Ik ken niemand die daar woontquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:22 schreef Fe2O3 het volgende:
Wordt vriendjes met een zweed(se) en laat die een kist ervan opsturen?
Verzenden ze naar NL? En betalen via Paypal?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:57 schreef Woestijnvos het volgende:
Verkrijgbaar op de Duitse Amazon.
singoalla
Ja ze verzenden naar NL. Maar je kan er alleen betalen met MasterCard of Visa.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
Verzenden ze naar NL? En betalen via Paypal?
Balenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:03 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Ja ze verzenden naar NL. Maar je kan er alleen betalen met MasterCard of Visa.
Verzending is 13,99¤ en dat is standaard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
BalenEnig idee wat de verzendkosten zouden zijn? Want ik weet wel dat je van die virtuele creditcards kan kopen.
Moet je veel koekjes bestellen om die kosten er nog een beetje uit te krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:07 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Verzending is 13,99¤ en dat is standaard.
Als die echt van die koekjes zoekt zoals de IKEA ze had, dan zijn ze taai en chemisch. Dat is best lastig na te maken.quote:
Oh haha ik heb ze zelf nooit op! Maar als je googled op "swedish double filled raspberry cookies recipe " krijg je best smakelijke receptenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die echt van die koekjes zoekt zoals de IKEA ze had, dan zijn ze taai en chemisch. Dat is best lastig na te maken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die echt van die koekjes zoekt zoals de IKEA ze had, dan zijn ze taai en chemisch. Dat is best lastig na te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |