Je wilt iets spannends horen?quote:
nee hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:36 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Je wilt iets spannends horen?
zie het jaquote:
Gebruik je mod power tjackiequote:
je bent trouwens de enige wie opvalt van mijn foboquote:
Foto was gisteren ook al weg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
je bent trouwens de enige wie opvalt van mijn fobo
het beste aan je fobo is wegquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
je bent trouwens de enige wie opvalt van mijn fobo
Ze is veroverd door Tjacka. Missie volbracht.quote:
Ja +1500 views.quote:
dat komt omdat ik telkens f5 drukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja +1500 views.
Iedereen weet nu wel hoe ik er uit zie
JanCees ookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat komt omdat ik telkens f5 druk
daarvan zijn er toch 1200 van tjacka en inso?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja +1500 views.
Iedereen weet nu wel hoe ik er uit zie
wat vind je leuk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel zin om naar een leuk concert te gaan.
Van alles. Geen rock.quote:
Same.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:40 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wel zin om naar een leuk concert te gaan.
wat wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop