In de standaard app staan de instellingen op default.quote:Op woensdag 25 december 2013 22:36 schreef Mehari het volgende:
Heel wilekeurig ook een paar keer gehad dat de kleuren van de camera helemaal fout waren bij verschillende telefoons
Alle keren kwam dat goed door in de standaard camera app instellingen standaard waarden te kiezen.
Ah ik kon nog een stukje naar beneden in het menu. Dat zag ik gisteren niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 16:00 schreef Mehari het volgende:
Alleen de camera.
Bij de instellingen van de standaard camera app is de optie standaard waarden herstellen.
Dat hielp al enkele keren bij een camera die wat kleur betrof aardig van slag was.
Welke Jiayu versie??quote:Op donderdag 26 december 2013 03:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de standaard app staan de instellingen op default.![]()
Alledrie binnen! Tof ding, ziet er stukken gelikter uit dan de G3. Echter hoe bevestig je nou dat het een echte Jiayu G4 1.5 GHz 32/2GB is?quote:Op donderdag 21 november 2013 15:03 schreef Riot- het volgende:
[..]
http://www.aliexpress.com(...)b-rom/937573178.html
Als je CWM hebt wel:quote:Op maandag 30 december 2013 19:32 schreef J.B. het volgende:
Is het mogelijk om op een of andere manier Nederlands woordenboek toe te voegen aan de telefoon? Ik heb een G4 Advanced en Engels, Duits, Frans en Russisch werken prima maar bij Nederlands krijg ik niets te zien. Is daar een oplossing voor?
Hier ook, 10 cent deal toen dacht ikquote:Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef rene90 het volgende:
Ik heb gewoon swiftkey, kostte wel 80 cent destijds maar ik vind het erg prettig werken.
mijn G4 heeft al meerdere valpartijen en kraspartijen positief doorstaanquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn G4 heeft zijn eerste val overleeft vandaag.
Ik kwam er wel achter dat ik zelfs een app moet downloaden om kleine notities bij te houden. Dat is wel wat minder. En alle spellen die ik er op wil moet ik er ook op zetten. Dat is wel wat minder.
Nu moet ik google mijn telefoonnummer geven of alles via de computer downloaden en dan op mijn telefoon zetten maar dat kost me te veel moeite.
Lijkt me toch niet goed.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb nu een week ongeveer een G2S, maar ben er niet echt over te spreken.
Hij is traag. Het scherm is niet secuur (scrollen gaat in "stapjes" en soms is de response op een andere plek dan waar ik touch). De batterij laadt ontzettend traag op (slechts 80% in 8u aan de lader, drie verschillende laders geprobeerd) en de wifi en 3g vallen regelmatig weg. Zijn dit rom issues? Ofwel, te verhelpen door bijvoorbeeld Cyanogenmod 10 te flashen?
GPS is hier wisselend, soms direct een stabiele fix en de andere keer geen fix te krijgenquote:Op vrijdag 3 januari 2014 17:33 schreef Mehari het volgende:
Bij een directe vergelijking van de camera van de G4 en de G4 advanced lijkt de laatste toch echt wel beter.
Dat was ook wel af te leiden uit de berichten over de verschillen maar ik dacht dat de gewone G4 diafragma 2.4 en de avanced 2.2.
Dat bleek ook uit de exif van op het internet gevonden foto's maar mijn gewone G4 heeft ook diafragma 2.2.
Toch is het echt niet een zelfde camera.
De GPS van beide G4's lijkt net zo onnauwkeurig als de G3 ondanks een lager accuracy waarde in Gpstest.
Wel is een fix sneller.
Hoe had je het dan gewild? Dat het er standaard op stondquote:Op vrijdag 3 januari 2014 21:17 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mijn G4 heeft zijn eerste val overleeft vandaag.
Ik kwam er wel achter dat ik zelfs een app moet downloaden om kleine notities bij te houden. Dat is wel wat minder. En alle spellen die ik er op wil moet ik er ook op zetten. Dat is wel wat minder.
Nu moet ik google mijn telefoonnummer geven of alles via de computer downloaden en dan op mijn telefoon zetten maar dat kost me te veel moeite.
Nee dat is zeker niet goed. Wellicht inderdaad een Eotalkje inderdaad. (Die passen vaak aan en meestal niet ten goedequote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:51 schreef Mehari het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet goed.
De standaard rom zou het gewoon behoorlijk moeten doen.
Waar uit zich dat in? Opstarten van apps? lagg in de interfacequote:Op vrijdag 3 januari 2014 18:45 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb nu een week ongeveer een G2S, maar ben er niet echt over te spreken.
Hij is traag.
Dat is niet goed, test het scherm eens met een test app (dan kan je zien waar je hem aanraakt en of hij daar wel registreert.quote:Het scherm is niet secuur (scrollen gaat in "stapjes" en soms is de response op een andere plek dan waar ik touch).
Laden gaat bij Jiayu nooit super snel maar 8 uur voor 1800mah is wel heel traag.quote:De batterij laadt ontzettend traag op (slechts 80% in 8u aan de lader, drie verschillende laders geprobeerd) en de wifi en 3g vallen regelmatig weg. Zijn dit rom issues? Ofwel, te verhelpen door bijvoorbeeld Cyanogenmod 10 te flashen?
Inderdaad erg wisselend, laatste paar dagen redelijk nauwkeurig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
GPS is hier wisselend, soms direct een stabiele fix en de andere keer geen fix te krijgen.
Laats overigens met een goede stabiele fix het halve land zonder problemen door genavigeerd.
Heb het idee dat dat het isquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef Mehari het volgende:
[..]
Inderdaad erg wisselend, laatste paar dagen redelijk nauwkeurig.
Vorig jaar nog met de G3 dwars door Amsterdam genavigeerd, probleemloos.
Overigens, doet bij jou de EPO update het ook niet meer sinds een tijdje?
Nadat ik "touch" duurt het even voordat deze aanraking geregistreerd wordt. Het is met gewoon gebruik niet eens zo storend, het duidelijkst is bijvoorbeeld met een spelletje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waar uit zich dat in? Opstarten van apps? lagg in de interface? De MTK6577T moet het wel kunnen draaien (helemaal op de resolutie).
quote:[..]
Dat is niet goed, test het scherm eens met een test app (dan kan je zien waar je hem aanraakt en of hij daar wel registreert.
Met deze app lijkt er niet zoveel mis te gaan. Hij detecteert redelijk voor zover ik kan zien. Toch is bijvoorbeeld een whatsapp schrijven een hel, een q registreren als ik op de x druk, random smiley tab aan zodat ik ineens in plaats van letters in iconen tik, toetsenbord in ene weg...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 09:51 schreef Mehari het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet goed.
De standaard rom zou het gewoon behoorlijk moeten doen.
Sommige leveranciers zetten er een eigen rom op wat niet altijd beter uitpakt.
Je kan op Needrom.com kijken voor een vervangende of juist de originele rom om te flashen.
Zelf doe ik dat het liefst met de flashtool via de usb, vind ik simpel en betrouwbaar.
Het kan ook zijn dat er een issue is met de touchscreen waardoor bepaalde zones niet goed gedetecteerd worden.
In de app Mobileuncle via de playstore zit een tooltje om de touchscreen te testen.
Kijk ik even naar...! Dank!quote:[..]
Laden gaat bij Jiayu nooit super snel maar 8 uur voor 1800mah is wel heel traag.
Probeer ook het volgende eens; installeer CPU-Z , draai daarnaast eens een Antutu benchmark en geef van CPU-Z de gegevens van de SOC eens door (screenshot) en van Antutu de benchmark score. Mag ik daarnaast vragen bij welke shop je hem hebt aangeschaft?
Ja, top. Beter even checken voordat we een andere ROM aanradenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef skunkasaur het volgende:
Cpu-Z soc:
[ afbeelding ]
Antutu benchmark:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de chipset:
[ afbeelding ]
(Heb ik het goede gescreend?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |