SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Young bloods everywhere....
Gelukkig zit Pelle er wel inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Legends Kees Kist en Edwin Vork. Ook belachelijk dat ze er niet in zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gelukkig zit Pelle er wel in
Ik zag wel dat ze een of andere vreemde neger als foto hebben genomen.
Zal wel een foutje zijn ofzo
Dit ja, echt belachelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man niet tussen Fifa legends zetten
Fifa...
Alsof ze daar in het buitenland om geven. Een UEFA cup. Poeh poeh. Als je van een elftal dat vaak derde wordt en de afgelopen ..... (hoeveel? te lui om te googlen) jaar 1 UEFA cup wint een legend moet afvaardigen... Krijg je een hoop Legendsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pi-air heeft als laatste speler Nederland een Europese prijs gebracht.
Ik denk dat de animatie van hem moeilijk wordt want dan moeten ze een krom poppetje maken. hi ha hoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit ja, echt belachelijk.
Ik zou trouwens een moord doen om met Willempie van Hanegem in FUT14 te spelen.
Niet haten op Pi-Air!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof ze daar in het buitenland om geven. Een UEFA cup. Poeh poeh. Als je van een elftal dat vaak derde wordt en de afgelopen ..... (hoeveel? te lui om te googlen) jaar 1 UEFA cup wint een legend moet afvaardigen... Krijg je een hoop Legends
Nee, ik haat niet op Pierre, het was een hele goede voetballer. Maar geen legende. Wel in Rotterdam en omstreken.quote:
Illaramendi.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Uitgebreide anlyse gisteren op de "schwalbe" van Vidal.
Hij blijkt dus echt geraakt door Modric:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en Groningen beter dan PSVquote:
Dat had je toch al een keer gepost?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Kiid het volgende:
3e keer handhaving in divisie 1 een feit![]()
Nu wil ik hem een keer winnen
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:14 schreef Ajacied7 het volgende:
Iemand met een Feyenoord logo+shirts na 4-0 laten ragequitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |