klopt wel ja, maar gewoon van te voren al indrinken toch.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meeste concerten zijn zo kort dat je niet eens de kans krijgt om 20 bier te drinken.
beter naar een party gaan
ik ging peukie roken op station, bij centraal kwam mannetje achter mij aan.quote:
Als ik denk dat ik weet welk stelletje ga ik huilen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
Tjacka en xcachet doen me denken aan een ander stelletje.
vertel vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
daar wil ik heenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Holland zingt Hazes.
Veel plezier!
Roken op het station mag gewoon.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging peukie roken op station, bij centraal kwam mannetje achter mij aan.
ik weg te rennen werd mijn broertje gepakt.
Joden rennen altijd weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ging peukie roken op station, bij centraal kwam mannetje achter mij aan.
ik weg te rennen werd mijn broertje gepakt.
Nee, alleen bij paal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Roken op het station mag gewoon.
bij die winkeltjes nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Roken op het station mag gewoon.
vertelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik weet welk stelletje ga ik huilen.
als het het stelletje is dat ik denk dat je bedoeld, dan zijn tjack en cachet nog niet zo ergquote:
wie?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik denk dat ik weet welk stelletje ga ik huilen.
dm het mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou wel bekend moeten zijn hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |