ik voel mij raarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjackie ik heb het er zwaar mee. Geen grapjes. Ik ben trouwens niet saggie. Hoezo?
Laatste aflevering van seizoen 2quote:
nja ik ken ook mensen die het na de pilot niet leuk vinden :squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laatste aflevering van seizoen 2
I know
vanaf het beginquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nja ik ken ook mensen die het na de pilot niet leuk vinden :s
heb je al een hekel aan Skyler?
aan het einde had ik ook geen hekel meer aan haar..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
ben ik de enge die geen hekel heeft aan skyler?
i had aan het begin ook geen hekel aan haarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
aan het einde had ik ook geen hekel meer aan haar..
dus nee
doe jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd "ach joh mbo" maar mijn opleiding is best lastig en twee-talig.
Je moet je niet zo druk maken om de mening van een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen zeggen altijd "ach joh mbo" maar mijn opleiding is best lastig en twee-talig.
wat voor opleiding?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mensen zijn gewoon dom.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
dan ben je gewoon een knuffelezell die iedereen aardig vindt denk ik :squote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
i had aan het begin ook geen hekel aan haar
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. WO'ers pakken de stof misschien sneller op dan MBO'ers.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat voor opleiding?
en ja ik zie dat MBO'ers vaak meer tijd kwijt zijn aan hun opleiding dan de WO'ers die ik ken :s
en alles is verplicht op MBO mboquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:54 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk helemaal niks. WO'ers pakken de stof misschien sneller op dan MBO'ers.
Kijk nou die ene filmpje tjackaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
ik ga misschien wel helemaal niet meer studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |