Heb 1 keer een vastloper gehad toen ik het trappetje van m'n appartement opliepquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:06 schreef Vendris het volgende:
[..]
Het is so far compleet willekeurig, 1x tijdens douchen in apartement, 1 keer in tunnel van de 1e heist, er zit geen patroon in.
Niet warmer dan normaal, hooguit halfuur gespeeld.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 15:08 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Heb 1 keer een vastloper gehad toen ik het trappetje van m'n appartement opliep
Misschien Xbox te warm? Zat jij een aantal uren achter elkaar te spelen toen die vastliep?
Geen problemen mee op dit moment, router resetten?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:55 schreef Shadeauw het volgende:
Can't connect to Xbox live. WTF is dit nu weer?
Vanochtend al gedaan, want m'n macbook had ook problemen. Sindsdien niet meer. Internet op m'n laptop bleef ook gewoon aan, dus geen idee wat er aan de hand was. Had zo'n test gedaan en stond internet: connected. Xbox live: not connected.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Geen problemen mee op dit moment, router resetten?
Ik zag je net online komen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:03 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Vanochtend al gedaan, want m'n macbook had ook problemen. Sindsdien niet meer. Internet op m'n laptop bleef ook gewoon aan, dus geen idee wat er aan de hand was. Had zo'n test gedaan en stond internet: connected. Xbox live: not connected.
Dus....
Ja hij doet 't nu weer. Maar als ik dit vanavond ook heb, kan 't nog lekker worden... Want je wordt wel zonder pardon van online afgekickt. Zonder dat de boel opgeslagen wordt...quote:
Dat is echt drama inderdaadquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:30 schreef tralalala het volgende:
Die sport klassiekers hebben maar weinig grip in de bochten zeg...
Ja, maar het wordt steeds uitgesteld ..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:34 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb een week ofwat het spel niet aangeraakt wegens andere verplichtingen dus ik weet niet of ik iets gemist heb, maar zouden we geen geld van Rockstar krijgen?
Ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:00 schreef Stink-ui het volgende:
boys ik ben online iemand zin om te racen???
niet doenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:02 schreef Shadeauw het volgende:
Kunnen we inmiddels disc 2 al installeren of mag dat nog steeds niet van Rockstar?
tsja ik zou het niet doen die vastlopers komen deels van het opslag wat het gewoon niet trekt.quote:
ja :Squote:
Dat is het punt, ik heb dat ding nergens geinstalleerd (alleen die disc 1 die we moesten installeren) hij draait nu als een gek van die DVD, maar die Xbox wordt daardoor behoorlijk warm. Ik ben bang dat die daarom steeds vastloopt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:10 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
tsja ik zou het niet doen die vastlopers komen deels van het opslag wat het gewoon niet trekt.
Die is vet inderdaad.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:20 schreef Desunoto het volgende:
Net de missie The Los Santos Connection solo gespeeld en gehaald. Wat een toffe missie!
Meer van dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |