abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132518402
Ik zie het wel eens vaak gebeuren dat er vrouwen zijn die wel eens naar mij kijken. Nou dat is gewoom vrij normaal. :'), maar soms zie ik ze nog een tweede keer kijken en als ik vervolgens naar hun kijk dan negeren ze het.

Soms zie ik dames die helemaal niet reageren als ik hun aan het bekijken bent. Met reageren bedoel ik dus niet terugkijken. Wel eens gehad dat ze als reactie dan recht in mijn ogen aankijken, maar dan kijk ik rustig weg omdat ik niet eruit kan halen of ze het vervelend vinden of juist leuk etc. Ben niet zo goed in het inschatten ervan.

Dit gebeurt meestal bij de metrohaltes, bus- en tramhaltes van het openbaar vervoer.

Voor mij was dit een aanleiding om een topic te openen betreffend dit onderwerp; op welke wijze kijken jullie naar jongens en met welk reden (Ja die waarom vraag komt krom over :') ). Kijken jullie meestal als jullie een jongen lekker vinden of kijken jullie gewoon eventjes rond?

Dus dames verklaar nader jullie kijkgedrag.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:17:04 #2
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_132518427
Ook wel benieuwd naar eigenlijk
pi_132518533
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:17 schreef Dumpafval het volgende:
Ook wel benieuwd naar eigenlijk
Heyy, dan is mijn topic dus zodanig nuttig dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is. :)
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:22:20 #4
379064 Dumpafval
Gooi jezelf weg
pi_132518587
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Heyy, dan is mijn topic dus zodanig nuttig dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is. :)
Ja, maak vaak hetzelfde mee, ze kijken, ze kijken nog eens en inderdaad, als jij dan kijkt dan negeren ze het, denk dat het iets van de aandacht willen wekken is ofzo?
pi_132518752
Als ze je aankijken moet je juist niet wegkijken ;) Psychologie 101.

En ze hebben wel interesse, maar niet na 1-2x aankijken. Soms heb je wel eens in een club dat een dame je soms 5-10x aankijkt, dat is wel een duidelijk teken. Op een station ligt dat natuurlijk wel anders.
I think, therefore I am.
pi_132518811
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Dumpafval het volgende:

[..]

Ja, maak vaak hetzelfde mee, ze kijken, ze kijken nog eens en inderdaad, als jij dan kijkt dan negeren ze het, denk dat het iets van de aandacht willen wekken is ofzo?
Nou het verschilt. Het zijn dan meestal de echt echt lekkere dames (in mijn optiek) waar ik echt zo geil als wat kan worden. :')

Vandaag was er zo 1 dat ik met een vriend op de metro zat te wachten en we even zaten te praten en lachen en er was een meisje die daar naast ons stond en ik kon van mijn gezichtsveld zien dat ze naar mij keek toen kk zat te praten/lachen met mijn maat, in eerste instantie is dat gewoon uit nieuwsgierigheid (omdat ik lachte en in het Turks praatte), maar even later keek ze weer.. maar toen zij eerder in de metro stapte keek ze even snel naar mij en toen ik ging kijken, negeerde ze mij en ging ze op haar mobiele telefoon.

Bovendien heb ik dat ook gewoon als ik NL praat. (Nee heb gewoon een NL accent).
pi_132518812
Ik kijk zoveel mensen/mannen aan...gaat mi ook niet om het aankijken zelf, maar om de manier waarop.
pi_132518832
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:27 schreef Wolfs het volgende:
Als ze je aankijken moet je juist niet wegkijken ;) Psychologie 101.

En ze hebben wel interesse, maar niet na 1-2x aankijken. Soms heb je wel eens in een club dat een dame je soms 5-10x aankijkt, dat is wel een duidelijk teken. Op een station ligt dat natuurlijk wel anders.
Ik ga nooit naar een club hahah.

Vertel eens meer over je psy 101. Wanneer moet ik dan wel kijken aankijken? En hoe lang? Zometeen komt het creepy over. Als ze mij kijkt moet ik dan direct in der ogen aankijken tot zij wegkijkt of wat? Lijkt creepy voor het meisje of niet?

Bovendien (zover ik merk ) kijken meisjes hooguit 2-5 keer. Soms uitschieters. Naast dat voorbeeld dat ik gaf in mijn vorige post was er nog een meisje de metro en die keek zowat 5-10 keer.

Mja je kan blijven kijken, maar is benaderen een goede optie?
pi_132518924
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Sekhmet het volgende:
Ik kijk zoveel mensen/mannen aan...gaat mi ook niet om het aankijken zelf, maar om de manier waarop.
Vertel eens meer dame!
pi_132518935
Kijken is leuk :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_132518988
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:33 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kijken is leuk :P
Altijd leuk, maar gepaard met een vriend onderin die duidelijk wil maken die er ook is, terwijl dat niet echt fijn is.

En dat heb ik dan bij veel dames die ik tref, die er dan ook zo goed uitzien met wat hakken (pumps) aan. Pfff om gek van te worden!!
pi_132519461
Ik heb de indruk dat ze je wel interessant vindt als ze iets langer kijkt.
En als ze schuw wegkijkt dat ze in principe niet durft te kijken, uit arrogantie of onzekerheid...

Een vlugge blik in de ogen is gewoon neutraal contact maken denk ik :)

Geldt denk voor een man precies hetzelfde.
Rustig aan.
pi_132519658
Ik kijk gewoon graag mensen, of het nu mannen of vrouwen zijn.. Soms zie je iets interessant, kleding keuze, schoenen, haar of de tas. Dus in mijn geval is het altijd gewoon rond kijken :D
pi_132520147
Weer zo'n topic waarin we eindelijk antwoord gaan krijgen op een vraag die niet te beantwoorden is.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132520272
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb de indruk dat ze je wel interessant vindt als ze iets langer kijkt.
En als ze schuw wegkijkt dat ze in principe niet durft te kijken, uit arrogantie of onzekerheid...

Een vlugge blik in de ogen is gewoon neutraal contact maken denk ik :)

Geldt denk voor een man precies hetzelfde.
Langer kijken kan ook hele andere dingen betekenen...'ik denk je te herkennen, maar weet het nog niet zeker', 'er hangt wat uit je neus en ik kijk daar graag naar', 'je ziet er apart uit, dat moet ik even goed in mij opnemen', 'ik kijk jou kant op, maar ben in gedachten verzonken en kijk eigenlijk dwars door je heen'...etc.
Schuw wegkijken kan juist ook een manier van flirten zijn. Vooral als ze daarna weer schuchter oogcontact zoekt...er een spelletje van maakt zeg maar. Iedereen zal daar weer anders in zijn, afhankelijk van hoe je je voelt en wat voor persoon je bent.

Volgens mij zou je behalve het oogcontact juist meer op andere lichaamstaal moeten letten om door te krijgen met wat voor reden ze je aankijkt.

Als ik je zit aan te staren, maar er veranderd verder niks in mijn houding, gedrag, lach en/of kleur op mijn wangen, dan kijk ik hoogst waarschijnlijk niet omdat ik je interessant vind en met je wil flirten. En als ik wel flirt dan zie je vaak wel een twinkeling, een lachje, wordt ik wat onrustiger in houding/gedrag.
Maar uiteindelijk zal flirten voor iedereen weer anders zijn/voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sekhmet op 24-10-2013 18:25:42 ]
pi_132520354
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

langer kijken kan ook hele andere dingen betekenen...'ik denk je te herkennen, maar weet het nog niet zeker', 'er hangt wat uit je neus en ik kijk daar graag naar', 'je ziet er apart uit, dat moet ik even goed in mij opnemen', 'ik kijk jou kant op, maar ben in gedachten verzonken en kijk eigenlijk dwars door je heen'...etc.
Schuw wegkijken kan juist ook een manier van flirten zijn. Vooral als ze daarna weer schuchter oogcontact zoekt...er een spelletje van maakt zeg maar. Iedereen zal daar weer anders in zijn, afhankelijk van hoe je je voelt en wat voor persoon je bent.

Volgens mij zou je behalve het oogcontact juist meer op andere lichaamstaal moeten letten om door te krijgen met wat voor reden ze je aankijkt.

Als ik je zit aan te staren, maar er veranderd verder niks in mijn houding, gedrag, lach en/of kleur op mijn wangen, dan kijk ik hoogst waarschijnlijk niet omdat ik je interessant vind en met je wil flirten. En als ik wel flirt dan zie je vaak wel een twinkeling, een lachje, wordt ik wat onrustiger in houding/gedrag.
Maar uiteindelijk zal flirten voor iedereen weer anders zijn/voelen.
Als je tegelijkertijd nadenkt kun je dat vaak herkennen doordat iemand een iets moeilijker gezicht trekt.
Ik denk dat je in gedachten verzonken mensen er ook tussenuit pikt.

Schuw wegkijken een manier van versieren? Die begrijp ik niet.
Hmmzz, ja ach :) Ik denk dus wel dat er veel aan het gezicht te ontdekken valt.
Rustig aan.
pi_132520599
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je tegelijkertijd nadenkt kun je dat vaak herkennen doordat iemand een iets moeilijker gezicht trekt.
Ik denk dat je in gedachten verzonken mensen er ook tussenuit pikt.

Sommige mannen zullen dat wel herkennen idd, maar er zitten mannen tussen die ook dat als een uitnodiging zien om er een openingszin in te gooien :')
pi_132520637
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Sommige mannen zullen dat wel herkennen idd, maar er zitten mannen tussen die ook dat als een uitnodiging zien om er een openingszin in te gooien :')
Kvind je wel erg hard hoor als je iemand afrekend omdat hij je aanspreekt terwijl jij daar nonverbaal geen toestemming aan hebt gegeven.
Rustig aan.
pi_132520867
De cruciale factor is oogcontact. Als ik iemand leuk vind, dan zoek ik oogcontact. En ofwel ik probeer dat vast te houden als het beantwoord wordt, ofwel ik kijk weg (afhankelijk van de dosis lef die ik op dat moment op zak heb).

Als ik gewoon naar iemand kijk, zonder oogcontact te zoeken of zelfs oogcontact vermijdend, dan is dat over het algemeen omdat ik me verveel, omdat ik in gedachten verzonken ben, iemands gedrag boeiend vind (positief of negatief), er een vlek in zijn jas zit....etc etc. Kortom, any reason. Maar dan heb ik dus geen interesse verder.
pi_132520890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind je wel erg hard hoor als je iemand afrekend omdat hij je aanspreekt terwijl jij daar nonverbaal geen toestemming aan hebt gegeven.
Ik zeg nergens dat ik hem (altijd) erop af reken...als hij leuk blijkt te zijn, geen probleem natuurlijk ;)
Maar heb ook wel eens situaties meegemaakt dat het opdringerig, ongepast of gewoon gźnant was.
pi_132520982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik hem (altijd) erop af reken...als hij leuk blijkt te zijn, geen probleem natuurlijk ;)
Maar heb ook wel eens situaties meegemaakt dat het opdringerig, ongepast of gewoon gźnant was.
Zeg dan gewoon dat ongepast opdringerig / genant gedrag vervelend is :P
Rustig aan.
pi_132521247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Musil het volgende:
De cruciale factor is oogcontact. Als ik iemand leuk vind, dan zoek ik oogcontact. En ofwel ik probeer dat vast te houden als het beantwoord wordt, ofwel ik kijk weg (afhankelijk van de dosis lef die ik op dat moment op zak heb).

Als ik gewoon naar iemand kijk, zonder oogcontact te zoeken of zelfs oogcontact vermijdend, dan is dat over het algemeen omdat ik me verveel, omdat ik in gedachten verzonken ben, iemands gedrag boeiend vind (positief of negatief), er een vlek in zijn jas zit....etc etc. Kortom, any reason. Maar dan heb ik dus geen interesse verder.
Het is ook gewoon zeker waar.

Er werd tegen mij gezegd: ''KT, je moet meer met je ogen doen''
Op een gegeven moment zocht ik meer oogcontact en voilla, ik versierde opeens vrouwen. :')
Maargoed als je geen oogcontact zoekt dan ontwijk je in wezen het contact in zijn geheel.
Rustig aan.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:12:44 #23
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_132522204
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:29 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Nou het verschilt. Het zijn dan meestal de echt echt lekkere dames (in mijn optiek) waar ik echt zo geil als wat kan worden. :')

Vandaag was er zo 1 dat ik met een vriend op de metro zat te wachten en we even zaten te praten en lachen en er was een meisje die daar naast ons stond en ik kon van mijn gezichtsveld zien dat ze naar mij keek toen kk zat te praten/lachen met mijn maat, in eerste instantie is dat gewoon uit nieuwsgierigheid (omdat ik lachte en in het Turks praatte), maar even later keek ze weer.. maar toen zij eerder in de metro stapte keek ze even snel naar mij en toen ik ging kijken, negeerde ze mij en ging ze op haar mobiele telefoon.

Bovendien heb ik dat ook gewoon als ik NL praat. (Nee heb gewoon een NL accent).
Ze keek naar je "weer zon bontkraagje die het vertikt om Nederlands te praten". Dat is duidelijk geen interesse.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_132523165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 18:37 schreef Musil het volgende:

Hoe bedoel je precies oogcontact? Echt in de ogen kijken en kijkend en wachtend totdat de jongen in jouw ogen kijkt? En hoe lang hou jij of die ander dat vast? En tja... interessante vraag: wat schiet je er mee op? Zoek jij of de jongen nog contact met elkaar of blijft het maar bij kijken....? :(
pi_132523216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Ze keek naar je "weer zon bontkraagje die het vertikt om Nederlands te praten". Dat is duidelijk geen interesse.
Ookal praat ik Nederlands gebeurt het. Ik heb absoluut geen bontkraag, dus ik zou maar je irrelevante posts voor je houden. Ik ben meer NL dan Turks qua gedragingen en doen en laten.
pi_132523534
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:36 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Hoe bedoel je precies oogcontact? Echt in de ogen kijken en kijkend en wachtend totdat de jongen in jouw ogen kijkt? En hoe lang hou jij of die ander dat vast? En tja... interessante vraag: wat schiet je er mee op? Zoek jij of de jongen nog contact met elkaar of blijft het maar bij kijken....? :(
Jij bent volgens mij behoorlijk jong XD. In Nederland ontwijken voornamelijk mensen vreemdelingen in de trein, dus dat oogcontact zal vaak tot niets leiden.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 19:53:51 #27
157922 fathank
pi_132523967
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:37 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Ookal praat ik Nederlands gebeurt het. Ik heb absoluut geen bontkraag, dus ik zou maar je irrelevante posts voor je houden. Ik ben meer NL dan Turks qua gedragingen en doen en laten.
Maar dit keet was het dat je turks praatte, wedden?

Ohnee je weet het niet omdat je de ballen niet hebt om een babbeltje te maken.

Denk je nou serieus dat ze dacht "ah wat een leuke turkse toerist, daar zou ik wel een besxhuitje mee willen eten"
pi_132524057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:45 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Jij bent volgens mij behoorlijk jong XD. In Nederland ontwijken voornamelijk mensen vreemdelingen in de trein, dus dat oogcontact zal vaak tot niets leiden.
Ik ga nooit met de trein. Ik heb het over tram, bus en metro. Bovendien ben ik 18. En ik vind dat ontwijken van vreemden wel autistisch dan. Nederland is heus niet een autistisch land.

In een discotheek kom je wel allemaal bekende tegen... Want als mensen zo denken zoals jouw post, dan zijn ze zeer krampachtig en kortzichtig. Je leert onbekende mensen kennen en geen bekende mensen. ;)
pi_132524261
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:53 schreef fathank het volgende:

[..]

Maar dit keet was het dat je turks praatte, wedden?

Ohnee je weet het niet omdat je de ballen niet hebt om een babbeltje te maken.

Denk je nou serieus dat ze dacht "ah wat een leuke turkse toerist, daar zou ik wel een besxhuitje mee willen eten"
Je praat niet zo chronologisch. Ik heb de ballen niet om een babbeltje te maken? Tuurlijk wel, maar geen creativiteit.

Je bent toch niet achterlijk? Waar heb je het nou over met je toerist? In plaats van zeiken, kun je normaal reageren. Dorpsidioot.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:03:07 #30
157922 fathank
pi_132524407
Begrijpend lezen geven ze niet meer op het ROC?
pi_132524463
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Zit ik op het ROC? Nee. Ga gewoon weg uit het topic als je alleen maar komt provoceren.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:06:15 #32
157922 fathank
pi_132524576
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:04 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Zit ik op het ROC? Nee. Ga gewoon weg uit het topic als je alleen maar komt provoceren.
Ik kom niet provoceren. Je stelt een vraag, ik geef je een duidelijk antwoord. Dat het je niet naar de zin is kan ik ook niks aan doen.
pi_132524714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef Sucuk het volgende:

[..]

Je praat niet zo chronologisch. Ik heb de ballen niet om een babbeltje te maken? Tuurlijk wel, maar geen creativiteit.

Je bent toch niet achterlijk? Waar heb je het nou over met je toerist? In plaats van zeiken, kun je normaal reageren. Dorpsidioot.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef fathank het volgende:
Je gaf geen antwoord op mijn vragen, maar je stelde een irrelevante vraag als reactie op mijn vraag.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:09:23 #34
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_132524735
Na een tijdje heb je wel in de gaten of er een reden is waarom ze kijken.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  donderdag 24 oktober 2013 @ 20:13:10 #35
157922 fathank
pi_132524914
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:08 schreef Sucuk het volgende:

[..]

[..]

Je gaf geen antwoord op mijn vragen, maar je stelde een irrelevante vraag als reactie op mijn vraag.
Ik had het over de OP en mijn reactie erop maar goed.

1: nee ik ben niet achterlijk
2: Toerist. Je praat turks in het openbaar in Nederland. Men zou dan kunnen denken dat ze met toeristen te maken hebben die de taal niet beheersen. Echter dacht ze dit niet en vond ze je hoogstwaarschijnlijk een etterbak die over haar aan het roddelen was.

Duidelijk genoeg voor je?
pi_132525484
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]

Ik had het over de OP en mijn reactie erop maar goed.

1: nee ik ben niet achterlijk
2: Toerist. Je praat turks in het openbaar in Nederland. Men zou dan kunnen denken dat ze met toeristen te maken hebben die de taal niet beheersen. Echter dacht ze dit niet en vond ze je hoogstwaarschijnlijk een etterbak die over haar aan het roddelen was.

Duidelijk genoeg voor je?
Ja. In plaats van discussiėren kunnen we ons beter richten op het onderwerp van dit topic zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')