Getver, daar vind ik niks aanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga bordurenDas bijna hetzelfde, maar dan een stuk makkelijker
Oh dat zag ik laatst iemand doen, echt iets voor oudere vrouwen he?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Getver, daar vind ik niks aan![]()
Ik heb heel vroeger als kind wel eens gekantklost
Wat een moeilijke beslissing zal dat zijn , vooral met die termijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Haken kan ik ook niet. borduren wel.
Als je hier ooit nog komt oognip wil je het mij dan leren?
Wij kregen net ook naar nieuws. Nicht van vriend moet haar zwangerschap zeer waarschijnlijk afbreken. ze is nu 21wk heeft de 20wk echo gehad en daar bleek dat het kindje oa een hazenlip en openruggetje heeft. Nu krijgt ze een vruchtwaterpunctie en dan het definitieve besluit. Haar eerste zwangerschap werd een mk toen liep ze iets voor op mij en dan nu dit.
Haha, klopt! Ik vond het toen wel grappig, beetje met die klosjes gooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh dat zag ik laatst iemand doen, echt iets voor oudere vrouwen he?
Ik heb als kind gepunniktvond ik toen geweldig.
Daar houd ik je aan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:17 schreef Adnap het volgende:
FR wat vreselijk, ik hoop echt dat het open ruggetje meevalt, hazenlip is mee te leven. Sterkte in elk geval.
Toek jij ok, slaap ze, ik hoop dat het lukt
FR ik kom je wel leren haken, ik kan nu vierkantjesEn gewoon recht en zo
Vreselijk, ik zou het niet kunnen om een zwangerschap af te breken, gelukkig kom ik niet meer voor die situaie te staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.
Ik denk dat het einde zwangerschap is. Ik heb haar zelf niet gesproken maar ze zijn al in een academisch z-huis geweest en daar zagen ze nog wat afwijkingen. Ik denk dat de punctie voor formeel is. Echt als de 2e in mijn omgeving die na de 20wk echo de zwangerschap moet afbreken. Eentje zelfs 2e en die heeft nu eindelijk een gezonde baby gekregen, Ik moest echt huilen toen ik dat hoorde.
Precies en je kunt nu niet zien hoe eg het is. Straks valt het enorm mee, ik zie zoveel kids met spina bifida om mij heen die prima functioneren, met beperkingen maar wel te doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Het lijkt mij ook een moeilijke beslissing. Ik zou altijd denken wat als er toch niks aan de hand is.
Ik zou het ook denk ik niet kunnen vooral omdat ze al zover gevorderd is, het is gewoon een onmenselijke beslissingquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:28 schreef Adnap het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zou het niet kunnen om een zwangerschap af te breken, gelukkig kom ik niet meer voor die situaie te staan
ja idd, ik hoop nooit voor een van beide te komen te staanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:38 schreef ferrari_rood het volgende:
de gene van zwangerschapsgym en zwemmen zijn naar belgie uitgeweken toen. ze was toen al 24wk en hier in nl zouden ze het kindje proberen te redden. terwijl het een onmenselijk bestaan zou hebben. Ik ben blij dat ik nooit voor de keus heb gestaan en er zeer waarschijnlijk ook niet meer voor kom te staan.
En de vraag is wat is een onmenselijk bestaan? net zoals euthanasie heel veel meningen maar het is een van de moeilijkste keuzes van het leven denk ik.
Hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef SmellyKloon het volgende:
Het duurde heel even
voor deze kloon begon te leven.
Maar dit lootje verdient ook een kloon,
na die foto wonderschoon.
Lees wel af en toe mee, maar te druk om te reageren. Ik heb al wel op het gedicht op de lootjessite gereageerdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die is al een week onzichtbaar volgens mij
Hoi!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Lees wel af en toe mee, maar te druk om te reageren. Ik heb al wel op het gedicht op de lootjessite gereageerd
Ah dan heb je wat gemist! Het was een kunstwerkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoi!
Maar daar lees ik niet mee he
Oh dat heb ik dan ook gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Ah dan heb je wat gemist! Het was een kunstwerk
Ook niet als je naar mijn lootje gaat? Want daar zie ik mijn rijm nog wel staan in elk geval.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:56 schreef Oognip het volgende:
Ik zit op de lootjessite te kijken, maar zie het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |