quote:Op dinsdag 26 november 2013 17:07 schreef Ditty het volgende:
heb mijn jiayu 3gt nu week in gebruik en hij werkt zoveel beter dan faea f1Batterij is ook echt een plus punt en bouw kwaliteit is gewoon goed.
Net als Kapiteinkoala, die had hetzelfde, en toen hij met garantie moest aankloppen deden ze erg moeilijk, en pas nadat hier iets stond gingen ze wat doen en opeens was zijn reactie wegquote:Op woensdag 27 november 2013 11:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist een witte Jiayu G4 advanced besteld bij een webshop in België (inclusief 2 jaar garantie).
Ligt eraan bij welke webshop hij 'm destijds heeft aangeschaft. Ik heb de webshop wel nagetrokken en heb vrijwel alleen maar positieve reacties kunnen vinden.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
Net als Kapiteinkoala, die had hetzelfde, en toen hij met garantie moest aankloppen deden ze erg moeilijk, en pas nadat hier iets stond gingen ze wat doen en opeens was zijn reactie weg.
Kortom, je had hem net zo goed uit China kunnen halen, ook prijstechnisch volgens mij
Ik heb altijd gehad als hij bij NLAMSA is dat het nog maar een paar dagen duurt, meestal vraag ik dan een 3s code via twitter omdat ze daar ook soms een vertraging hebben en je dus vandaag een 3s code aanvraagt en ze pas dinsdag reageren.quote:Op maandag 2 december 2013 17:26 schreef Ebbao het volgende:
Mijn g4a is eindelijk in het land.. 30-10 verstuurd, 30-11 bij NLAMSA. Dit is, neem ik aan, de douane? Als ik het zo lees op internet kan dit alsnog 3-4 weken duren? Don't get my hopes up
Thanks for the info. Ik heb zelf geen Twitter, is er een andere manier om aan de 3s code te komen?quote:Op maandag 2 december 2013 17:35 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gehad als hij bij NLAMSA is dat het nog maar een paar dagen duurt, meestal vraag ik dan een 3s code via twitter omdat ze daar ook soms een vertraging hebben en je dus vandaag een 3s code aanvraagt en ze pas dinsdag reageren.
Bellen:quote:Op maandag 2 december 2013 18:07 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Thanks for the info. Ik heb zelf geen Twitter, is er een andere manier om aan de 3s code te komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bellen:Thanks! Morgen maar eens proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan heb je zeer waarschijnlijk mazzel ja als je gewoon een bezorgdatum ziet staanquote:Op woensdag 4 december 2013 10:10 schreef Ebbao het volgende:
Het is allemaal gelukt en ik kan sinds vandaag de tel ook in NL tracen, sterker nog, hij wordt vanavond bezorgdik heb de op nog even doorgenomen en daar staat dat je een brief kan krijgen van de douane ivm inklaringskosten en btw, maar als je geen brief hebt ontvangen betekent dat dan dat je er doorheen bent geglipt?
Ha, dat zou top zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 10:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dan heb je zeer waarschijnlijk mazzel ja als je gewoon een bezorgdatum ziet staan![]()
welke shop had je hem vandaan?
Ik zou er vanuit gaan dat je niks hoeft te dokken hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Ha, dat zou top zijnVoor de zekerheid wel even wat contant geld voor handen hebben. Al ben ik vanavond waarschijnlijk zelf niet thuis en vriendin ook niet, dus dan wordt het toch weer morgen
![]()
Ik had hem bij Mixeshop besteld en met registered airmail (geloof ik) verstuurd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Ebbao het volgende:
Hij is er en ik hoefde inderdaad niet bij te betalen![]()
Leuk speelgoed, eens kijken hoe en of alles werkt
Leuk dure "speelgoed"quote:Op woensdag 4 december 2013 19:11 schreef Ebbao het volgende:
Hij is er en ik hoefde inderdaad niet bij te betalen![]()
Leuk speelgoed, eens kijken hoe en of alles werkt
Truequote:
Originele siliconen coverquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Ebbao het volgende:
[..]
True![]()
Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.
De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegevens paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |