quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Dubbelzinnige opmerkingen, dit moet Oognip wel zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:05 schreef niemandraadtdezekloon het volgende:
Mijn lootje mocht willen dat ik hem getrokken had
Goeie schijnbewegingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Oognip het volgende:
Ik kan niet tegen klonenvind dat altijd zo irritant
Nee johquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dubbelzinnige opmerkingen, dit moet Oognip wel zijn
Krijg je er van, voor twee willen posten!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef Oognip het volgende:
Ik ben me toch een partij aan het soggen
Ja, leidt ze maar om de tuin Candaasje.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:40 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Krijg je er van, voor twee willen posten!
Ik weet niet eens hoe je een kloon aanmaaktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, leidt ze maar om de tuin Candaasje.
Ha toch geluktquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je een kloon aanmaakt
Daar geloof ik niks van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je een kloon aanmaakt
De buren schijnen een laurierboom in de tuin te hebben. Die hang deels in onze tuin. Zou ik die blaadjes kunnen gebruiken? Zoja dan stuur ik je wel een zooi op. Ik ben die boom liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:50 schreef Adnap het volgende:
Oh joleit : klonen..... even bijlezen.
Ik was op zoek naar laurierblaadjes, hebben ze het in 2 winkels gewoon niet, want het is geen hardloopartikeldus bestellen ze er maar weinig van
Kan ik zo nog weer naar een supermarkt of toko (gok dat ik die laatste maar neem, meer kans van slagen)
k ga eens even googlen daarop, je hoort van mijquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De buren schijnen een laurierboom in de tuin te hebben. Die hang deels in onze tuin. Zou ik die blaadjes kunnen gebruiken? Zoja dan stuur ik je wel een zooi op. Ik ben die boom liever kwijt dan rijk.
Ha!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:52 schreef Oognip het volgende:
Echt bijna niemand hier zegt 'ha' behalve Indaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |