zelf niet te worden afgewezen? Soort van zelfbescherming. Iig, het enige wat ik dus wilde zeggen dat er heel veel meisjes zijn die dit doen. Dus niet kijken betekent niet altijd dat ze je niet aantrekkelijk vinden. Sterker nog, de aantrekkelijkste jongens negeer ik zo erg al maar kan
.
Inderdaad. Wel weinig reacties van verschillende damesquote:
Ik maak me precies hieraan wel eens schuldig..... Als ik zo doe vind ik je eigenlijk hartstikke leuk maar als de jongen dan terugkijkt weet ik niet waar ik moet kijken en kijk ik snel weg. Stukje verlegenheidquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja, maak vaak hetzelfde mee, ze kijken, ze kijken nog eens en inderdaad, als jij dan kijkt dan negeren ze het, denk dat het iets van de aandacht willen wekken is ofzo?
Ik wist nooit hoe ik hier mee om moest gaan, dus dacht dan altijd van "ja je kijkt en nu ineens niet meer, dan houdt het op". Maarja als het waar is wat jij zegt, dan moet ik er maar eens wat meer werk van gaan maken als een dame zo doetquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:45 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Ik maak me precies hieraan wel eens schuldig..... Als ik zo doe vind ik je eigenlijk hartstikke leuk maar als de jongen dan terugkijkt weet ik niet waar ik moet kijken en kijk ik snel weg. Stukje verlegenheid
Misschien wel jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:03 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ik wist nooit hoe ik hier mee om moest gaan, dus dacht dan altijd van "ja je kijkt en nu ineens niet meer, dan houdt het op". Maarja als het waar is wat jij zegt, dan moet ik er maar eens wat meer werk van gaan maken als een dame zo doet
Zeker interessant topic ja. Zou eigenlijk hetzelfde ook wel eens willen weten vanuit mannenperspectief..... wat gaat er door zo'n hoofd als hij naar je kijkt?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:48 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel weinig reacties van verschillende dames
Vandaag ook weer, op m'n werk, ben de reclameborden naar binnen aan het gooien (gall&gall), kijkt een meisje op straat die d'r fiets los aan het maken is, kijkt tijdens het fietsen weer en ik kijk haar strak in de ogen aan en ze kijkt schrikkerig weer naar voren...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:10 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Misschien wel jawant als zo'n jongen naar me toe komt en mij vraagt om wat te gaan doen bijv zeg ik eigenlijk meteen ja. Dus soms geef ik mezelf een schop onder mn kont van: doe niet zo middeleeuws, jij kan óók op die jongen afstappen. Maar dat vind ik vaak moeilijk als ik al stunned ben van zijn blik. Dus dan kijk ik maar weer weg
Denk dat mannen echt oppervlakkig kijken en heel snel bepalen of het een mooie dame is, relatiemateriaal is etc.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Zeker interessant topic ja. Zou eigenlijk hetzelfde ook wel eens willen weten vanuit mannenperspectief..... wat gaat er door zo'n hoofd als hij naar je kijkt?
meestal gewoon het simpele, goh die ziet er* mooi, leuk, sexy, vul-maar-in uit. We hebben het tenslotte over iets visueels, het kijken.... Maar het kan ook door de stem komen, je hoort iemand praten en dat trekt je aandacht, dus ga je kijken. En dan denk ik dus iets van , wat een leuke stem, wat voor persoon zou daar bij horen, en ga ik dat bekijken,quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Zeker interessant topic ja. Zou eigenlijk hetzelfde ook wel eens willen weten vanuit mannenperspectief..... wat gaat er door zo'n hoofd als hij naar je kijkt?
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Denk dat mannen echt oppervlakkig kijken en heel snel bepalen of het een mooie dame is, relatiemateriaal is etc.
Beetje in groepjes indelen dus en daarna kijken we verder om te zorgen dat het meisje ook kijkt zo van: nu mag jij "zeggen/bepalen" wat je van me vindt"
Dump hem in het afval...quote:
Hangt van de dame af. Altijd wanneer ik zelf kijk, en dan heb ik het over meerdere malen kijken, dan denk ik wel bij mezelf: tering die ziet er goed uit, daar zou ik wel mee willen daten/ of keihard nemen. Qua uiterlijk is ze dan door, maar zou graag dan haar innerlijk willen leren kennen. Mja niet meer dan interesse.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Krijg je niet het gevoel: ik wil eigenlijk haar aanspreken?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Vandaag ook weer, op m'n werk, ben de reclameborden naar binnen aan het gooien (gall&gall), kijkt een meisje op straat die d'r fiets los aan het maken is, kijkt tijdens het fietsen weer en ik kijk haar strak in de ogen aan en ze kijkt schrikkerig weer naar voren...
Ja maarja, was op m'n werk en ze fietste weg, ik ga niet als een aso over straat roepen haha, maar inderdaad, heb altijd soort wel zo'n gevoel op zulke momenten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:32 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Krijg je niet het gevoel: ik wil eigenlijk haar aanspreken?
Praten is niet eng, maar het gebrek aan creativiteit is kut. Wat zeg je dan? Ik weet mijn god niet wat ik kan zeggen als ik me dan nu verplaats in je korte scenario...?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:36 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ja maarja, was op m'n werk en ze fietste weg, ik ga niet als een aso over straat roepen haha, maar inderdaad, heb altijd soort wel zo'n gevoel op zulke momenten.
Ik zou op zo'n moment ook geen idee hebben wat ik moet zeggen, naderhand dacht ik had ik maar ''Kom je binnen voor een drankje?'' gezegd, had een leuke geweestquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:39 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Praten is niet eng, maar het gebrek aan creativiteit is kut. Wat zeg je dan? Ik weet mijn god niet wat ik kan zeggen als ik me dan nu verplaats in je korte scenario...?
Moet je wel vrijwel zeker zijn dat ze interesse had of uberhaupt je ziet zitten, wat je dan kan zien aan lichaamshouding en gezicht en oogcontact. Overigens ben ik heel slecht in het inschatten bij welk meisje ik het kan doen en of ze dus interesse heeft.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:43 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ik zou op zo'n moment ook geen idee hebben wat ik moet zeggen, naderhand dacht ik had ik maar ''Kom je binnen voor een drankje?'' gezegd, had een leuke geweest
Ze lachte, dus denk dat het wel een goed teken wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:49 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Moet je wel vrijwel zeker zijn dat ze interesse had of uberhaupt je ziet zitten, wat je dan kan zien aan lichaamshouding en gezicht en oogcontact. Overigens ben ik heel slecht in het inschatten bij welk meisje ik het kan doen en of ze dus interesse heeft.
Eigenlijk moeten we niet eens nadenken en eruit floepen, alsof je haar ooit nog gaat zien of dat je blunder op fb komt.
Ik heb wel eens een meisje versierd met oogcontact. Ik had het niet eens door, pas daarna bleek dat ze mijn aanwezigheid steeds opzocht. Maar wat er door me heen ging? Eigenlijk alleen iets als: sjonge dat zijn wel heeel mooie ogen en volgens mij smelt mijn hart nu...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:13 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Als ze ongeinteresseerd doet, dan haak ik heel snel alweer af. Playing hard to get!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:10 schreef whoyoulove het volgende:
Relatiemateriaal zie je -nooit- in 1 oogopslag. Daarvoor moet je iemand eerst leren kennen en de meeste vrouwen nemen dat geduld niet en willen gelijk al in een relatie stappen (met mij ofwel een ander). Das tenminste mijn ervaring.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:26 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Denk dat mannen echt oppervlakkig kijken en heel snel bepalen of het een mooie dame is, relatiemateriaal is etc.
Beetje in groepjes indelen dus en daarna kijken we verder om te zorgen dat het meisje ook kijkt.
Ik wel, relatiemateriaal moet voor mijn gevoel altijd net iets minder zijn dan de 9,5/10 á 10/10, anders houd je het waarschijnlijk toch niet lang vol, ook zie ik aan de kleding al snel of een vrouw eigenwaarde heeft etc.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Relatiemateriaal zie je -nooit- in 1 oogopslag. Daarvoor moet je iemand eerst leren kennen en de meeste vrouwen nemen dat geduld niet en willen gelijk al in een relatie stappen (met mij ofwel een ander). Das tenminste mijn ervaring.
Mooie vrouwen zie ik heel snel, maar ik vind vrouwen niet zo snel lelijk, zelfs als ze mijn smaak niet zijn.
Knap van jou, maar ach, ieder zijn mening he?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:19 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ik wel, relatiemateriaal moet voor mijn gevoel altijd net iets minder zijn dan de 9,5/10 á 10/10, anders houd je het waarschijnlijk toch niet lang vol, ook zie ik aan de kleding al snel of een vrouw eigenwaarde heeft etc.
Hoge hakken vind ik juist minder aantrekkelijk dan plattere schoenen, wat een ondingen zijn dat!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:19 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Je ziet toch wel eens hele lekkere vrouwen lopen, hoge hakken, open shirtjes, daar zie ik mezelf geen relatie mee hebben hoor
Tuurlijk, misschien heb ik het wel eens mis, maar zo oordeel ik de eerste paar seconde dat ik een vrouw ziequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Knap van jou, maar ach, ieder zijn mening he?
Ik vraag me serieus af wat er nou zo mooi zou moeten zijn aan hoge hakken.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:24 schreef Dumpafval het volgende:
Ik vind het eerder mooi als een vrouw sóms hakken draagt, want als ik iets mooi vind bij vrouwen dan zijn het wel hakken, maar als ze ze elke dag zou dragen dan is het speciale er al snel vanaf eigenlijk
Ik vind het elegant, zeker als een vrouw er goed op kan lopen, het heeft iets vind ik, maar meningen verschillen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wat er nou zo mooi zou moeten zijn aan hoge hakken.
Ik vind het echt 3 keer niks.
Nee.
En ook niks speciaal aan wat mij betreft.
Ik vind het eerder onhandig, zeker niet elegant. Ik vind dat vrouwen van nature al elegant zijn, daar heb je die ondingen niet voor nodig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:27 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Ik vind het elegant, zeker als een vrouw er goed op kan lopen, het heeft iets vind ik, maar meningen verschillen.
Kan er onhandig uitzien inderdaad, maar sommigen lopen er gewoon prima op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het eerder onhandig, zeker niet elegant. Ik vind dat vrouwen van nature al elegant zijn, daar heb je die ondingen niet voor nodig.
Een vrouw is al mooi zoals ze is. Maar das gewoon mijn mening he?
Ik heb ze het liefst op -normale- schoenenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:32 schreef Dumpafval het volgende:
[..]
Kan er onhandig uitzien inderdaad, maar sommigen lopen er gewoon prima op.
Tuurlijk, zonder zijn vrouwen ook onwijs mooi, maar heb toch liever een mooie vrouw op hakken dan op klompen hoor.
ditquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 00:37 schreef -Spaghetti- het volgende:
Tering zeg jullie missen wat. Ik zie veel lekkere dames op hakken. Tering wat word ik daar opgewonden vam zeg! Krijg zelfs een ongewilde erectie... ondanks dat ik in het ov zit ofzo.
Enige hakken die ik bij vrouwen leuk vind zijn pumps achtige trouwens. De rest vind ik 5x niks
Het geluid die ik hoor als ze lopen dan hoor ik al: PUMPS! Drives me crazy ! Als ze dan nogquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop