Zeker verstandigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal er morgen eentje pakken als ik nog zon pillendagje moet makenthnx voor het advies
Stuquote:
Fubquote:
Vandaag welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Doen we allemaal even zwaaien?
Hey KGquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb het te druk op Facebookquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik eerder dit jaarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
Ben toe aan weekend. Ben namelijk moe deze week
Pffff wat een slecht excuusquote:
Zaterdag gaan we even bijkomen in Barcelonaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:
Je bent moe dit jaar? Dat is niet zo bestquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Pffff wat een slecht excuus
[..]
Zaterdag gaan we even bijkomen in BarcelonaHahahaha, zou niet gek zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ruilen ......quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
Dat is niets joh, ik ben al jaren lui. Dat is veel ergerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent moe dit jaar? Dat is niet zo best
Ik heb zomaar het idee dat ik dat niet wilquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is niets joh, ik ben al jaren lui. Dat is veel erger
Heb nog geen vakantie gehadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent moe dit jaar? Dat is niet zo best
Het hele jaar nog nietquote:
joiningquote:
Vorig jaar iets te lang op vakantie geweest,want andere prive dingen waar door ik dagen nodig had,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het hele jaar nog niet
Hoe komt dat?
Snap wel dat je dan graag op vakantie zou willenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:28 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Vorig jaar iets te lang op vakantie geweest,want andere prive dingen waar door ik dagen nodig had,
Zo doende geen dagen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |