Ik heb een tablet nooit begrepen gezien de gelimiteerde mogelijkheden, het is weer net geen PC, iets daar tussenin. Simpel spelletjes spelen en een beetje tekstverwerken maar dan hield het wel op, ik ben dan ook enthousiaster over de goedkopere Windows 8 tablets.quote:
Ik durf geen asus tablets meer te kopen. Wat een crap zeg. Browsen op dat rotding is zo'n ellendige ervaring.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Woods het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de reeds aangekondigde Asus T100 met volledig 8.1![]()
De resolutie valt wat tegen maar wat verwacht je dan ook voor ¤350
[..]
Ik heb een tablet nooit begrepen gezien de gelimiteerde mogelijkheden, het is weer net geen PC, iets daar tussenin. Simpel spelletjes spelen en een beetje tekstverwerken maar dan hield het wel op, ik ben dan ook enthousiaster over de goedkopere Windows 8 tablets.
We zullen het zien, hij zou in november uitkomenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik durf geen asus tablets meer te kopen. Wat een crap zeg. Browsen op dat rotding is zo'n ellendige ervaring.
Khep ook een TF300, gooi Cyanogenmod erop, dat maakt een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:21 schreef L3viathan het volgende:
Ik durf geen asus tablets meer te kopen. Wat een crap zeg. Browsen op dat rotding is zo'n ellendige ervaring.
Dat kan ik inderdaad nog eens proberen maar ik vind het absurd dat je bij android meuk altijd met vage tooltjes en custom roms aan de slag moet om het werkbaar te maken. Ik ben geen tweakerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:04 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Khep ook een TF300, gooi Cyanogenmod erop, dat maakt een wereld van verschil.
Standaard IE11quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:07 schreef Assassin92 het volgende:
Welke browser gebruiken jullie eigenlijk voor jullie Surface?
Voor video gebruik ik tot dusver standaard video-speler. Avi en mp4 werken gewoon goed. Mkv-bestanden heb ik niet getest, het schijnt dat de standaard video-speler niet mkv-bestanden vlekkeloos kan afspelen. Echter zijn er wel video-spelers in de store die dat wel kunnen, en vlc wordt binnenkort gelanceerd!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 09:50 schreef Revolution-NL het volgende:
Misschien dat ik toch een surface 2 ga aanschaffen, de resolutie van de t100 vind ik te laag. De laptop houd ik er dan wel naast en de surface wordt voor op de bank.
Hoe bevalt de video playback op de surface deze moet namelijk wel bijna alles kunnen afspelen?
Hebben jullie ervaring met torrentclients voor rt?
Dit is niet waar.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:32 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaad nog eens proberen maar ik vind het absurd dat je bij android meuk altijd met vage tooltjes en custom roms aan de slag moet om het werkbaar te maken. Ik ben geen tweaker
Ideale browse apparaat voor thuis: tablet. Overigens is tekstverwerken op een gemiddelde tablet enorm kut. Surface is eerder een uitzondering op de regel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:47 schreef Woods het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de reeds aangekondigde Asus T100 met volledig 8.1![]()
De resolutie valt wat tegen maar wat verwacht je dan ook voor ¤350
[..]
Ik heb een tablet nooit begrepen gezien de gelimiteerde mogelijkheden, het is weer net geen PC, iets daar tussenin. Simpel spelletjes spelen en een beetje tekstverwerken maar dan hield het wel op, ik ben dan ook enthousiaster over de goedkopere Windows 8 tablets.
De surface2 is zojuist in huis gehaald . De stand is ideaal voor op schoot.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 12:27 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Voor video gebruik ik tot dusver standaard video-speler. Avi en mp4 werken gewoon goed. Mkv-bestanden heb ik niet getest, het schijnt dat de standaard video-speler niet mkv-bestanden vlekkeloos kan afspelen. Echter zijn er wel video-spelers in de store die dat wel kunnen, en vlc wordt binnenkort gelanceerd!
Voor torrent gebruik ik torrex. Werkt uitstekend; zoals je gewend bent op de computer. Gratis versie: heeft add, en je moet app op voorgrond laten draaien! Je kan wel de app in splitscreen(1/5 deel) laten draaien en dan verdwijnt de advertentie. Er zijn meerdere torrent clients in de store, maar die heb ik niet getest.
Persoonlijk vind ik Surface 2 niet een goede koop als je alleen op de bank gebruikt. Dan zou ik eerder uitwijken naar de nieuwe iPad of een goede android tablet.
Veel plezier!!!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 14:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De surface2 is zojuist in huis gehaald . De stand is ideaal voor op schoot.
Ik ben erg benieuwd hoe hij gaat bevallen.
Leuk! Maar je kreeg toch een gratis touch cover bij surface2?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:15 schreef Revolution-NL het volgende:
De Surface2 RT bevalt echt boven verwachting. Hij is met de Tegra4 processor lekker snel en eigenlijk heb je amper een "tablet" beleving maar voelt het constant of je op een volwaardige pc aan het werk bent. Daarnaast is het scherm erg fijn!
Qua functionaliteit ben ik op een paar IE plugins die niet werken nog niet tegen beperkingen aangelopen. Alles werkt feilloos en alle gewenst functionaliteiten worden prima afgevangen binnen het huidige ecosysteem. De Surface is qua gewicht prima om een avond in de bank mee te browsen en anders is er nog de ingebouwde standaard welke met twee standen eigenlijk altijd op je schoot of op de bank geplaatst kan worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben echt meer dan tevreden, ik was skeptisch over RT maar die mening moet ik toch iets bijstellen/nuanceren. De 200GB skydrive opslag die er gratis bij krijgt kwam ook goed van pas
Nu nog snel even een type cover aanschaffen
Nee helaas!quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Leuk! Maar je kreeg toch een gratis touch cover bij surface2?
Ah, jammer dan heb je net de actie gemist.quote:
Als je er nu op klikt dan wordt de actie niet meer getoond.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:01 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Net bij Paradigit een Surface 2 besteld + gratis Touch Cover 2.
http://www.paradigit.nl/Paradigit/group/Surface2/default.aspx
Ligt er maar net aan wat je er mee wil. Een RT kun je qua beperktheid vergelijken met Android en iOS en de T100 kun je vergelijken met een ultrabook.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef Woods het volgende:
Ik zit nu te twijfelen tussen de net uitgekomen Asus T100 met volledige Windows 8.1 met een prijs van ¤350 en de in prijs verlaagde Surface 64gb met cover die nu ¤300 kost. Ik weet niet het verschil tussen 8.1 en RT maar ik heb gehoord dat je rt moet vermijden als je anders kan?
Met de RT kan je geen apps installeren buiten de store om. Ik vind dat wel een flinke beperking, zeker omdat er heel veel apps ontbreken in de store.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef Woods het volgende:
Ik zit nu te twijfelen tussen de net uitgekomen Asus T100 met volledige Windows 8.1 met een prijs van ¤350 en de in prijs verlaagde Surface 64gb met cover die nu ¤300 kost. Ik weet niet het verschil tussen 8.1 en RT maar ik heb gehoord dat je rt moet vermijden als je anders kan?
Bovendrijven draait hij op de nieuwe gen Atom chips ipv tegra 3. Dus de Asus is de betere keuze?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Met de RT kan je geen apps installeren buiten de store om. Ik vind dat wel een flinke beperking, zeker omdat er heel veel apps ontbreken in de store.
Met de T100 kan je apps als Powerdvd en spotnet gewoon draaien.
ja.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef Woods het volgende:
[..]
Bovendrijven draait hij op de nieuwe gen Atom chips ipv tegra 3. Dus de Asus is de betere keuze?
De keuze tussen de Surface 1 en de T100 is voor mij snel gemaakt inderdaad. Bij de T100 krijg je ook nog een toetsenbord erbij, een iets betere resolutie, volledige versie van Windows en microsoft office.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:09 schreef Woods het volgende:
[..]
Bovendrijven draait hij op de nieuwe gen Atom chips ipv tegra 3. Dus de Asus is de betere keuze?
Zie mijn post hierboven. Mij is RT eigenlijk 200% meegevallen en ik heb in dagelijks gebruik nog maar weinig beperking gevonden.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:28 schreef Woods het volgende:
Ik heb deze Surface 1 RT gekocht en tot nog toe heb ik er geen spijt van. Natuurlijk, is de 2 sneller en zijn de pro versies beter, maar daar betaal je dan ook voor. Een fatsoenlijk Android tablet kun je volgens mij niet voor dit geld kopen.quote:Op vrijdag 1 november 2013 18:48 schreef Revolution-NL het volgende:
Goede deal voor de Surface 1 RTIk denk dat dit op dit moment toch wel de beste tablet is die je voor dat geld kan kopen.
Balen zeg. Meteen terug naar de winkel!quote:Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef L3viathan het volgende:
Mijn gloednieuwe Surface2 heeft een dode pixel.. midden in het scherm![]()
Janken gisteren.. niet normaal meer
Tot nu toe heel positief.. alles ging heerlijk soepel. Bouwkwaliteit is top.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Balen zeg. Meteen terug naar de winkel!
Wat was je eerste indruk buiten de dode pixel?
kan nietquote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef L3viathan het volgende:
Intussen omgeruild voor een exemplaar zonder dode pixels
en gelijk een n00b vraag
hoe krijg ik de desktop versie van fok in de browser
krijg nu de hele tijd die gare mobile layout
wel. Kan je instellen op fok (op de desktopversie)quote:
Hoe dan? Geef ff de stappen aan want mij is het tot nu toe nog steeds niet gelukt...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wel. Kan je instellen op fok (op de desktopversie)
Waar exact? Bij internetopties? Ik kan het niet vinden...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Jovatov het volgende:
Als je hier op de desktop naar instellingen gaat, en dan overig kan je aanvinken dat je niet de mobiele lay-out wil geburiken. Maar dan krijg je op je mobiel dus ook de 'gewone' .
De fokforuminstellingen, rechtsbovenin de zwarte pietenbanner. Daar klik je op overig en dan het eerste vinkje.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
Waar exact? Bij internetopties? Ik kan het niet vinden...
oh, dus je moet het op fok instellen? En dat kun dus alleen op de desktopversie? Want ik zie nergens 'overig' staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De fokforuminstellingen, rechtsbovenin de zwarte pietenbanner. Daar klik je op overig en dan het eerste vinkje.
Ik had dat ook bij m'n eerste tablet en toen had ik hem teruggestuurd en binnen 1 dag nieuwe binnenquote:Op woensdag 6 november 2013 09:44 schreef L3viathan het volgende:
Mijn gloednieuwe Surface2 heeft een dode pixel.. midden in het scherm![]()
Janken gisteren.. niet normaal meer
hmm dat is niet echt handig, want op m'n mobiel is de mobile versie wel fijnerquote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Jovatov het volgende:
Als je hier op de desktop naar instellingen gaat, en dan overig kan je aanvinken dat je niet de mobiele lay-out wil geburiken. Maar dan krijg je op je mobiel dus ook de 'gewone' .
Standaard Bing Sport appquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:08 schreef Droplollie het volgende:
Welke app gebruiken jullie voor live uitslagen en voetbalnieuws?
Ben over het algemeen ook tevreden over de Bing Sport app, maar bij live eredivisie wedstrijden kun je geen details zien.quote:
Ja, hier is een app voor, Torrex heet ie volgens mij!quote:Op donderdag 26 december 2013 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Kun je eigenlijk torrents downloaden met Windows RT?
Als hij naar 1 uitgang heeft niet nee.quote:Op zondag 12 januari 2014 10:44 schreef daniela_007 het volgende:
Kan je met Surface 2 aansluiten aan 2 externe monitors? Surface 2 heeft HDMI aansluiting, zie ik maar geen VGA aansluiting, dan zal het vast niet mogelijk zijn?
Overweeg je de Surface 1 of 2?quote:Op zondag 12 januari 2014 12:51 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb mij nu al een tijdje voor een ouder iemand op dit type computer zitten focussen en ik neig er steeds meer naar er maar 1 te kopen. Reden?
Ik heb ondanks mijn eigen voorkeur voor een iPad het gevoel dat vooral het scherm en het toetsenbord een pre zijn voor haar,iets dat dat originele iPad standaard niet heeft.Daarbij zit ze toch praktisch altijd achter haar bureautje dan dat ze ermee zou gaan lopen of ergens anders zou gaan zitten. Ook het feit dat Windows 8 op tablet formaat qua overzicht veel handiger is dan de apps die je op een iPad hebt.(groter,beter chronologisch overzicht)
Ik heb zo een gevoel dat deze keuze beter zou zijn,maar laat mij nog graag verder overtuigen als Apple man.
Ik zou niet zo goed weten welke programma's ik op Windows 8.1 wel zou gebruiken die ik nu met een RT mis.quote:Op zondag 12 januari 2014 12:55 schreef Catch22- het volgende:
Ik zie het nut van win rt niet zo.
Ik heb echter een tablethybride met win8.1 en dát is wel een uitkomst hoor. Heb je daar al naar gekeken?
good for you sonquote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten welke programma's ik op Windows 8.1 wel zou gebruiken die ik nu met een RT mis.
Ik kan op school tekstverwerken en thuis een spelletje doen/Netflix kijken. Veel meer doe ik niet en heb ik volgens mij ook niet nodig.
filezilla, notepad++.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:25 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Welke programma's gebruik jij dan op je 8.1, als ik zo vrij mag zijn?
Inderdaad, alles wat ik wil doen kan ik doen met RT (internetten/torrent downloaden/films kijken/office/thuiswerken met Citrix/muziek luisteren/live dashboard opbrengst zonnepanelen/printen. Ik was echt zeer sceptisch over RT maar het valt echt 200% mee.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:12 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik zou niet zo goed weten welke programma's ik op Windows 8.1 wel zou gebruiken die ik nu met een RT mis.
Ik kan op school tekstverwerken en thuis een spelletje doen/Netflix kijken. Veel meer doe ik niet en heb ik volgens mij ook niet nodig.
Zijn blijkbaar ook gewoon RT-apps voor (Filezilla, notepad++).quote:Op zondag 12 januari 2014 14:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
filezilla, notepad++.
Ik gebruik hem ook als desktop namelijk
ik zie niet in waarom je rt zou willen, als je 8.1 hebt voor hetzelfde geld...quote:Op zondag 12 januari 2014 16:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zijn blijkbaar ook gewoon RT-apps voor (Filezilla, notepad++).
Om even aan te geven dat heel veel met RT gewoon mogelijk is.
Maar als desktoptvervanger is een windows 8.1 misschien wel net wat handiger ja. Ik heb zelf ook nog een prima desktop staan, dus die behoefte is er bij mij verder niet.
geen idee of er een teamviewer app is voor rt, maar skype screensharing zou moeten werken.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je Teamviewer kunt draaien op de RT? Ik wil er één voor m'n ma aanschaffen maar wil er wel Teamviewer op hebbben zodat ik haar kan helpen.
Ik bedoel dus niet een viewer versie, ik wil vanaf mijn PC verbinden naar de Tablet
ligt eraan waar je het voor wilt gebruiken. Voor een leek is RT misschien best een goede optie omdat er weinig geinstalleerd kan worden aan virussen en malware.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom je rt zou willen, als je 8.1 hebt voor hetzelfde geld...
Ook op het desktop deel?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
geen idee of er een teamviewer app is voor rt, maar skype screensharing zou moeten werken.
nee, desktop werkt alleen de meegeinstalleerde office en windows standaard desktop apps. of je bedoelt misschien of ook de desktop gedeeld kan worden ? nooit geprobeerd...maar zou niet kunnen bedenken waarom niet eigenlijk. het is gewoon screen sharingquote:
surface 1 is prima te doen en up to date, alleen een stuk trager dan de 2. En de 2 heeft een full hd schermquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:55 schreef contactdoos het volgende:
Mensen met kennis van zaken.. Ik wil binnenkort (voor het einde van de maand) een tablet kopen. Ofwel een tweedehands ipad ofwel een surface 1.
Ongeacht de verschillen hiertussen neig ik enorm naar de surface. Maar is een surface 1 nog wel zo up to date? Of krijg ik hier spijt van en moet ik er toch echt iets meer tegenaan gooien en een surface 2 kopen?
(wil overigens absoluut geen discussie Apple - Windows! Met de verschillen ben ik onderhand wel bekend.)
tuurlijk. Heb hier zelfs een iPad 1 liggen die dat nog doet. Dat gepanikeer om oude modellen slaat nergens op. Als je nu voor 150-200 eu een surface 1 lan scoren moet je dat vooral doen. Heb je een leuke koop aan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 00:16 schreef mug89 het volgende:
Ik heb de surface 1, maar gewoon met win 8.1 niks wat ik niet kan op een 2 volgens mij, zijn beide arm chipswat mij betreft is ie snel genoeg voor wat internet/office gedoe
Bij mij dient hij als laptop vervanger. Ik ben in 2 maanden gebruik nog niet echt tegen beperkingen aan gelopen. Silverlight werkt niet onder RT dat is eigenlijk het enige.quote:Op woensdag 15 januari 2014 07:51 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik ben aan het kijken om mn laptop in te ruilen tegen een surface 1 rt. Waar ik vroeger veel gamede doe ik dat nu vrijwel niet meer.
De surface lijkt me ook handiger icm college. Ik denk dus dat wat ik nu doe op mn laptop ook kan doen met een surface. Daarnaast misschien dan nog een desktop en klaar.
Ben nu in onderhandeling en kan hem ruilen tegen een surface rt 1 + typecover + hoesje... twijfel twijfel
Kan hij denken jullie echt dienen als laptop vervanging?
Ja okay.. Hmm zou iemand anders dat kunnen testen?quote:Op zondag 12 januari 2014 22:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, desktop werkt alleen de meegeinstalleerde office en windows standaard desktop apps. of je bedoelt misschien of ook de desktop gedeeld kan worden ? nooit geprobeerd...maar zou niet kunnen bedenken waarom niet eigenlijk. het is gewoon screen sharing
Tot nu toe kan ik alles afspelen met ondertitels op de RT. Gewoon met het (gratis) aanbod in de appstore.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja okay.. Hmm zou iemand anders dat kunnen testen?
Hoe zit 't met de support voor .mkv bestanden enzo? Op de pro zou ik gewoon MPC HC kunnen installeren
Hmmm dat klinkt dan toch erg interessant !quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Tot nu toe kan ik alles afspelen met ondertitels op de RT. Gewoon met het (gratis) aanbod in de appstore.
ff geprobeerd, maar screen sharing lijkt (nog) niet te kunnen met de metro app.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja okay.. Hmm zou iemand anders dat kunnen testen?
Vanmiddag dit getest en werkt ook nog, je kunt ook overnemen vanaf de pc.quote:Op zondag 12 januari 2014 20:44 schreef Sc0tTy het volgende:
Kan iemand mij vertellen of je Teamviewer kunt draaien op de RT? Ik wil er één voor m'n ma aanschaffen maar wil er wel Teamviewer op hebbben zodat ik haar kan helpen.
Ik bedoel dus niet een viewer versie, ik wil vanaf mijn PC verbinden naar de Tablet
De pro is mooi, het kost wat maar dan heb je ook wat. Heb je de dockingstation al gezien? Die is echt geniaal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm 't word dan denk ik toch een 2 Pro. Hoef ik ook m'n laptop niet meer mee te nemen. wel nog ff sparen
Ja ik heb de pro al helemaal gecheckt alleen de prijs doet pijn daarom toch nog ff de RT onderzocht.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De pro is mooi, het kost wat maar dan heb je ook wat. Heb je de dockingstation al gezien? Die is echt geniaal.
Ik heb de pro ook overwogen. Uiteindelijk bleek dat ik alles met de RT kon dus vond ik het de meerprijs niet waard. Nog geen moment spijt.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:07 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Ja ik heb de pro al helemaal gecheckt alleen de prijs doet pijn daarom toch nog ff de RT onderzocht.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden is mij altijd verteld
Huidige dock is toch gewoon backwards compatible?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:16 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik heb de pro ook overwogen. Uiteindelijk bleek dat ik alles met de RT kon dus vond ik het de meerprijs niet waard. Nog geen moment spijt.
Wel jammer dat de dock niet beschikbaar is voor de RT.
van wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef wiskundenoob het volgende:
Ik heb vandaag zomaar een gratis case voor Surface gekregen.
Microsoft, iedereen van de studentenactie lijkt er 1 te krijgen omdat het uitleveren soms (te) lang heeft geduurd.quote:
Oh, ben benieuwd of ik die dan ook krijg, via de school gekregen ook dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:11 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Microsoft, iedereen van de studentenactie lijkt er 1 te krijgen omdat het uitleveren soms (te) lang heeft geduurd.
Gewoon via Microsoft (dacht eerst van, waarom heb ik post van MSquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Oh, ben benieuwd of ik die dan ook krijg, via de school gekregen ook dan?
Compleet mee eens, alleen kan ik nergens een surface 2 krijgen. Zit nog vast aan m'n surface RT. Ik wil zo graag over maar hij is steeds maar niet voorradig bij microsoft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef mcwops het volgende:
39 dagen niet gepost in dit topic
*kuch. bij deze weer omhoog geschoten
surface2 in bezit, geweldig ding.
enkel nog de VLC (genuine) player en dan is t af wat mij betreft
heb m zelf -bij de lancering- met geluk bij paradigit aangeschaft. zie nu dat ze daar op >6 dagen staan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Compleet mee eens, alleen kan ik nergens een surface 2 krijgen. Zit nog vast aan m'n surface RT. Ik wil zo graag over maar hij is steeds maar niet voorradig bij microsoft.
de surface pro niet aangeschaft, want significant duurder en heb een goede laptop in huis. en waar ik de surface 2 (rt) voor gebruik ik dat meer dan voldoende.quote:
Het is te belachelijk voor woorden dat men een onderdeel wat zo makkelijk te demonteren is en het meest kwetsbaar is niet kan naleveren.quote:
Heel netjes van MS!quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 19:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Update
Vorige week kreeg ik het bericht dat men niet voldoen aan de reparatie termijn van 15 werkdagen en dat ik daardoor mijn volledige aankoopbedrag terugkrijg (niet gek voor een apparaat wat ik bijna een jaar in bezit heb)
Ik heb meteen bij Saturn een Surface 3 Pro i3 besteld. 28-8 is de verwachte leverdatum. Al met al een hele mooi deal!
het is echt een top apparaat. Het scherm en de nieuwe kickstand zijn heel fijn. De audio is een stuk beter dan de surface 2. De styles werkt ook handig als je zonder keyboard of muis in desktop programma's moet werken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 22:14 schreef HarryP het volgende:
En hoe bevalt de Surface 3?
Zelf wil ik er ook een halen i5 maar die is even uitverkocht..
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |