Ja hoor, altijd een 64GB kaartje in gehadquote:Op maandag 24 maart 2014 22:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Past en werkt deze in een g3?
http://www.ebay.de/itm/64(...)&hash=item27df29bd4c
nvm, al eentje van 32 gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via GizChinaMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:06 schreef RobertNL het volgende:
Huawei belde:
[ afbeelding ]Jammer dat ze de laatste paar telefoons veelal kopieën zijn van andere merken. Wel mooi dat er trouwens toch een 3500mah batterij in zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via GizChina
Ja, jammer inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jammer dat ze de laatste paar telefoons veelal kopieën zijn van andere merken. Wel mooi dat er trouwens toch een 3500mah batterij in zit.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad.
Neemt niet weg dat ik denk dat dit soort toestellen redelijk mooi zijn.
Ik vind het er ook strak uit zien, alleen jammer van dat grote scherm. Zelf ben ik meer voor 4.5 inch want ik doe niet veel met mijn telefoon. Hier in NL heb je de z1 compact, alleen ik hoop dat er misschien in China nog iets vergelijkbaars gaat komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:10 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad.
Neemt niet weg dat ik denk dat dit soort toestellen redelijk mooi zijn.
Z1c is zeer mooi inderdaad. Mocht je die ooit kopen, dm dan evenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het er ook strak uit zien, alleen jammer van dat grote scherm. Zelf ben ik meer voor 4.5 inch want ik doe niet veel met mijn telefoon. Hier in NL heb je de z1 compact, alleen ik hoop dat er misschien in China nog iets vergelijkbaars gaat komen.
Heb ik ook last van bij mijn G4A. Toen ik hem opstuurde kreeg ik een nieuwe accu en nu daalt ie meestal van 30% naar 20% ipv van 40% naar 10% wat eerst het geval was. Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:33 schreef mits het volgende:
Iemand die iets weet tegen gigantische batterydropdowns? van 41% naar 12%
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:06 schreef RobertNL het volgende:
Huawei belde:
[ afbeelding ]De site van Jiayu zegt nochtans quadcore, dezelfde als in de G4/G5:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via GizChina
http://www.jiayu-store.co(...)blet-phone-32gb.html
Wat is het nu?
Erg mooie gsm, maar 5.7 inch is wel ietsje te groot naar mijn mening.
Fixed that for youquote:Op woensdag 2 april 2014 22:30 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
De site van Jiayu zegt nochtans quadcore EEN site, dezelfde als in de G4/G5:
http://www.jiayu-store.co(...)blet-phone-32gb.html
Wat is het nu?
Erg mooie gsm, maar 5.7 inch is wel ietsje te groot naar mijn mening.
De g3t is einde oefening en is de g3c geworden met een iets andere processor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:34 schreef Racer88 het volgende:
Hi,
Ik wilde graag ook een jiayu g3t kopen. Ik begreep dat hij rond de 159,99 USD kost, maar kan hem amper nog vinden op voorraad. Iemand een link naar betrouwbare site? Zilveren kleur
Of kan ik voor dat bedrag nu al betere alternatieven vinden?
Alle hulp is welkom
Aaaa duidelijk, ik kwam er al niet uit wat het verschil was. Thnxquote:Op zaterdag 5 april 2014 20:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
De g3t is einde oefening en is de g3c geworden met een iets andere processor.
lekker nuttig dat gorilla glass :pquote:Op woensdag 16 april 2014 18:35 schreef MeesterBier het volgende:
Zo ziet mn G3 er al een tijdje uit: [ afbeelding ].
Handig is 't niet, maar hij viel een keer op een stenen vloer met screen first dus dat vond ie niet leuk. Heb ooit een scherm besteld en aangeleverd aan de reparatiewinkel, maar die wilden op één of andere manier het risico niet nemen. Zelf neem ik dit risico sowieso niet. De winkel wilde het alleen doen als ik een volledige LCD aanschafte en dat wouden ze er dan eventueel () wel inbouwen.
Kan ik wel doen hoor. het display zelf doet het nog?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:35 schreef MeesterBier het volgende:
Zo ziet mn G3 er al een tijdje uit: [ afbeelding ].
Handig is 't niet, maar hij viel een keer op een stenen vloer met screen first dus dat vond ie niet leuk. Heb ooit een scherm besteld en aangeleverd aan de reparatiewinkel, maar die wilden op één of andere manier het risico niet nemen. Zelf neem ik dit risico sowieso niet. De winkel wilde het alleen doen als ik een volledige LCD aanschafte en dat wouden ze er dan eventueel () wel inbouwen.
Ja display doet prima. Gebruik 'm ook gewoon nog elke dag.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:49 schreef Mehari het volgende:
[..]
Kan ik wel doen hoor. het display zelf doet het nog?
Bij een collega heb ik het display vervangen, met succes, en voor mezelf een G4 gefixt met een gekraakt scherm.
Waarom koppel je 'm niet aan je bankrekening of creditcard?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:11 schreef Brecht35 het volgende:
Zwarte G4S beschikbaar op BG, jammer genoeg staat het geld nog niet op m'n Paypal.
1: Ik heb geen creditcard.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom koppel je 'm niet aan je bankrekening of creditcard?
Dan hoef je ook niet te wachten tot het geld erop staat.
je kan nog steeds een bankrekening koppelen aan je PayPal account hoor?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
1: Ik heb geen creditcard.
2: M'n Maestro was eraan gekoppeld(m'n gewone bankkaart dus), maar dat wordt nu niet meer ondersteund(+ dit gaf extra kosten bij elke transactie..).
Serieus?quote:Op donderdag 17 april 2014 12:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan nog steeds een bankrekening koppelen aan je PayPal account hoor?
Je kan het ook via money2 doen. Dan staat het er met 5 minuten op. Overmaken via iDeal naar je paypal rekening.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:08 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Serieus?Dat wist ik dus niet. Maar ik ga dat niet doen ivm veiligheid(las onlangs dat een kerel heel veel geld verloren was door die koppeling, iemand had z'n Paypalwachtwoord denk ik).
Tevens zorgt het ervoor dat ik geen impulsieve aankopen doe.
Ik ben Belg, ik denk niet dat dat voor mij werkt.quote:Op donderdag 17 april 2014 13:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je kan het ook via money2 doen. Dan staat het er met 5 minuten op. Overmaken via iDeal naar je paypal rekening.
Ik weet niet hoe die poort vast zit maar bij mijn legend was dat een los stukje printplaat. En kon dat hele stuk vervangen worden. Solderen is bagger als je het niet goed kan. Heb ik ook wel eens mee lopen kloten en kon toen het zooitje weggooienquote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef shiznuts het volgende:
M'n G4T Adv deed al een tijdje moeilijk met laden.
Maar nu is die microUSB-socket geloof ik echt aan z'n einde.
Wel een mooi excuus om zo snel mogelijk aan een octocore te gaan... maar wel klote voor nu.
Misschien kan ik het ook wel fixen hoor, maar ik ben eigenlijk helemaal niet handig met solderen en shit.
Misschien hier maar ff wat bestellen: http://shop103644360.taob(...)lowPrice=&highPrice= .quote:Op donderdag 17 april 2014 16:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe die poort vast zit maar bij mijn legend was dat een los stukje printplaat. En kon dat hele stuk vervangen worden. Solderen is bagger als je het niet goed kan. Heb ik ook wel eens mee lopen kloten en kon toen het zooitje weggooien
11 $ bij een seller op aliexpress.quote:Op donderdag 17 april 2014 16:09 schreef shiznuts het volgende:
M'n G4T Adv deed al een tijdje moeilijk met laden.
Maar nu is die microUSB-socket geloof ik echt aan z'n einde.
Wel een mooi excuus om zo snel mogelijk aan een octocore te gaan... maar wel klote voor nu.
Misschien kan ik het ook wel fixen hoor, maar ik ben eigenlijk helemaal niet handig met solderen en shit.
Wit of zwart?quote:
Daar had ik helemaal overheen gekeken. Ik heb ook een zwarte genomen btw. Half chinashoppend FOK! loopt straks met een G4s rond.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:05 schreef shiznuts het volgende:
Bij BG heb je geen keuze voor de 2GB-versie, alleen de 1GB.
Gelukkig is de keuze niet verplicht wit. Men zou ook verplicht zwart moeten nemen.
Wit is nog niet beschikbaar volgens mij, ook een zwarte met 2 GB RAM en 16 GB ROM.quote:Op vrijdag 18 april 2014 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wit of zwart?
Ik heb een zwarte besteld.
En de mijne is al onderweg
Voor een metalen behuizing betaal je wel de prijs van een gouden bij wijze van spreken.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal overheen gekeken. Ik heb ook een zwarte genomen btw. Half chinashoppend FOK! loopt straks met een G4s rond.
Is ook wel weer de beste bang for buck als ik het zo zie.
Van de G5 komt ook een G5s versie uit. Voor degene die graag een metalen behuizing willen.
Nee? Er is ook een zwarte versie.quote:
ahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:22 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nee? Er is ook een zwarte versie.
Nuja, zwart/wit geldt niet echt bij de G5 hé. Het is iPhone 5 zwart/wit met zo'n apart motiefje waarbij de achterkant een wat andere kleur heeft.
Volgens een seller op ali express die de WCDMA verkocht ook inderdaad, die wist niks over 720p en die zou alleen in de GSM versie zitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:06 schreef shiznuts het volgende:
Hadden ze de WCDMA-versie niet gezegd uit te voeren met inferieur 480P TFT-scherm ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |