Ik weet niet wat we zonder jou moesten doen, johannes!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem de Stijn rol op mij. Door alle nieuwe topics van de avond te openen.
Onze buurtpapaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet niet wat we zonder jou moesten doen, johannes!
Is er geen geschiedenis boek dat je moet lezen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een walgelijk ventje die Johannes
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen geschiedenis boek dat je moet lezen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef Kopsterk het volgende:
HAHA IK GEBRUIK LEKKER NOG STEEDS CAPS LOCK WHATCHA GONNA DOOOOO!??!? COME AT ME MUHAHAHAHAH.
ok ik stop al.
Ik schrijf geschiedenis met mijn vermaarde daden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er geen geschiedenis boek dat je moet lezen?
Ok Kenneth!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neem de Stijn rol op mij. Door alle nieuwe topics van de avond te openen.
Barbara Barend is er morgen bij ja?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:00 schreef opperkleurder het volgende:
Morgen weer een goede pot op tv
-2894920/10quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barbara Barend is er morgen bij ja?
Profiel met Sara Kroosquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barbara Barend is er morgen bij ja?
Ik heb liever Claudia de Breij, en dat zegt wat.quote:
Die heeft potentieel inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever Claudia de Breij, en dat zegt wat.
Ook een aardige pot.
Dat heb ik vaak ook, maar soms willen ze bij de NOS ook graag de moraalridder spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze dat laten zien geeft mij het vermoeden dat ie rood krijgt.
Glazen bolletje gehuurd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat ze dat laten zien geeft mij het vermoeden dat ie rood krijgt.
Dat is niet altijd te zien in een samenvattingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]Ja leuk, maar had die spoiler meteen gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |