ik vind dat ook raarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lopen continu met zionisme dingen
ja, maar Krystlquote:
Ja ik zal jou ook noemenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noem mij ook hè. Je spreekt het uit als ro-DA-wa, niet zoals Spatieloos zegt (rodaWA), of Braddie (rodowoe)
van jou altijdquote:
Je hebt toch Engels op school. Zeg Scroetinisequote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw naam kan ik niet uitspreken..
Nou, upload een .gif zou ik zeggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:42 schreef Onderwerp het volgende:
Hoe krijg je een bewegend plaatje als afbeelding?
Nee heb ik niet maar ga het proberen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:41 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je hebt toch Engels op school. Zeg Scroetinise
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #97quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:42 schreef Onderwerp het volgende:
Hoe krijg je een bewegend plaatje als afbeelding?
Eigenlijk is het Scrutnize, maar dat vond ik niet cool.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee heb ik niet maar ga het proberen.
skroetinaaisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Scrutnize, maar dat vond ik niet cool.
liggen al thuisquote:
He Rodaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:46 schreef Rodawa het volgende:
Je neemt zeker 12 keer de shoutout op voor je tevreden bent over je stemgeluid, xcachet? Het duurt LANG.
Oh, hoi Xeor.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:44 schreef Tjacka het volgende:
ik wil dat niet ik wil je stem niet horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |