Ga anders een dagje iets minder posten, ga voor #2quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Weer #1 in de dagcijfers globaal. jezuschristus.
dit forum?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
4 november al vrij?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar sta ik?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
i dunno. Kan ook gewoon zijn omdat ik me vuurwerk ordertjes via een super secure mail client verstuur.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
auw heb je sven geholpen soms?
wat, tormail?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
i dunno. Kan ook gewoon zijn omdat ik me vuurwerk ordertjes via een super secure mail client verstuur.
En die gebruikt dus geen SMTP
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:26 schreef badschaap het volgende:
[..]
i dunno. Kan ook gewoon zijn omdat ik me vuurwerk ordertjes via een super secure mail client verstuur.
Nieuwe maan als overgang van het krisjna (afnemende) naar het sukla (wassende) gedeelte van de maand Kartika. Divali is een vrolijk Hindoefeest, het feest van de duizend lichtjes. Divali is gewijd aan Maha Lakshmi, de godin van het licht, de voorspoed, het geluk, het succes, de wijsheid en de welvaart. Het lichtfeest. Na Divali gaan veel hindoes op bedevaart, bij voorkeur naar de heilige rivier de Ganges. Men neemt daar een religieus bad: een Ganga-nahan.quote:
* badschaap meld zich ook aanquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gratis
* EugeneKrabs meldt zich aan
alleen geen bier, dus ik had halve liters gehaald bij ah, ging daar zitten was moe.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
gratis
* EugeneKrabs meldt zich aan
jawelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
Hebben jullie thuis geen gratis eten?
Ik moet betalen om mijn was te laten doenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
ligt eraan of just-eat of thuisbezorgd een actie heeft voor gratis eten op dit moment :squote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:30 schreef xcachet het volgende:
Srsly?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:30 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Ik moet betalen om mijn was te laten doen
Niets mis mee, mits je met mate drinkt.quote:
echt paupers zijn dat ja,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Niets mis mee, mits je met mate drinkt.![]()
Ik ben niet zoals die scheeflopers
Zeg maar gewoon kanker hoorquote:
doe ik niet, trek wel masker overheen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
wanneer gaan we kaal scheren tjackie
Kanker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon kanker hoorWe weten wat je bedoelt
dan krijg ik een ban, en ik kan niet zonder cachet en inso.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat mag niet va.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dan komt de blauwe brigade.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan krijg ik een ban, en ik kan niet zonder cachet en inso.
quote:
ah ok, fair enoughquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, dan komt de blauwe brigade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |