alleen maar aids en ineens jullie hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar hoezo kijk je daar van op typ
ga eens wieberenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef xcachet het volgende:
Typisch wat kom jij hier al twee keer op de avond uitspoken dan? Ben je ook homo?
wajooo idereen is welkom hoor!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef xcachet het volgende:
Typisch wat kom jij hier al twee keer op de avond uitspoken dan? Ben je ook homo?
Y so srs?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wajooo idereen is welkom hoor!!
oh het klonk zo echtquote:
wij posten toch ook aids, naja ik dan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
alleen maar aids en ineens jullie hier
Ziet er goed uit inderdaadquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoi Stu
gaat goed met de bitcoins
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/EUR
joequote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij posten toch ook aids, naja ik dan.
dat is igg wel mijn insteek.
nee net verkocht hahaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad
Heb jij ze nog eigenlijk
Je UI maakt een hoop goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wij posten toch ook aids, naja ik dan.
dat is igg wel mijn insteek.
ik vind bitcoins een raar iets.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom stijgen bitcoins opeens zo?
Ze zeggen op reddit dat Chinezen er nu in investeren, maar hoe dan ook is het een bubbel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Omdat het nu weer stabiel is na die zware daling omdat SR opgedoekt was?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:09 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |