^^ je weet het niet hequote:
Ballen, tochquote:
Oh jaquote:
Vrouwen zijn net erwtensoep, als ze heet zijn enzo ...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Er is maar 1 soep waar worst in moet, erwtensoep
slecht ditquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net erwtensoep, als ze heet zijn enzo ...
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vrouw![]()
Er is maar 1 soep waar worst in moet, erwtensoep
Hoe heet (was) ze?quote:
Bah bahquote:
Awwwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
Oma modus hierik had t gisterenavond al n beetje in mn rug.. buk ik net om iets op te rapen, schiet het er bigtime in.. dus nu plat op bed.. in mn vakantie
![]()
![]()
![]()
Wel in amsterdamquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik verveel me echt de tyfus hier, niemand toevallig in Amsterdam en zin in koffie?
Jij mag niet van je plek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Wel in amsterdam![]()
Maar mn baas ziet me aan komen
Normaal wel, maar de bezetting is uber laag vandaag...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:03 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij mag niet van je plek?
Oh nou lekker dan. Ik heb hier nog wel heerlijke MAAS koffiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:06 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Normaal wel, maar de bezetting is uber laag vandaag...
Normaal zitten we met een man of 15 nu met 5 of zo
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh nou lekker dan. Ik heb hier nog wel heerlijke MAAS koffie
Koffie lekker. Helaas 3 kwartier rijden nogquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik verveel me echt de tyfus hier, niemand toevallig in Amsterdam en zin in koffie?
Moet je heen danquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie lekker. Helaas 3 kwartier rijden nog
Ik zit thuisquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Moet je heen dandat je nog 45min onderweg bent ...
Ohhh op die fietsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zit thuis
Eer ik in a'dam ben.....
Daar kom ik niet voor naar Amsterdam hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Valt me tegen hoor!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor naar Amsterdam hoor.
Inbefore DaMart die met een opmerking komt in de trant van. ZIe je wel dat koffie net slootwater is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het geen vriesdroogmeuk is danquote:
Waar blijf je dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie lekker. Helaas 3 kwartier rijden nog
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kom ik niet voor naar Amsterdam hoor.
In dit geval zou dat wel terecht zijnquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inbefore DaMart die met een opmerking komt in de trant van. ZIe je wel dat koffie net slootwater is.
Verstand op nul en laat ze de tyfus krijgenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:11 schreef crv het volgende:
Psychologische oorlogsvoering is volop bezig
ze hadden dinsdag al schriftelijk de reden moeten sturen vanavond krijg ik hem.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verstand op nul en laat ze de tyfus krijgen
Precies, hoofd koel houden hoe lastig het ook is. Dat verdienen ze niet. En inderdaad tot op het laatst wachten met je reactie, ze zoeken het maar uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:00 schreef crv het volgende:
Ik heb zo'n zin om bij mijn werkgever te 'exploderen' maar het is betrr kalm te blijven nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |