Met 8 mensen GTA Race op die track is erg leuk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:12 schreef LeoKrupps het volgende:
[..]
Leuke race?? levenloos rondjes karren zul je bedoelen... nah 3 rondes vond ik het al saai... haha
Dat geld maakt mij niet zoveel uit, maar ze mogen wel eens met de heists komen van mij.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 11:46 schreef hiddit het volgende:
nog een week wachten op ons geld
http://tweakers.net/nieuws/92203/rockstar-kondigt-beach-bum-dlc-en-uitstel-voor-gta-online-compensatie-aan.html
Beter zou ik hem niet noemen, op snelwegraces heb je veel meer aan de Bati, races op bergen en races met veel bochten is de Akuma weer de betere keusquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:42 schreef Vendris het volgende:
Zoals we allemaal weten is de Akuma ondanks zijn prijs, beter en sneller dan de Bati801(rr) maar hoe zit het met de Double-T? Is deze volkomen indentiek aan de Akuma, op de kuip na?
Ok, laat ik mezelf verbeteren, voor het soort races / all purpose gebruik waar ik hem voor gebruik, wendbaarheid en acceleratie, is hij beter, maar hoe doet de Akuma het vergeleken de double-t? Ik hou namelijk niet van naked bikesquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 15:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Beter zou ik hem niet noemen, op snelwegraces heb je veel meer aan de Bati, races op bergen en races met veel bochten is de Akuma weer de betere keus
Ik heb disk 1 op de hd staan, disc 2 op USB, geen performance problemen, en tot nu toe slechts 2 vastlopers gehad welke een vriend van mij ook heeft, zonder dat deze disc 2 geinstalleerd heeft. Dus ik zou zeggen, probeer het.quote:
Mesa aan deze boi doneren..quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:09 schreef Racerblade het volgende:
Ik heb nu zowel de Merryweather Mesa en de Rebel.
Keuzes maken.
In het vervolg geen week wachten maar meteen onze Führer, Kamikasse inlichten. Je krijgt namelijk niet altijd een melding dat er een request gedaan is.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Chef_M het volgende:
Meer dan een week geleden een apply gedaan voor de FOK!crew, hoelang moet ik nog wachten?
Kan dat? Ik heb hem in mijn garage gezet, dus is het nu mijn persoonlijke auto. Zou raar zijn als je iemand anders zijn auto gewoon in je eigen garage kan zetten.quote:
Nog een weekjequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:47 schreef Chef_M het volgende:
Meer dan een week geleden een apply gedaan voor de FOK!crew, hoelang moet ik nog wachten?
Voorlopig gaat het in ieder geval goedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:04 schreef Mandamo het volgende:
Nou hopelijk voor de laatste keer:
*knip*
Helaas nietquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:06 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Kan dat? Ik heb hem in mijn garage gezet, dus is het nu mijn persoonlijke auto. Zou raar zijn als je iemand anders zijn auto gewoon in je eigen garage kan zetten.
Snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet in hebben gestopt. Zou wel mooi zijn, kun je auto's ruilenquote:
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:01 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom ze dat er niet in hebben gestopt. Zou wel mooi zijn, kun je auto's ruilen
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.
Ik bedoel eigenlijk dat je hem echt kunt geven, net zoals dat je geld kunt geven.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:04 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Ja, leuk. Heb je een miljoen betaald voor zo'n Veyron, zet een of andere grapjas 'm in zijn eigen garage.
Invitedquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:08 schreef Toekito het volgende:
Toek85 = Toekito. Zoals vanmiddag was mijn eigen crew er niet dan wil ik best met jullie meespelen
zijn sowieso meer leden.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited
Is ook veel leuker met de FOK crew
Kan je mij ook inviten? Heb net een request gedaan nadat ik merkte dat ik er voor de 2e keer ineens uit wasquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:14 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited
Is ook veel leuker met de FOK crew
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |