Gewoon lekker jezelf blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef Adnap het volgende:
Moet ik nu ook een kloon maken ? Of is zoiets vrijwillig
Owquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Candaasje het volgende:
Alleen toffe mensen hebben klonen.....
Nou dan ben ik maar niet tofquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:56 schreef Candaasje het volgende:
Alleen toffe mensen hebben klonen.....
Dan huilen we samen!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ow
* Rewimo gaat in een hoekje staan huilen
Jij bent tof. Dus heb jij een kloon. Dus kunnen we niet samen huilen.quote:
Shit...das wel een probleempje ja, dat ik al tof ben......quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij bent tof. Dus heb jij een kloon. Dus kunnen we niet samen huilen.
Euh geen idee we wonen hier nog geen jaar. Maar hij ziet er nu nog verdacht groen uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Adnap het volgende:
[..]
k ga eens even googlen daarop, je hoort van mij![]()
Edit L is hij groen in de winter ? Dan maar niet want dan is ie hardstikke giftig :d Kun je zonder dat je verschijnselen vertoond na het eten dood neervallen, dat is mij wat te link
Zou ik zeker doe ja, link spul hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Euh geen idee we wonen hier nog geen jaar. Maar hij ziet er nu nog verdacht groen uit.
* ferrari_rood weet wat ze nieuwe buren moet geven als ze ze niet vertrouwd.
En nu wil ik die boom er nog liever uit met volgend jaar een kruipende sac.
Nou dat zou je best zo kunnen lezen , maar het zou ook een valstrik kunnen wezenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
Echt bijna niemand hier zegt 'ha' behalve Indaha
Enig probleem het is onze boom niet. En momenteel geen buren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:03 schreef Adnap het volgende:
[..]
Zou ik zeker doe ja, link spul hoor.
* Adnap duikt ook in hoekje, is niet cool genoeg voor een kloon
Wat een lekker jong ding ben jijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Hey Greys, leuk dat je ook mee doet
Zeg mooie dame, zullen we samen uitzoeken wie wie is, met een lekker glaasje wijn on the sidequote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:22 schreef Bamba het volgende:
Ik zie door de klonen het bos niet meer
Is goed, mag het dan wel een cola light zijn? Ik lust geen wijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef George_Klooney_ het volgende:
[..]
Wat een lekker jong ding ben jij
[..]
Zeg mooie dame, zullen we samen uitzoeken wie wie is, met een lekker glaasje wijn on the side
Natuurlijk, maar een normale cola kan je met jouw ranke figuurtje ook makkelijk hebben hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Is goed, mag het dan wel een cola light zijn? Ik lust geen wijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |