abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133639910
Onderdelen zijn dus goed verkrijgbaar lees ik, ook heb ik al een aantal leveranciers gevonden die ook gewoon 2 jaar garantie leveren op het toestel, dat is voor mij ook een geruststellende gedachte.

Hoelang zijn jullie al in het bezit van jullie Jiayu? Ik doe altijd vrij lang met mijn telefoons, dus hoop er echt 3 jaar mee te kunnen doen namelijk.

Vooralsnog wordt mijn voorkeur steeds sterker voor een G4 Advanced. Met name het design, de accuduur en de specificaties spreken mij enorm aan. Lichte twijfels heb ik nog steeds over de kwaliteit van Jiayu.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_133643018
Pfff, net het display binnen voor een G3 van een collega.
Meteen aangesloten om te proberen en ja hoor, doet het niet.
Alleen de backlight gaat aan.
Nog even het oude display met storing aangesloten en die doet gewoon wat hij eerst deed, beeld met strepen.
Ik heb niet veel geluk met die dingen lijkt het.
Wat in beginsel een simpel klusje lijkt loopt zo nog aardig uit.
pi_133646736
heb mijn jiayu 3gt nu week in gebruik en hij werkt zoveel beter dan faea f1 :D Batterij is ook echt een plus punt en bouw kwaliteit is gewoon goed.
  dinsdag 26 november 2013 @ 17:26:46 #104
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133647255
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:07 schreef Ditty het volgende:
heb mijn jiayu 3gt nu week in gebruik en hij werkt zoveel beter dan faea f1 :D Batterij is ook echt een plus punt en bouw kwaliteit is gewoon goed.
^O^
Nu niet weer laten vallen hé O-)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_133648730
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 17:26 schreef RobertNL het volgende:

[..]

^O^
Nu niet weer laten vallen hé O-)
was het niet van plan :P
pi_133671203
Zojuist een witte Jiayu G4 advanced besteld bij een webshop in België (inclusief 2 jaar garantie). ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_133671324
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist een witte Jiayu G4 advanced besteld bij een webshop in België (inclusief 2 jaar garantie). ^O^
Net als Kapiteinkoala, die had hetzelfde, en toen hij met garantie moest aankloppen deden ze erg moeilijk, en pas nadat hier iets stond gingen ze wat doen en opeens was zijn reactie weg :').

Kortom, je had hem net zo goed uit China kunnen halen, ook prijstechnisch volgens mij :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_133671434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:00 schreef rene90 het volgende:

[..]

Net als Kapiteinkoala, die had hetzelfde, en toen hij met garantie moest aankloppen deden ze erg moeilijk, en pas nadat hier iets stond gingen ze wat doen en opeens was zijn reactie weg :').

Kortom, je had hem net zo goed uit China kunnen halen, ook prijstechnisch volgens mij :)
Ligt eraan bij welke webshop hij 'm destijds heeft aangeschaft. Ik heb de webshop wel nagetrokken en heb vrijwel alleen maar positieve reacties kunnen vinden.

We zullen zien. Ik heb er een vertrouwd gevoel bij in ieder geval. :)
pi_133671716
Overigens lees ik in dit topic dat KapiteinKoala 'm gewoon bij de 'officiële Nederlandse leverancier' heeft gekocht, en dat het uiteindelijk alsnog netjes is opgelost.

Ik koop 'm ergens anders. Heb wel contact gehad met de zichzelf benoemde officiële leverancier in Nederland maar vond 'm te duur, en heb 'm nu dus goedkoper en eveneens met 2 jaar garantie.

Al is het met garantie op telefoons inderdaad altijd afwachten hoe er mee wordt omgesprongen, maar dat is bij Samsung niet anders.
pi_133683178
5 november een G4 advanced besteld bij Pandawill en vandaag eindelijk de status veranderd van processing naar shipped.
pi_133847532
Mijn g4a is eindelijk in het land.. 30-10 verstuurd, 30-11 bij NLAMSA. Dit is, neem ik aan, de douane? Als ik het zo lees op internet kan dit alsnog 3-4 weken duren? Don't get my hopes up :Z
pi_133847766
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef Ebbao het volgende:
Mijn g4a is eindelijk in het land.. 30-10 verstuurd, 30-11 bij NLAMSA. Dit is, neem ik aan, de douane? Als ik het zo lees op internet kan dit alsnog 3-4 weken duren? Don't get my hopes up :Z
Ik heb altijd gehad als hij bij NLAMSA is dat het nog maar een paar dagen duurt, meestal vraag ik dan een 3s code via twitter omdat ze daar ook soms een vertraging hebben en je dus vandaag een 3s code aanvraagt en ze pas dinsdag reageren.
Top 5 China producten
pi_133848666
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb altijd gehad als hij bij NLAMSA is dat het nog maar een paar dagen duurt, meestal vraag ik dan een 3s code via twitter omdat ze daar ook soms een vertraging hebben en je dus vandaag een 3s code aanvraagt en ze pas dinsdag reageren.
Thanks for the info. Ik heb zelf geen Twitter, is er een andere manier om aan de 3s code te komen?
  maandag 2 december 2013 @ 19:18:13 #114
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133851078
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Thanks for the info. Ik heb zelf geen Twitter, is er een andere manier om aan de 3s code te komen?
Bellen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133862356
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Bellen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks! Morgen maar eens proberen.
pi_133901255
Het is allemaal gelukt en ik kan sinds vandaag de tel ook in NL tracen, sterker nog, hij wordt vanavond bezorgd :) ik heb de op nog even doorgenomen en daar staat dat je een brief kan krijgen van de douane ivm inklaringskosten en btw, maar als je geen brief hebt ontvangen betekent dat dan dat je er doorheen bent geglipt? :7
pi_133901306
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:10 schreef Ebbao het volgende:
Het is allemaal gelukt en ik kan sinds vandaag de tel ook in NL tracen, sterker nog, hij wordt vanavond bezorgd :) ik heb de op nog even doorgenomen en daar staat dat je een brief kan krijgen van de douane ivm inklaringskosten en btw, maar als je geen brief hebt ontvangen betekent dat dan dat je er doorheen bent geglipt? :7
Dan heb je zeer waarschijnlijk mazzel ja als je gewoon een bezorgdatum ziet staan ^O^

welke shop had je hem vandaan?
Top 5 China producten
pi_133901432
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dan heb je zeer waarschijnlijk mazzel ja als je gewoon een bezorgdatum ziet staan ^O^

welke shop had je hem vandaan?
Ha, dat zou top zijn 8-) Voor de zekerheid wel even wat contant geld voor handen hebben. Al ben ik vanavond waarschijnlijk zelf niet thuis en vriendin ook niet, dus dan wordt het toch weer morgen :'(

Ik had hem bij Mixeshop besteld en met registered airmail (geloof ik) verstuurd.
pi_133901483
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Ha, dat zou top zijn 8-) Voor de zekerheid wel even wat contant geld voor handen hebben. Al ben ik vanavond waarschijnlijk zelf niet thuis en vriendin ook niet, dus dan wordt het toch weer morgen :'(

Ik had hem bij Mixeshop besteld en met registered airmail (geloof ik) verstuurd.
Ik zou er vanuit gaan dat je niks hoeft te dokken hoor ;)
Top 5 China producten
pi_133917594
Hij is er en ik hoefde inderdaad niet bij te betalen *O*

Leuk speelgoed, eens kijken hoe en of alles werkt :)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:39:57 #121
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133921517
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Ebbao het volgende:

^O^
Ik had minder geluk met de tablet die terug kwam van reparatie deze week :'(. Wellicht maar gewoon terug laten sturen en een refund vragen :P
pi_133968732
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Ebbao het volgende:

Leuk dure "speelgoed" :+
pi_133974009
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 00:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:

[..]

Leuk dure "speelgoed" :+
True :+

Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.

De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegeven paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ebbao op 06-12-2013 11:37:06 ]
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:34:03 #124
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133974356
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Ebbao het volgende:

[..]

True :+

Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.

De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegevens paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.
Originele siliconen cover :Y
pi_133974818
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:34 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Originele siliconen cover :Y
Deze?

Is dat motief niet te opvallend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties