SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Och.,,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nu mogen jullie gaan klussen
kijk, dat scheelt gelijk al een heleboelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:19 schreef Renesite het volgende:
Keuken wordt gezet.
Stuckwerk en spackwerk wordt gedaan.
ik had de ervaring best willen missen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Saisai het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik zelf een huis ga bouwen en erin mag klussen
Dankquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik had de ervaring best willen missen.
Maar ik hou dan ook niet van klussen.
Gefeliciteerd René!
Ik kan het immers nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kijk, dat scheelt gelijk al een heleboel
Ik hou wel van klussenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar ik hou dan ook niet van klussen.
Gefeliciteerd René!
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo te zien ging dat via een andere ingang naar binnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Luco het volgende:
De tering Boem-Dikkie en cerror, wat hebben jullie in godsnaam geslikt?!
dat is hun werk hequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:08 schreef Albert86 het volgende:
Hadden vandaag een briefje van de politie in de brievenbus over de inbraakpoging bij de buren. En dat we niet thuis waren op het moment van het buurtonderzoek. Toch netjes dat ze er wel mee bezig zijn.
Behoorlijk veel pils. Maar als je zelf 'hyper' doet, doet het publiek mooi mee, dus dat doen we dan maar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:41 schreef Luco het volgende:
De tering Boem-Dikkie en cerror, wat hebben jullie in godsnaam geslikt?!
Dat.quote:Op maandag 28 oktober 2013 08:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Behoorlijk veel pils. Maar als je zelf 'hyper' doet, doet het publiek mooi mee, dus dat doen we dan maar.
OV ligt plat.quote:
Lekker blijven en nooit meer weggaan.quote:
Dit.quote:Op maandag 28 oktober 2013 14:31 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Lekker blijven en nooit meer weggaan.
PM Je adres maar, kijk ik ff voor je.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:31 schreef Catch22- het volgende:
Wel kut dat ik nu niet thuis ben ivm bomen in de tuin en de katten
We hebben oppas, dus die kijken twee keer per dag. Als je aanbod oprecht was; thanksquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
PM Je adres maar, kijk ik ff voor je.
Het was eigenlijk een verkapte 'ik kom stiekum je huis leeg roven'-grap.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
We hebben oppas, dus die kijken twee keer per dag. Als je aanbod oprecht was; thanks
Was 't vroegah niet zo dat in de OP per stadsdeel de UI'en van Groningen-STA'ers stonden?quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:42 schreef Renesite het volgende:
Kets en ik zijn bijna buren! Is niet eens kilometertje
heel vroeger wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2013 18:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Was 't vroegah niet zo dat in de OP per stadsdeel de UI'en van Groningen-STA'ers stonden?
Zit in de bus nu. Kom ik dan bij jou uit? Zo ja, dan sla ik deze info op.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dit.
Neem lijn 1, 2, 12, 85 of 88 naar de wijert/de punt/eelde en stap uit bij van schendelstraat SV
Jeeej! geluk voor jou!quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:57 schreef Catch22- het volgende:
Nou toch schade; de boomhut is uit de boom gewaaid. Nouja, boeiend verder. Nu kunnen we er een kippenhok van maken.
En geen last meer van buurkinderen die er in willen spelen (en het ondanks herhaaldelijk nee te hebben gehoord tóch deden)
nouja, ik was wel wat nerveus. We hebben een vrij grote wilg van een meter of 18 (daar zat die hut ook in) en als die omgaat kan t wel eens lelijk worden. Deze herfst maar even een hovenier laten komen om hem te knottenquote:
Heb een hovenier of drie in de familiequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:25 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nouja, ik was wel wat nerveus. We hebben een vrij grote wilg van een meter of 18 (daar zat die hut ook in) en als die omgaat kan t wel eens lelijk worden. Deze herfst maar even een hovenier laten komen om hem te knotten
Eenschquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAAAAARRRRRR.. Albert86 woont toch ook dichtbij?
Lekker danquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:15 schreef Saisai het volgende:
Ik zat in Amsterdam. De terugweg kon ik gelukkig met iemand mee in de auto. We hebben anderhalf uur gedaan over 1,7km
Waarbij? Aardbei?quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
MAAAAAARRRRRR.. Albert86 woont toch ook dichtbij?
Dichtbij onsquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:36 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Waarbij? Aardbei?
Ik weet het. Slechte grap
Ik woon dichtbij iedereen die in Hoogkerk woont. Zo groot is Hoogkerk nou ook weer nietquote:
Nah... toch heeft het 3 supermarkten, dus het is een metropoolquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 08:07 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij iedereen die in Hoogkerk woont. Zo groot is Hoogkerk nou ook weer niet
lekker lang in groningenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Kwart over 4 op het station gisteren. 9 uur 's avonds thuis (Leeuwarden, ik weet het, vloeken in de kerk dit dat). Dat was...bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |