Tevens tetten.boobies tietjesquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag gedaan
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 01:18:13 ]
Die wtf was voor de uitgebrande container, welke pauper steekt er nou containers in brandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:53 schreef Amarantha het volgende:
Machtige TT. Ik was net bezig met openen
Oh op die manierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die wtf was voor de uitgebrande container, welke pauper steekt er nou containers in brand
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh op die manierJa mensen die niet van kraakpanden houden denk ik zo
En bushokjes ingooienquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.
Oh ja ramen zijn hier ook wel gesneuveld jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dezelfde die ook altijd ramen doorknikkeren als ze dronken op zaterdag avond genoeg moed in hun knikker hebben gezopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ama op 24-10-2013 01:06:40 ]Your beauty never ever scared me.
zo ben ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:54 schreef Sardu het volgende:
Stijlvol hoe Typisch de vrouwen veiligstelt.![]()
straks geeft ie brand meester en kunnen we losssss
Ah betorquote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo ben ik
ik heb een hele mooie vrouw in mijn hoofd maar kan niet meer op de naam komen
op wel aangepast
Yuww Amaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |