Ja, maar in jouw geval geloof ik daar geen bal van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:02 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Best laag eigenlijk om dat er bij te halen. Nog nooit gehoord van iemand die na een scheiding hertrouwd is?
Denk in Godsnaam goed na. Je kan niet meer terug, besef je dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:03 schreef DenHeldert het volgende:
Mensen, mensen, rustig aan.
Ik ga er van uit dat de reactie van Ouder1 goed bedoeld was.
Laat mijn topic aub niet in een nutteloze ruzie ontaarden, want ik wil hier serieus meer over weten en dit op korte termijn gaan doen.
Uiteraard. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat ik voor niets helemaal naar Frankrijk afreis omdat ze mij niet toelaten ofzo daar ik wel eens ben veroordeeld.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:09 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Denk in Godsnaam goed na. Je kan niet meer terug, besef je dat?
heeft iemand wel eens tegen je gezegd dat je nog te dom bent om te poepen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:27 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Zou het? Dat je een nieuwe identiteit krijgt is écht waar hoor![]()
En dat je na de 5 jaar mag kiezen of je die wilt aanhouden, of je oude identiteit terug wilt ook.
Staat zelfs op de website.
Als je dat al als een zorg ziet.. dat is meer een schoolreisje denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:10 schreef DenHeldert het volgende:
Uiteraard.
[..]
Uiteraard. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat ik voor niets helemaal naar Frankrijk afreis.
Doe jij je mond eens houden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
heeft iemand wel eens tegen je gezegd dat je nog te dom bent om te poepen?
Omdat ik het hier zat ben. Ik wil wat doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:11 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Als je dat al als een zorg ziet.. dat is meer een schoolreisje denk ik.
Vertel eens.. Waarom wil je dit?
Hij heeft wel een punt ergens..quote:
Daar word ik dus wel boos om want je kan dat niet vergelijken. Je kan zelfs onze mariniers niet vergelijken met paratroopers, laat staan met het vreemdelingen legioen.quote:Omdat ik het hier zat ben. Ik wil wat doen.
Heb hier ook bij Defensie gewerkt (Marine), 8 jaar lang.
En (niet boos worden) het lijkt mij een fantastisch avontuur.
Check.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:31 schreef Pumatje het volgende:
Dienen onder Franse vlag? Ik hoop dat je van Stokbrood en staand poepen houd![]()
Helemaal naar Lille voor niks zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:10 schreef DenHeldert het volgende:
Uiteraard.
[..]
Uiteraard. Mijn grootste zorg is eigenlijk dat ik voor niets helemaal naar Frankrijk afreis omdat ze mij niet toelaten ofzo daar ik wel eens ben veroordeeld.
Daar heb ik al gevraagd (had je geweten als je het topic had gelezen) maar ze antwoorden niet.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:18 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Helemaal naar Lille voor niks zou ik ook niet doen.![]()
Stel je vraag hier: http://www.legion-recrute.com/nl/contact.php?SM=0
Als je weinig te verliezen hebt in NL lijkt mij het momenteel niet zo'n gekke tijd om eens over de grens te kijken. Beter dan de rest van je leven te wachten op een uitkering, toeslagje of andere aalmoes. Kan je net zo goed wat nuttigs/spannends gaan doen., ook al ga je misschien wat eerder dood.
Hoe zit dat dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Het Belgische defensie verhaal anders? lijkt mij gemakkelijker en als Nederlander ben je er welkom.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Belgisch-leger.dhtmlquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 10:17 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan?
Link / bron / info??
Dat is geen vreemdelingenlegioen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)Belgisch-leger.dhtml
Je hebt een probleem met toelatingseisen en een crimineel verleden.. en je bent nogal happig op een nieuwe identiteit.. Ik vraag me nog steeds af of je niet iets waanzinnig stoms hebt gedaan en gewoon op de vlucht slaat.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:01 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Dat is geen vreemdelingenlegioen.
Dat zijn gewoon buitenlanders binnen het Belgische leger, met alle strenge toelatingseisen van dien.
Klopt, jij leek iets anders te zoeken dan de Nederlandse defensie nou... dat is de Belgische.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:01 schreef DenHeldert het volgende:
[..]
Dat is geen vreemdelingenlegioen.
Dat zijn gewoon buitenlanders binnen het Belgische leger, met alle strenge toelatingseisen van dien.
Feitelijk vallen deze twee binnen hetzelfde 'probleem' maar dat klopt ja.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:03 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je hebt een probleem met toelatingseisen en een crimineel verleden..
Ik ben niet 'happig op een nieuwe identiteit' en antwoord op de vraag of ik misschien gezocht wordt of nog iets op mijn kerfstok heb is reeds gegeven. Vraag jij jezelf dus maar lekker een end heenquote:en je bent nogal happig op een nieuwe identiteit.. Ik vraag me nog steeds af of je niet iets waanzinnig stoms hebt gedaan en gewoon op de vlucht slaat.
Zie daar het antwoord op je vraag TS.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:14 schreef 261013 het volgende:
Heb je ergens nog "oud zeer" als schulden, straffen die je uit moet zitten of dat je gezocht wordt door bepaalde instanties dan kun je et zo goed niet gaan, want dan hebben ze niets aan je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |